MuscleMeat

perfect abs en dergelijke

Bezoekers in dit topic

paraman

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
1.237
Waardering
7
Perfect Abs

voor een slanke taille
Perfect Abs

voor mannen die hun buikje willen kwijtraken
chroom optimaliseert vetverbranding
chitosan filtert vet uit je voeding
HCA remt de vorming van vet uit voedsel
psyllium, fenegriek en pepermunt zorgen voor een betere spijsvertering

Wat doet het voor je?

Geblokte buikspieren, zogenaamde 'abdominals', krijg je pas zichtbaar wanneer je voeding en training goed op elkaar afgestemd zijn. Perfect Abs is een voedingssupplement dat je helpt om je vetpercentage te verlagen zodat je buikspierblokjes zichtbaar kunnen worden.

Het product bevat:
- HCA (hydroxycitroenzuur) dat de omzetting van koolhydraten in vetten afremt
- chitosan dat het vet uit je voeding haalt zodat je minder calorieen binnenkrijgt
- chroom (uit polynicotinaat) dat een hongergevoel voorkomt, doordat het de bloedsuikerspiegel normaal houdt
- psyllium dat een verzadigd gevoel zal geven
- fenegriek dat de spijsvertering helpt bevorderen
- pepermunt dat een positieve invloed heeft op de spijsvertering

Chitosan heeft goede vetaantrekkende eigenschappen. Ongezonde verzadigde vetten worden hiermee gefilterd en 'vastgezet', zodat ze niet door het lichaam worden geabsorbeerd. Wetenschappelijk onderzoek geeft ondubbelzinnig aan dat dit tot gewichtsverlies en vetverlies leidt, en dus ook tot een verlaagde vetpercentage.

Je krijgt minder vet binnen uit je voeding, je verbrandt meer van je lichaamseigen vetreserves (zonder schadelijke pepmiddelen), en het maken van nieuw vet wordt geremd. Alles wat je nodig hebt voor een slanke taaie zit in Perfect Abs.

iemand ervaring met dit en is het verstandig om dit te kopen als je ook een wheigt gainer koopt namelijk nlarge 2

greetz fitnesser


en wat vinde jullie hiervan


Green Tea Fat Burner

drink jezelf slank
Green Tea Fat Burner

een glas thee dat je vet helpt verbranden
bevat groene thee-concentraat
geeft je meer energie
helpt je beter concentreren
verbetert je uithoudingsvermogen
helpt je lever vetzuren af te breken
ijsthee-citroen smaak

Wat doet het voor je?

Onderzoek wijst ontegenzeggelijk uit dat groene thee actieve “thermogenic” stoffen bevat die je meer vet helpen verbranden*. Deze actieve stoffen (catechine polyphenolen) zijn in dit smaakvolle groene-theeproduct nog verder geconcentreerd zodat de werking aanzienlijk versterkt is. Dezelfde actieve stoffen in groene thee zijn tevens sterke anti-oxidanten die verouderingsprocessen in het lichaam tegengaan.

Daarnaast hebben we specifieke vitamines, mineralen en aminozuren eraan toegevoegd om je energie, uithoudingsvermogen en concentratie te verhogen terwijl je lever gestimuleerd wordt om meer vetzuren af te breken.

Green Tea Fat Burner bevat uitsluitend natuurlijke en hoogwaardige ingrediënten. Het smaakt hetzelfde als ijsthee met citroen en je kunt het onbeperkt gebruiken als een gezond alternatief voor sportdrankjes, thee, koffie of fris.


kan het ook met gewone groene thee, want dat zal wel goedkoper zijn

heeft er iemand al ervaringen met deze producten ?
 
haha, afslankproducten nemen als je ook aan de weight gainer zit...slim :thumb:

Het lijken me geen topproducten. De tekst die er bij staat lijkt wel uit een kinderboek........buikspierblokjes :rolleyes:
 
ik wil niet echt cutten maar ook niet bulken
ik wil geleidelijk aan groeien zodner bulk en cut is dat mogelijk of is dat moeilijker
 
mogelijk en ookniet moeilijk, eet gewooniets boven je verbruik. Eet gewoon veel maar niet dat je je eigen heel de dag vol zit te proppen en hou het bij gezond BB-voedsel (hoef ik je hopelijk nie uit te leggen wat dat is)
 
ja ik weet wat dat is :)
en ik zal je raad volgen :)
 
ik zou ook graag eens een foto posten maar ik zoek nog een digi cam of web cam ;)
 
Ik geloof er zeker in dat je bij erg clean bulken massa kan winnen en er droger uit kan zien.
 
Alles wat te mooi lijkt om waar te zijn, is dat vaak ook.
 
Godver, dit is echt van die Muscle & Fitness bullshit....
Alsjeblieft zeg....
 
Het klinkt wel mooi allemaal :D
 
Back
Naar boven