1. Ontzet Notitie

Peptopro xxl vs bodyenfit

Discussie in 'Supplementen' gestart door Jordansz, 18 jan 2019.

XXL Nutrition Algemeen

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Jordansz

Jordansz Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    73kg
    Vetpercentage:
    15%
    Bro's!

Eens gekeken wat ik vorig jaar aan supps heb uitgegeven en wil het dit jaar tot essentials beperken. Ben nu ook educated en ingelezen in het begin nam ik teveel.

Ik train de laatste maanden met peptopro maar dat is vrij duur.

Vandaar de vraag pepto pro is een vaste formule als ik de ingredienten verglijk dus of ik bestel bij xxl of bodyenfit maakt in dit geval niet uit de kealiteit zou hetzelfde moeten zijn toch?

Xxl is euros duurder geworden dit jaar en although top spul ik ga hun prijsverhogingen niet meer betalen.

Was benieuwd naar de meningen hier omtrent pepto pro ook. Mix het door me bidom tijdens training.

2. Inb4

Inb4 XXX Elite Member

Leuk Bevonden:
    2.669
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    50kg
    Vetpercentage:
    > 50%
    Gewoon je voedingsstoffen uit normale voeding halen.

Kost minder en ook gewoon effectief

MrDroeftoeter vindt dit leuk.
  3. RFFNCK

RFFNCK Super Moderator Super Mod

Leuk Bevonden:
    7.876
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Massa:
    103kg
    Je bent educated en houdt het bij de essentials maar gaat wel peptopro gebruiken. K den

4. Sanca Magni

Sanca Magni Ressurected Super Mod +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    21.060
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    106kg
    Vetpercentage:
    1%
    Als je kwaliteit wilt moet je niet bij B&F zijn.

5. GetBig XXL

GetBig XXL Competitive Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    816
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    103kg
    Vetpercentage:
    14%
    Gooi je geld dan niet weg aan dat soort supss ga gewoon eten. Doet meer voor je

Je stats schreeuwen ook om eten

6. Jordansz

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    73kg
    Vetpercentage:
    15%
    Ben aan het gainen zit nu op plus 5kg weetniet wat ik ingevuld had bij reg. Lees veel goeds over pepto de vraag is nu moet ik het blijven gebruiken om me gains en herstel te optimaliseren.

7. Inb4

Inb4 XXX Elite Member

Leuk Bevonden:
    2.669
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    50kg
    Vetpercentage:
    > 50%
  8. Steks

Steks Freaky Bodybuilder Karmaslet

Leuk Bevonden:
    3.941
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Gewoon een “normaal” voedingsschema hanteren en als je dan echt niet aan je eiwitten kan komen een simpele whey shake er bij nemen.

9. Briekie

Briekie Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    370
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m68
    Massa:
    88kg
    Vetpercentage:
    12%
    Whey is gewoon een hele goedkope eiwitbron voor het type aminozurenprofiel. Ik snap wel dat men dat neemt als aanvulling op de voeding.

Pepto-pro is meer een topsport dingetje, veel lui die nemen worden ook gesponsord dus dan boeien de hoge kosten niet echt. Volgens mij is pepto-pro ook gewoon standaard geleverd door DSM bij zowel xxl als B&F, de kwaliteit is dan dus gelijk

10. Vieze jij

Vieze jij Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.222
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    129kg
    Vetpercentage:
    14%
    dit,

Pepto is wel lekker tijdens en na het trainen ,20 gram + dextro

noodzakelijk ? nee ,verre van dat

te duur,? hell yeah ,ik wacht wel tot de Action deze gaat verkopen

mucci vindt dit leuk.
  11. harpep

harpep Tuned Ecto Elite Member +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    3.039
    NEE

Steks vindt dit leuk.
  12. harpep

harpep Tuned Ecto Elite Member +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    3.039
    JA

Steks vindt dit leuk.
  13. Alfadhir heitir

Alfadhir heitir Senior Moderator Super Mod +15 jaar member

Leuk Bevonden:
    1.651

Laat ik beginnen dat ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren een hydrolisaatfan ben. Wanneer je besluit eiwit te supplementeren ben je imo het best af met een hydrolisaat. Verder ben ik al jaaaaaaaaren er geen voorstander meer van om extra Kh na je training te nemen, de hydrolisaat op zich zorgt als voor een voldoende insuline aanmaak/afgifte.

Maw met een hydrolisaat ben je net zo goed af als met Peptopro en scheelt je een bak geld.

Heb je een eiwitsupplement nodig? Voor mij hoort een goed eiwitsupplement gewoon onder "normale" voeding net als en vit/min supplement, wat dat betreft ben ik dus geen aanhanger van wat sommigen hierboven stellen. Heb je een vanallesennogwat eiwitsupplement nodig, Nee.

djryan87, Japio, marina1975 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. The Admiral

The Admiral Natte Ecto Elite Member Foto Contest Winner

Leuk Bevonden:
    1.290
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m97
    Massa:
    125kg
    Amen.

15. Forzaracing

Forzaracing Novice

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    23%
    Overkill of niet, is een leuk productje om intraworkout te nemen met wat snelle koolhydraten.
    Mijn tip is om deze te bestellen bij Bulkpowders, vaak geven ze 40% korting waardoor het 33€/kg kost. Daarnaast ook zeer tevreden van product en heb al van XXL, Musculi en myprotein gebruikt.

Jordansz vindt dit leuk.
  16. Steks

Steks Freaky Bodybuilder Karmaslet

Leuk Bevonden:
    3.941
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Want?

17. Kevin95

Kevin95 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    473
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    87kg
    EAA's zijn een stukje goedkoper dan PEPTOPRO en gaan zo goed als hetzelfde effect hebben.

18. Jordansz

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    73kg
    Vetpercentage:
    15%
    Dank je voor deze uitleg.
    Ik neem perfect mass gainer als ontbijt gemixet met perfect whey. Dit omdat ik slecht aankom en niet ontbijt dus n grote calorie inname met eiwit om de dag te beginnen en op gewicht te blijven. Dit werkt voor mij en gain significant meer spier sinds ik hiermee begonnen ben 3 maand terug. Verder eet ik ook veeel meer.

Interessant dat peptopro vs hydrosilaat. Ik heb alle artikels en forum posts doorgelezen maar echt concreet een ervaring dat peptopro significant beter is heb ik niet gevonden. Alle topics bloeden ook dood daarover.

Is peptopro significant beter dan een hydrosilaat? Het scheelt aardig in de prijs vandaar.. iemand die ze beiden heeft geprobeerd en zijn ervaring wil delen?

Train laatste tijd zwaarder en herken mezrlf niet weer na deze aanpassingen vooral het eten gain ik echt! De vraag is even of ik de pepto ook ga verwijderen van mijn lijst supps. Vooralsnog ga ik de goedkopere smaakloze versie van bodyenfit nog eens proberen schijnt goor te zijn.

Ik mix
    1 scoop pepto
    Preworkout van xxl met wat unleash(caffeine) en 3 scheppen dextrojuice xxl en n schep creatine pump van xxl. Lekkere combi waar ik goed op ga.

Ik heb de essential amino acids van xxl hieruit wegelaten die nam ik eerst ook bij. Vooralsnog geen mindere prestaties. Wel neem ik 4 tabletten animo 7000 van xxl is goedkoper volgens mij aardige animoprofiel verder.

Het kan vast ook zonder maar train zo al maanden en gaat echt lekker. Ben n hardgainer en heb hrt gevoel dat dit me net ff de edge geeft om iets zwaarder te trainen.
    Bovenstaande mix is het waard voor mij.

twijfel enkel over de pepto.. die is duur en zou ik vervangen voor wat goedkopers als het zeg voor 80% pepto evenaart. Kan er weinig over vinden een maandje proberen denk ik maar.

Eerder nam ik ook nog extreme gh en fruits en veggies na verglijken ingredienten mis ik hier niks aan en heb deze danook niet meer besteld. Zo schavend aan inname supps scheelt dat aanzienlijk op jaarbasis.

Neem nog wel zma en omega 3 met vit capsule elke avond. Vitamine tabletten schijnen ook deels onzin maar die zijn zo goedkoop baad het niet schaad het niet.

19. Jordansz

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    73kg
    Vetpercentage:
    15%
    En dan toch

https://bodyrecomposition.com/resea...lic-hormones-and-growth-research-review.html/

Halverwege het artikel:

Translating that into English: hydrolyzed casein is digested more poorly, gets burned for energy to a greater degree and gets used more by the gut than intact casein; the end result of this is that hydrolyzed casein provides LESS amino acids to skeletal muscle after ingestion than intact casein protein.

So not only is the claim that hydrolysates are better at providing aminos faster to skeletal muscle wrong, the reality is actually exactly reversed: intact casein is better for providing aminos to the muscle. I’d note that other studies have found this as well: in one, intact protein provided MORE branched-chain amino acids into the bloodstream than a hydrolyzed form.

20. Jordansz

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    73kg
    Vetpercentage:
    15%
    Hydroselaat is hier de peptopro dus voorverteerde eiwitten. Aldus deze website zou pepto pro dus minder werken dan niet voorverteerde eiwitten klopt dat of lees ik het nu verkeerd?

De moeite waard om hydroselaat eens te gaan proberen dus.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie