MuscleMeat

Peptide kuur (PEG-MFG, igf-1 DES 1,3, Mod GRF 1-29, GHRP-2, MK-677) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rik Sportman

Cool Novice
Lid geworden
27 jul 2016
Berichten
69
Waardering
20
Lengte
1m92
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Beste DBB Leden,

Na een paar (3) AAS kuren te hebben gevold heb ik mij wat meer verdiept
in peptiden. De gedachte achter de peptiden en hg heeft mij gefascineerd (vooral het groeien van nieuwe cellen).
Na flink wat research te hebben gedaan op verschillende buitenlandse forms kwam ik tot de
conclusie dat dit de meest geschikte stack is voor mij:

1-50 wk MK-677 (20mg voor het slapen)
1-50 wk PEG-MFG (in de ochtend op rustdagen, 3x 50mcg rondom de getrainde spier injecteren IM)
1-19 wk daarna 33-50 wk igf-1 DES 1,3 (direct voor het trainen 2x 50mcg in de spier(en) die ik ga trainen)
1-50 wk Mod GRF 1-29 3x per dag (ochtend, na het trainen, voor het slapen) Op de momenten dat mijn bloedsuiker laag is, 100mcg subcutaneous)
1-50 wk GHRP-2 (samen met de Mod GRF 3x per dag zelfde dosering)

(Heb igf-1 DES 1,3 tijdens de kuur weggelaten omdat igf1 tijdens de kuur sowieso al erg hoog is)
(Na de Mod GRF 1-29 en GHRP-2 injectie eet ik een half uur niks om een maximaal effect te creëren)

Daarna als zich wat nieuwe cellen hebben gevormd:

20-32 Test e 500mg E5D
20-30 Deca 250mg EW
20-33 2x250hcg i.u EW
24-33 Proviron 25mg ED
33-37 Nolva 20mg ED

Het doel is met deze kuur sneller te herstellen en nieuwe spiercellen aan te maken (die ik naarna weer laat groeien), daarnaast zou een kleine afname in fp% ook welkome zijn :P

Ik gebruik tijdens deze kuur Ashwagandha 3x per dag om de bijwerkingen op het cortisol te verminder.
Dit consept wil ik over een paar maanden gaan volgen (wil ook een kuur log bijhouden als er interesse is).
Verder zijn peptiden een vrij nieuw begrip en zijn er eeeeerg veel theorieën over, mijn vraag is daarom aan jullie wat heeft bij jullie gewerkt, op welke doseringen en welke combi's hadden jullie het beste resultaat.
Tip zijn altijd welkome ;)
Mvg
 
Laatst bewerkt:
ben wel benieuwd naar die PEG mgf.

Overigens flinke investering. 50weken lang dagelijks meermaals prikken pfoe :o

dacht ook ergens gelezen te hebben dat je die mgf best niet combineert met igf omdat ze voor dezelfde receptor zouden 'vechten'
 
Daarom maak ik ook onderscheid tussen trainings dagen en non trainings dagen.
Het is altijd goedkoper dan hgh ;)
 
Niemand!? ;(
 
\Wel interesse maar de 1e 20 weken ( zonder AAS ) hebben wij weinig aan omdat er niks gaat gebeuren.. Waar heb je je peps vandaan?
 
Uit een grote company uit de UK (mag geen namen noemen).
Begind met pure ;)
 
Uit een grote company uit de UK (mag geen namen noemen).
Begind met pure ;)


Bronnen voor peps mag je melden geloof ik, via PM mag anders ook wel. heb je ervaring met 't merk/goede reviews of hoe ben je er bij gekomen?
 
ik PM je wel.
(heb veel ervaringen gelezen en zelf onderzoek gedaan)
 
Intressant, zal zelf wel vanaf week 1 gewoon test mee laten lopen.
 
volgens mij de volledige 50weken ;)
 
Jezus dat wordt aardig prikken maat, ik denk overigens wel dat je beter HGH kan zetten qua comfort en zeker qua rendement. Wat betreft de kosten zal het elkaar niet veel ontlopen denk ik zo, als jij een beetje goed zoekt naar een UG supplier.

Wat is IGF-1 DES 1,3?
Ik ken IGF-1DES en IGF-1L3R, is het een mix ofzo?

En ik zou er ook nog AAS kuur bij plakken, of een lange periode 250mg test per week.

Ik heb zelf eens een periode +20 prikjes per week gezet, ik werd er niet vrolijk van. Misschien dat jij er geen moeite mee hebt, ik vind het een interessant project ik ieder geval!
 
Ik had ooit eens gelezen dat mgf en igf niet op dezelfde dag geïnjecteerd mogen worden, omdat het elkaar negatief beïnvloed, weet jij daar iets van?
 
Ik had ooit eens gelezen dat mgf en igf niet op dezelfde dag geïnjecteerd mogen worden, omdat het elkaar negatief beïnvloed, weet jij daar iets van?

Moet je ff de zoekfunctie voor gebruiken, staat mij ook iets van bij, exacte redenatie weet ik niet meer. Ik heb 2 x een IGF cycle gedaan en zette het om die reden ook EOD.
 
Jezus dat wordt aardig prikken maat, ik denk overigens wel dat je beter HGH kan zetten qua comfort en zeker qua rendement. Wat betreft de kosten zal het elkaar niet veel ontlopen denk ik zo, als jij een beetje goed zoekt naar een UG supplier.

Wat is IGF-1 DES 1,3?
Ik ken IGF-1DES en IGF-1L3R, is het een mix ofzo?

En ik zou er ook nog AAS kuur bij plakken, of een lange periode 250mg test per week.

Ik heb zelf eens een periode +20 prikjes per week gezet, ik werd er niet vrolijk van. Misschien dat jij er geen moeite mee hebt, ik vind het een interessant project ik ieder geval!

Is gewoon IGF-1 DES (maar dan een verkoop naam).
Ben idd van plan om 250mg test e mee te laten lopen (voor het anabolische proces).
Prikken vind ik geen enkel probleem, je moet er iets voor over hebben he ;)
 
Ik had ooit eens gelezen dat mgf en igf niet op dezelfde dag geïnjecteerd mogen worden, omdat het elkaar negatief beïnvloed, weet jij daar iets van?
Klopt ja, als je ze tegelijk zou zetten vechten ze voor de zelfde receptoren.
Daarom zet ik PEG-MFG ook alleen op rustdagen om mijn herstel een boost te geven.
Ze herstellen beschadigde spiercellen maar ook de spiercellen om die beschadigde spier.
 
Iemand ervaring met bestellen op de site ****** zij hebben veel hgh's en peptides aan een lage prijs. Is dit te betrouwen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand ervaring met bestellen op de site ****** zij hebben veel hgh's en peptides aan een lage prijs. Is dit te betrouwen?

Het bespreken van bronnen is niet toegelaten.
 
Back
Naar boven