Fitness Seller

Peptide bedrijf.

Bezoekers in dit topic

Ik wil binnekort beginnen met Ipamorelin en Mod-GRF (dus CJC without DAC) voor langere tijd, maar ik wil gewoon de beste. USAPep en PeptidesUK deden bij mij niets (IGF).

Wie kan mij helpen? Nogmaals, ik wil de beste :P
Usapep igf ook gehad en zit nu bij mijn laatste week. Heb niet echt het gevoel dat jet daadwerkelijk wat deed.
 
[Link niet meer beschikbaar] ben ik onlangs op terecht gekomen, maar blijft een gok natuurlijk :/
 
Ik wil binnekort beginnen met Ipamorelin en Mod-GRF (dus CJC without DAC) voor langere tijd, maar ik wil gewoon de beste. USAPep en PeptidesUK deden bij mij niets (IGF).

Wie kan mij helpen? Nogmaals, ik wil de beste :P

Dat willen wij allemaal hahaha.
Ik ga dus binnenkort overstappen op die van extremepeptides.com maar kan dus nog niet uit eigen ervaring zeggen of het wat is.

Heb me verder laten vertellen dat de peps van Alley goed zijn, maar ik heb geen idee hoe ik eraan zou moeten komen.
 
Alley heeft helaas geen ipamorelin :( wel CJC, maar ik weet niet of het DAC is, of zonder DAC.

(CJC zonder DAC is eigenlijk geen CJC, maar mod-grf)
 
Al ervaring met de producten van Extremepeptides.com ??
Of andere merken die goed uitpakken?!
 
[Link niet meer beschikbaar] ben ik onlangs op terecht gekomen, maar blijft een gok natuurlijk :/
daar ooit besteld? goeie ervaring mee?
had er met een "nep" emailadres een account op aangemaakt, werd dat email adress na een week gehacked:o
 
Extremepeptides.com enkele jaren geleden bij besteld en was toen echt goeie kwaliteit!
 
USApep bestel ik ook ! Betaling Paypal binnen 3 dagen in huis altijd
 
Ik wijs er even op dat ook hier de regels van de aas-sectie gelden, best lees je deze alvorens een sanctie op te lopen --> Sticky - **** BOARD-REGELS: Iedereen lezen ****

Zijn sarms al verboden en illegaal eigenlijk, om te gebruiken/verkopen of in bezit te hebben?
Of is dit nog steeds 1 groot grijs gebied?

Bij drugs hebben ze kapstok artikel gemaakt waardoor ze het kunnen verbieden.

Just asking Sanca, omdat er legale shops in buitenland zijn die dit 'gewoon' verkopen.
 
Zijn sarms al verboden en illegaal eigenlijk, om te gebruiken/verkopen of in bezit te hebben?
Of is dit nog steeds 1 groot grijs gebied?

Bij drugs hebben ze kapstok artikel gemaakt waardoor ze het kunnen verbieden.

Just asking Sanca, omdat er legale shops in buitenland zijn die dit 'gewoon' verkopen.
linkje naar het artikel? je hebt het dan op de research chems?
 
Zijn sarms al verboden en illegaal eigenlijk, om te gebruiken/verkopen of in bezit te hebben?
Of is dit nog steeds 1 groot grijs gebied?

Bij drugs hebben ze kapstok artikel gemaakt waardoor ze het kunnen verbieden.

Just asking Sanca, omdat er legale shops in buitenland zijn die dit 'gewoon' verkopen.

Sarms mogen dan wel verkocht worden maar als je dat koopt staat er dat het uitsluitend voor (dier)proeven gebruikt mag worden en niet bedoeld is voor menselijke consumptie.
 
linkje naar het artikel? je hebt het dan op de research chems?
Zal het even opzoeken voor je.

Kwam volgende tegen en moet gedeeltelijk intrekken wat ik zei.

"Begin dit jaar verbood de Nederlandse overheid een aantal van die middelen, maar er zijn al weer nieuwe varianten en die vallen niet onder de Opiumwet, maar onder de Warenwet. Daarom zijn ze eenvoudig verkrijgbaar, officieel voor onderzoeksdoeleinden, maar ik betwijfel of dat de populariteit verklaart. Die middelen heten 'research chemicals'. Honden ruiken het niet. Urinecontroles in gevangenissen en afkickklinieken herkennen deze drugs evenmin."

Sarms mogen dan wel verkocht worden maar als je dat koopt staat er dat het uitsluitend voor (dier)proeven gebruikt mag worden en niet bedoeld is voor menselijke consumptie.
Dit staat dus niet overal op vermeld en dat is het rare. En ik sommige internetshops uit duitsland/Engeland verkopen ze wel gewoon. Maar ik snap dat jullie geen zin hebben in 1groot warenhuis hier. Vroeg me het gewoon af ;-)
 
Laatst bewerkt:
Honden ruiken het niet. Urinecontroles in gevangenissen en afkickklinieken herkennen deze drugs evenmin."

Dat honden het niet ruiken is een misvatting. Ze ruiken alles, maar de reden dat ze hier niet op 'aanslaan' is omdat ze simpelweg niet getraind zijn op deze geur. Maar dat is simpelweg binnen een dag te leren, mocht dat na verbod uiteraard noodzakelijk zijn.
Bij mijn weten zijn er wereldwijd geen honden die getraind zijn op welke anabolen dan ook. Omdat hier geen vraag naar is én de eventuele strafmaat te verwaarlozen is.
Honden worden getraind op iedere illegale (hard)drug, explosieven, levende mensen of lijken. Verder zijn er ook nog honden die getraind worden op het detecteren van geld, fruit, brandhaarden, bedwantsen, houtrot en gas.
Voor de liefhebbers onder ons: Er wordt altijd verondersteld dat een verboden stof in koffie niet detecteerbaar is. Dat is een misvatting, omdat een speurhond in staat is om een willekeurige geur los van andere geuren, te isoleren en zodoende te herkennen. Dit heeft dus niks te maken met de eventuele sterkere geur van datgene waarin het verstopt is.
Zo probeerde Geraldine Kemper eens 1 xtc pil onderin een pot pindakaas te verstoppen, toen ik daar met mijn hond een item verzorgde met mijn hond voor 'spuiten en slikken op reis'. Deze pot stond tussen 4 andere potten in.
Moeilijke casus weliswaar, maar ik had echt een goede drugshond destijds dus de juiste pot was snel gedetecteerd.
 
Laatst bewerkt:
Het was een geciteerd stukje en idd zijn daar niet op getraind. Maar daar ging het niet over en dat stuk was geciteerd van internet.

Ging ook niet over anabolen, maar designer drugs en/of verboden is.
 
Het was een geciteerd stukje en idd zijn daar niet op getraind. Maar daar ging het niet over en dat stuk was geciteerd van internet.

Ging ook niet over anabolen, maar designer drugs en/of verboden is.

Daarom schreef ik ook 'voor de liehebber'..
 
Back
Naar boven