MuscleMeat

PeptoPro - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
PeptoPro_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL PeptoPro bevat 100% PeptoPro® zonder enige toevoeging (smaak neutraal). PeptoPro® is een uniek product wat voor meer dan 60% uit di- en tripeptiden bestaat. DSM werkt al sinds 2001 aan PeptoPro® en heeft een uniek product ontwikkeld. PeptoPro is echt het beste qua aminozuren of eiwitten wat je kan nemen rondom je training. Het garandeert een supersnelle maar ook een zeer volledige opname van aminzuren in de spieren.
    •Supersnelle en volledige opname
    •Meer dan 60% di-en tripeptiden
    •Zeer hoge hydrolisegraad van 28%
    •Zeer licht verteerbaar
    Iedereen weet dat eiwitten de belangrijkste bouwstenen zijn voor een solide spieropbouw. Deze eiwitten moeten echter na de inname eerst verteerd worden om daarna via de bloedbaan de spieren te kunnen voeden. PeptoPro® is een melkeiwit (caseïne) dat voorverteerd is door enzymen naar di- en tripeptides. Hierdoor is er nagenoeg geen vertering meer nodig na de inname, waardoor de belangrijke spieropbouwende stoffen direct in het lichaam kunnen worden opgenomen.

    PeptoPro is het meest hoogwaardige caseïne hydrolisaat dat er is. Er is heel veel verschil in hydrolisaten. Die verschillen kan je niet zien aan de voedingswaarden of aan het aminozurenprofiel. Dat heeft te maken met de hydrolisegraad, deze is bij PeptoPro 28% dat komt er op neer dat vrijwel het gehele product is voorverteerd naar peptiden. De meeste hydrolisaten op de markt hebben een hydrolisagraad van 5-12% die dus veel lager ligt. Normaal is een product met een dergelijk hoge hydrolisegraad niet te drinken vanwege de bitterheid. DSM heeft het voor elkaar gekregen om het toch drinkbaar te maken.

    Je kan Peptopro zien als de grondstof die gebruikt wordt om hoge kwaliteit aminozuurtabletten mee te maken. Nu heb je deze grondstof echter in de pure vorm zonder vulstoffen en met een zeer hoge hydrolisegraad. Elk eiwitmolecuul is door de enzymen aangeraakt en verteerd naar peptiden, met andere hydrolisaten heb je dat slechts een deel gehydroliseerd is.

    PeptoPro zorgt voor een sneller herstel, meer spiergroei, meer energie en een verhoogd uithoudingsvermogen. PeptoPro® bevat meer di- en tripeptides dan elke andere vorm van hydrolisaat. Omdat PeptoPro gemaakt is van caseïne, bevat het alle aminozuren in een optimale verhouding en is het vrijwel vet- en lactosevrij.

    XXL PeptoPro neutraal is PeptoPro® in de pure vorm, zonder smaak. Op deze manier krijg je het beste van het product. De smaak is wat bitter en niet lekker te noemen, maar als je je lichaam het allerbeste gunt, is PeptoPro the way to go!

    Na een week gebruik van PeptoPro zal je merken je dat je meer energie krijgt en je spieren veel harder en voller zullen zijn. Ook zal je minder spierpijn hebben en zullen je spieren minder snel verzuren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Muf (smaak naturel)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x 13 gr voor- en na het trainen, en later 1x 25gr tijdens het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, en gratis samples (alleen bij een bestelling van €50,00+)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut.

Mijn review:

Na een periode PeptoPro gebruikt te hebben werd het eens tijd voor een review. Toen ik begon met PeptoPro had ik om eerlijk te zijn niet het idee dat je er werkelijk voordelen van zou ervaren, maar het tegendeel heeft zich bewezen. Er zijn maar weining (lees: geen) supplementen waar ik echt wat van ervaren hebt. Zelfs de beste pre workout boosters in de wereld (NO xplode, Crack, NOX pump) merkte ik niks.. jawel, helemaal niks van.

Ik ben dus heel nuchter, en zonder verwachtingen PeptoPro gaan gebruiken. De eerste twee weken merkte ik vrij weinig van PeptoPro, maar daarna merkte ik dat ik minder en minder spierpijn had na het trainen. Zelfs spiergroepen zoals benen en borst waarin ik toch altijd wel spierpijn voelde, herstellen nu een stuk sneller.

De eerste twee weken gebruikte ik zoals aangegeven twee doseringen van 13gr verpreid voor en na de training. Tijdens het trainen nam ik altijd Mega Grow van XXL, en besloot daar de PeptoPro maar bij te gooien, dus toen nam ik 25gr tijdens het trainen. Mega Grow gebruikte ik al heel lang voordat PeptoPro bestond, om cortisol te onderdrukken en voor de BCAAs om het katabole te onderdrukken. De combinatie PeptoPro met Mega Grow is naar mijn mening het allerbeste intra workout. Ook proef je de smaak van PeptoPro niet meer in combinatie met Mega Grow. (PeptoPro naturel smaakt als naturel hydrolisaat, niet heel lekker dus).

Na twee weken begon het herstel dus veel sneller. En na ongeveer vier weken merkte ik ook dat ik op kracht sneller progressie boekte dan voorheen. Maar goed, dat kan een resultaat zijn van het sneller herstel.

Om een lang verhaal kort te maken, ik vind het een topproduct. Eindelijk een supplement met een zinvolle werking. Voor iemand met een bewegelijke baan is dit product zeker een aanrader. Doordat je sneller herstelt heb je overdag veel minder last van spierpijn wat je kan belemmeren in je werk.
Het enige minpuntje is de prijs, maar je kan met een pot minstens 28 trainingen vooruit. En als je ziet hoeveel energie en geld er in de ontwikkeling en het produceren van dit product gestoken is, is de prijs ook te verklaren.

Nog wat informatie, studies en onderzoeken over PeptoPro voor de geinteresseerde:
[Link niet meer beschikbaar]
Straks op de markt: PeptoPro-poeder
Voorgesplitst eiwit tijdens training stimuleert aanmaak spiereiwit
 
Wat kan je het beste nemen na de training, Peptopro of Whey?
 
Wat kan je het beste nemen na de training, Peptopro of Whey?

Ik verkies zeker PeptoPro, als je dat een tijdje gebruikt merk je zeker verschil met whey. Maar onze nieuwe whey hydrolysate is zeker ook het proberen waard.
 
Wat kan je het beste nemen na de training, Peptopro of Whey?

Ik kies ook liever Peptopro dan whey na de training. Merk echt veel verschil, herstel een heel stuk sneller! :1e:
 
Deze week even een nieuwe smaak getest maar deze was niet lekker, even door experimenten :brew:
 
Morgen terug peptopro! Is echt super om intra workout te drinken samen met dextrojuice! Pomp blijft gewoon groter worden :D
 
Welke smaak was dit dan? En al enig idee welke smaak het dan wel gaat worden?

Dat was citrus maar niet te drinken.. voorlopig laat ik het wel even zo.

Morgen terug peptopro! Is echt super om intra workout te drinken samen met dextrojuice! Pomp blijft gewoon groter worden :D

GRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!! :wl: :D
 
Het lukt helaas maar niet om een 2e lekkere smaak te maken :brew:
 
Beste XXL

xxl01.jpg


Ik heb gister mijn stack binnen gekregen, en ga vanmiddag rond 15:00 uur trainen.

even ter bevestiging:

14:30 Pepto (met-of-zonder Waxy?) magere melk of water?
15:00-16:00 tijdens trainen EAS - met water
16:00 Pepto en Waxy - magere melk of water?

Ik ben van plan (net als topic starter) het voor 8 weken te proberen.
bij een full body program op Dinsdag, Donderdag en Zaterdag middag.

Dan heb ik nog een paar vragen:

1. momenteel neem ik ON 100% Whey 's morgens en ON Casein 's avonds (dit blijf ik erbij gebruiken) of kan ik beter de ochtend-whey vervangen door Pepto?

2. Moet ik 's ochtends Waxy bij de whey toevoegen?

3. Als geld niet echt een rol speelt, wat kan ik het beste doen over de gehele dag gezien qua supplementen.

Ik zal straks een "before" foto schieten, en dan elke week, tot de acht weken voorbij zijn.

Eddy
 
Beste XXL

xxl01.jpg


Ik heb gister mijn stack binnen gekregen, en ga vanmiddag rond 15:00 uur trainen.

even ter bevestiging:

14:30 Pepto (met-of-zonder Waxy?) magere melk of water?
15:00-16:00 tijdens trainen EAS - met water
16:00 Pepto en Waxy - magere melk of water?

Ik ben van plan (net als topic starter) het voor 8 weken te proberen.
bij een full body program op Dinsdag, Donderdag en Zaterdag middag.

Dan heb ik nog een paar vragen:

1. momenteel neem ik ON 100% Whey 's morgens en ON Casein 's avonds (dit blijf ik erbij gebruiken) of kan ik beter de ochtend-whey vervangen door Pepto?

2. Moet ik 's ochtends Waxy bij de whey toevoegen?

3. Als geld niet echt een rol speelt, wat kan ik het beste doen over de gehele dag gezien qua supplementen.

Ik zal straks een "before" foto schieten, en dan elke week, tot de acht weken voorbij zijn.

Eddy

Hi eddy!

water of melk aan jou de keuze
whey in de ochtend is prima zou de peptopro voor rond de training bewaren
zou in de ochtend geen WMS nemen
ik denk dat je zo een goede keuze gemaakt hebt al en zou zo aan de slag gaan

succes!
 
Bedankt René, dan weet ik nu eerst voldoende! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Gekozen voor
pre: Pepto met magere melk; fijne mix in paar slokken weg, geen probleem met de smaak.
Tijdens de training: EAS met water, op zich ook prima te doen, maar hier had ik voor de pure versie gekozen, dus na een paar slokken heb ik er een scheutje CarvanCevitan bij in gedaan. ook hier geen probleem met mix of smaak.
Na de training: Waxy... hot damn! twee scheppen en een schep Pepto was mijn shakebeker al half vol :eek: aangevuld met magere melk, moest ik twee bekers zure sop wegdrinken...
Ik ga dat de volgende keer even met water proberen, want dit was een beetje teveel van het goede.

Ik heb lekker kunnen trainen, verder kan ik er natuurlijk nog weinig over melden.
Nu kippebilletjes eten :p
 
Bedankt René, dan weet ik nu eerst voldoende! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Gekozen voor
pre: Pepto met magere melk; fijne mix in paar slokken weg, geen probleem met de smaak.
Tijdens de training: EAS met water, op zich ook prima te doen, maar hier had ik voor de pure versie gekozen, dus na een paar slokken heb ik er een scheutje CarvanCevitan bij in gedaan. ook hier geen probleem met mix of smaak.
Na de training: Waxy... hot damn! twee scheppen en een schep Pepto was mijn shakebeker al half vol :eek: aangevuld met magere melk, moest ik twee bekers zure sop wegdrinken...
Ik ga dat de volgende keer even met water proberen, want dit was een beetje teveel van het goede.

Ik heb lekker kunnen trainen, verder kan ik er natuurlijk nog weinig over melden.
Nu kippebilletjes eten :p

Hoe bevalt dit schema zo?
 
Hoe bevalt dit schema zo?
Ik heb het qua mengen een beetje omgegooid;
Voor het trainen is Pepto met magere melk nog steeds het beste.
Tijdens het trainen Waxy en EAS aangevuld met steenkoud water, dat is zeer goed te drinken!!
om na het trainen weer af te sluiten met Pepto.

Prima stack! Pepto voor -en- na is echt geen probleem, en tijdens de training kan je makkelijk even schudden voor je een slok Waxy neemt als dit naar de bodem is gezonken, heerlijk fris.
Minder tot geen spierpijn.

Het is wel zo dat ik nu ook aan de Xtreme fatburner stack zit, welke mij (op de CLA na) heel erg goed bevalt!!
De eerste week heeft dat al 2,5 kilo op de weegschaal gescheeld. nu in de tweede week stagneert de boel een beetje, maar met het aankomende mooie weer zal ik ook het park weer eens een paar rondjes gunnen.
 
Ik heb het qua mengen een beetje omgegooid;
Voor het trainen is Pepto met magere melk nog steeds het beste.
Tijdens het trainen Waxy en EAS aangevuld met steenkoud water, dat is zeer goed te drinken!!
om na het trainen weer af te sluiten met Pepto.

Prima stack! Pepto voor -en- na is echt geen probleem, en tijdens de training kan je makkelijk even schudden voor je een slok Waxy neemt als dit naar de bodem is gezonken, heerlijk fris.
Minder tot geen spierpijn.

Het is wel zo dat ik nu ook aan de Xtreme fatburner stack zit, welke mij (op de CLA na) heel erg goed bevalt!!
De eerste week heeft dat al 2,5 kilo op de weegschaal gescheeld. nu in de tweede week stagneert de boel een beetje, maar met het aankomende mooie weer zal ik ook het park weer eens een paar rondjes gunnen.

Gaat lekker allemaal dus, positieve flow. Volhouden en gas erop! succes ;)
 
Top product en nog lekker ook!
 
PeptoPro is niet te zuipen!
Haha mee eens, beetje dextrose erbij verminderd de sterke smaak wel.. Echter de nasmaak is niet te vermijden.
 
PeptoPro is niet te zuipen!
Jawel hoor. De peptopro van XXL is gewoon heerlijk! Maar dat vieze shopje van jou heeft natuurlijk weer alleen een pure versie zonder smaakstoffen :roflol:
 
Back
Naar boven