AndroidHealthClinic

Peptides log: cjc1295 (Mod GRF 1-29) + ghrp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor hoe lang dan?
 
beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest
 
Gisteravond ziek geworden. Ik heb geen idee waarom, maar het resultaat is dat ik zojuist maar 116,6 weeg.....
Gek genoeg lijkt het alsof alleen mijn buik heel erg is afgenomen :P
 
hee Jay, ik vroeg me af, ondrukken die peptides niet je axis of kan je erdoor onvruchtbaar worden?
 
Die peptides zijn vrij nieuw en nog niet degelijk onderzicht. De mogelijk gevolgen door het gebruik hiervan zijn dus niet echt gekend. Al zeker niet op lange termijn. Daar moet je dus zeker rekening met houden als je daaraan zou willen beginnen. Maar volgens mij onderdrukken ze niet je axis (zijn toch soort van groeihormoon).
 
He leef je nog Jay? :D
 

Hoi ^_^

hee Jay, ik vroeg me af, ondrukken die peptides niet je axis of kan je erdoor onvruchtbaar worden?

Nee, het onderdrukt niks. Groeihormoon zelf onderdrukt je eigen productie, maar cjc etc niet. Je kan het zelfs gebruiken om na groeihormoon gebruik ff je eigen productie op te krikken. Hoewel dat niet echt nodig is aangezien dat binnen een week hersteld is.

Die peptides zijn vrij nieuw en nog niet degelijk onderzicht. De mogelijk gevolgen door het gebruik hiervan zijn dus niet echt gekend. Al zeker niet op lange termijn. Daar moet je dus zeker rekening met houden als je daaraan zou willen beginnen. Maar volgens mij onderdrukken ze niet je axis (zijn toch soort van groeihormoon).

Ze bestaan al 20 jaar en tot nu toe zijn er nog geen rare verhalen. Maar goed je weet maar nooit he.

He leef je nog Jay? :D

Yes. Ik heb alleen de laatste tijd geen behoefte meer om veel te loggen. Momenteel veel met andere dingen bezig.

Ik ben momenteel aan het cutten en weeg 116 kilo met iets meer dan 12%.
 
Hey man, je gaat lekker! deze volg ik even.
Zit me zelf ook de laatste maanden in te lezen op datbtrue, zoveel informatie, kan er dagen op door lezen! :D
Ben van plan na deze kuur een peptide only te gaan doen, ik heb enkele vraagjes en wil je PM'en maar dit is precies niet mogelijk?
 
Jay is enige tijd geleden gebanned,voor zover ik weet, vermoed dat je hem daarom niet kunt PM' en.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven