Fitness Seller

Peptide bedrijf.

Bezoekers in dit topic

Geen idee. Ik heb zelf hele nette resultaten behaald op cjc no dac / ghrp2 voor een jaar. 10 kilo schone massa erbij zonder anabolen. Ging langzaam maar gestaag en je houdt de massa vast.
Hexa geen ervaring mee, bewust nooit gebruikt wegens de prolactine gevoeligheid die je krijgt en dat je vrij snel desensitised ervan schijnt te raken.
Maar wellicht voor jou een een idee om eens te gaan kijken op het forum van datbtrue, Zal je ongetwijfeld terug kunnen vinden hoe en waarmee je hexa het beste kunt gebruiken, welke frequentie, dosis etc.
Succes

NB mijn extreme peptides potjes zijn binnen. Moet er nog mee beginnen maar ze zien er beter gevuld uit in ieder geval dan bij usapep. Fingers crossed. Eerst mijn oude 'meuk' opmaken.

Ik ben een maand bezig nu en heb geen last van prolactine en desensitisatie. Voordeel nu is dat ik heel snel herstel van mijn auto ongeluk van afgelopen zondag!
 
Iemand ervaring met geopeptides?
 
En jij gebruikt nog steeds die van usapep ?
 
En jij gebruikt nog steeds die van usapep ?
Ja, maar heb niet het gevoel dat het iets doet. Ik weet ook niet wat ik moet voelen? Ik weet wel dat mijn fysiek iets veranderd, maar dit kan ook komen door 250mg test/wk en 50mcg T3 met veel cardio.

Slaap is niet beter. Spierpijn is wel sneller weg, maar dit kan ook komen door wat ik boven heb geschreven.
 
bewust nooit gebruikt wegens de prolactine gevoeligheid die je krijgt en dat je vrij snel desensitised ervan schijnt te raken.

Quota van datbtrue "The study from which GH equivalence was demonstrated found that there can be cortisol and prolactin release within the normal range from both GHRP-2 and Hexarelin."

http://www.datbtrue.co.uk/forums/showthread.php?419-GHRP-2-explained-w-pictures&highlight=Hexarelin

Maw maak voor het effect niet uit of je Hexeralin of GHRP2 neemt!
 
Quota van datbtrue "The study from which GH equivalence was demonstrated found that there can be cortisol and prolactin release within the normal range from both GHRP-2 and Hexarelin."

http://www.datbtrue.co.uk/forums/showthread.php?419-GHRP-2-explained-w-pictures&highlight=Hexarelin

Maw maak voor het effect niet uit of je Hexeralin of GHRP2 neemt!

Bij mij helaas wel. Zonder GHRP zit mijn prolactine binnen de normale waarden. Gebruik ik GHRP dan is hij 7 x de max waarde (heb ooit bloedtesten laten doen). Dus ik waag me niet eens aan Hexa. En ja wat merk je van een veel te hoog prolactine gehalte? Ik in ieder geval niet dat ik ging lacteren ofzo, maar wel duidelijk minder libido. Als ik GHRP gebruik neem ik het maar voor lief, maar ik ga het niet bewust nog erger maken met hexa.
Dit is hoe mijn lijf reageert. Weet ook niet hoe representatief de studie is.
 
Jongens ik ga bestellen bij geopeptides.com. Laat weten hoe dit gaat! Ze hadden 52% off dus :D
 
cjc van usapep sliep ik wel diep op verder weinig van gemerkt, mt2 werkt wel prima
 
cjc van usapep sliep ik wel diep op verder weinig van gemerkt, mt2 werkt wel prima
Ik zet nu 1 keer in de 4 dagen 1mg cjc met dac en per dag 300mcg/2 Hexa per dag. Doe het een maand nu, maar merk echt niks. Helemaal niks, ook weet ik niet wat ik moet voelen of verwachten. Dus even over naar een andere peptide bedrijf!
 
Maar ik heb nog niet betaald. Wacht op betaal opties? Maar zij communiceren heel traag en ik denk als dit zo door gaat de order cancelled!
 
Bij extremepeptides.com kun je in ieder geval 30% korting eraf halen met de code MIDWEEK30 en vanaf 100$ is verzending gratis.
Wordt via DHL vanuit Portugal naar NL verstuurd.
 
Bij extremepeptides.com kun je in ieder geval 30% korting eraf halen met de code MIDWEEK30 en vanaf 100$ is verzending gratis.
Wordt via DHL vanuit Portugal naar NL verstuurd.
Super bedankt!

Ik ben bezig om bij geopeptides te cancelen van wegen de betaal opties. Western union is een pain in the ass. Paypal heeft problemen door mijn wish.com account en mijn credit card heb ik nu nodig voor een andere auto (zondag 21-02 heb ik Smart Fortwo total loss gereden + een BMW X5)

Maar wel een hele goede communicatie met die gasten!
 
Super bedankt!

Ik ben bezig om bij geopeptides te cancelen van wegen de betaal opties. Western union is een pain in the ass. Paypal heeft problemen door mijn wish.com account en mijn credit card heb ik nu nodig voor een andere auto (zondag 21-02 heb ik Smart Fortwo total loss gereden + een BMW X5)

Maar wel een hele goede communicatie met die gasten!

Is een "eenmalige creditcard" geen optie? ;-)
https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-voucher.html

Hiermee kan je een eenmalige betaling doen, voor een bedrag die je vooraf opgeeft. Je krijgt dan gewoon creditcard codes toegestuurd die eenmalig geldig zijn. Werkt goed :)
 
Ik wil binnekort beginnen met Ipamorelin en Mod-GRF (dus CJC without DAC) voor langere tijd, maar ik wil gewoon de beste. USAPep en PeptidesUK deden bij mij niets (IGF).

Wie kan mij helpen? Nogmaals, ik wil de beste :P
 
Back
Naar boven