AndroidHealthClinic

"Perfect Abs" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RougeMonkey

King of the hill
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
6.263
Waardering
2
Ik heb een potje "Perfect Abs" voor de gein van een maat van me gekregen voor mijn verjaardag. Hij heeft er niet veel verstand van, het kadootje is dan ook met een knipoog bedoeld. Er zitten tabletten in met de volgende ingredienten (per tablet): Chitoson-Plus 250 gram, hydroxy-citroenzuur (Citrimax HCA) 250 mg, vanadyl sulfaat 10 mg, chroom-picolinaat 100 mcg.
Ik vermoedt dat het een soort stackers zijn. Kan iemand mij iets meer vertellen over het waarschijnlijke effect (als die er is).
 
Laatst bewerkt:
Haha..ik heb die dingen ook eens in een ver verleden gekocht :s...(vraag me niet waarom haha) Maar goed, mijn ervaring met dat spul is niks eigenlijk. Tenminste ik had niet het idee dat ze wat deden...eerder psychologisch effect.

Maar goed misschien dat andere wel positieve ervaringen hiermee hebben.

grt,
woltmide
 
Is dat van American Sports of zoiets...heb ik vroeger veel geld, verspild geld aan uitgegeven..mede doordat mn voedingspatroon verre van goed was.maar ben t eens met de voorgaande post
 
Originally posted by dandyman
Is dat van American Sports of zoiets...heb ik vroeger veel geld, verspild geld aan uitgegeven..mede doordat mn voedingspatroon verre van goed was.maar ben t eens met de voorgaande post

Ja dat klopt.
Ik heb het gekregen, dus ik kan het altijd proberen. Denk je dat het absoluut niet werkt?
 
je hebt van dat merk allemaal van die mooie productnamen..spierballen, perfect abs....noem t maar op.

En wie geloofde al die onzin:rolleyes:
 
ik geloofde ook die onzin, stelletje afzetters daar bij A.S. :rolleyes:
 
idd, grote bullshit, stay bij de echte merken en doe je abs gewoon op de normale manier als het zou werken zou iedereen eruit zien als met de reclames van as
 
Originally posted by dandyman
je hebt van dat merk allemaal van die mooie productnamen..spierballen, perfect abs....noem t maar op.

En wie geloofde al die onzin:rolleyes:

Ik was toevallig net een folder van hun aan het doorbladeren.
IDD mooie namen maar ze zetten er in de folder niet eens bij wat er nu echt in zit.
 
en als je nou 1 ab en 1 spierbal wilt, hoe coordineer je dat?
 
De vanadyl is nog wel iets waard, al is 10mg iets te weinig.
Chroompicolinaat staat nog steeds onder verdenking.
HCA zou opslag van koolhydraten in vet verhinderen. Het zou ook nog even doorwerken nadat je gestopt bent met inname.
Chitosan zou het vet wegvangen, maar schijnt niet echt te werken.
Ik zou het met een dosis van 2 tabletten/dag opmaken en kijken of het enig effect heeft gehad. (Dan kun je ons meteen je mening geven)
Maar belangrijkste werking zou dus meer een mindere opslag van vetten moeten zijn als verbranding van wat je hebt.
 
Originally posted by Alessandro
De vanadyl is nog wel iets waard, al is 10mg iets te weinig.
Chroompicolinaat staat nog steeds onder verdenking.
HCA zou opslag van koolhydraten in vet verhinderen. Het zou ook nog even doorwerken nadat je gestopt bent met inname.
Chitosan zou het vet wegvangen, maar schijnt niet echt te werken.
Ik zou het met een dosis van 2 tabletten/dag opmaken en kijken of het enig effect heeft gehad. (Dan kun je ons meteen je mening geven)
Maar belangrijkste werking zou dus meer een mindere opslag van vetten moeten zijn als verbranding van wat je hebt.

Ok , dank je
 
Reden voor verdenking van chroompicolaat: werkt het of werkt het niet (het is iig niet kankerverwekkend bevonden)

Mijn mening/ervaring is dat het wel werkt
 
Back
Naar boven