XXL Nutrition

perfect abs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mrboem

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2003
Berichten
62
Waardering
0
wie heeft ervaring met dit product wil het ook gaan kopen












Perfect Abs
voor “geblokte” buikspieren

bevat 4 stoffen om het verkrijgen van ‘geblokte’ buikspieren te vergemakkelijken
voor mannen die hun buikje willen kwijtraken
chroom-picolinaat optimaliseert vetverbranding
Chitosan-plus™ filtert vet uit je voeding
HCA remt de vorming van vet uit voedsel
vanadyl-sulfaat stimuleert bij training de spiergroei





Een veelgehoorde klacht bij sporters is dat ze die laatste restjes vet zo moeilijk weg kunnen krijgen. Opvallend is dat dit vet een voorkeur blijkt te hebben voor je buik. Niet-sporters herkennen deze voorkeur als een bierbuikje.

Perfect Abs laat je mooi(e) buikspieren bouwen, mits je erbij traint. Het bevat vier natuurlijke stoffen, die je de kans geven om ‘geblokte’ buikspiere



n te krijgen.

Chitosan-plus™ heeft goede vetaantrekkende eigenschappen. Ongezonde verzadigde vetten worden hiermee gefilterd en 'vastgezet', zodat ze niet door het lichaam worden geabsorbeerd. Wetenschappelijk onderzoek geeft ondubbelzinnig aan dat dit tot gewichtsverlies en vetverlies leidt, en dus ook tot een verlaagde vetpercentage.

Chroom picolinaat zorgt ervoor dat je vetverbrandingssysteem optimaal draait en dat je je vetreserves aanzienlijk vermindert.

Vanadyl sulfaat stimuleert de spiervorming, mits je je spieren traint.

En HCA remt de omzetting van koolhydraatrijke (brood, pasta’s, aardappels enz.) voeding in vet.

Je krijgt minder vet binnen uit je voeding, je verbrandt meer van je lichaamseigen vetreserves (zonder schadelijke pepmiddelen), je spiergroei wordt gestimuleerd, en het maken van nieuw vet wordt geremd. Alles wat je nodig hebt voor een strakke en gespierde buik zit in Perfect Abs.

Klik hier voor onze 6 tips voor 'geblokte' buikspieren.



Elke plantaardige tablet bevat Chitosan-plus™ 250 mg, hydroxy-citroenzuur (HCA) 250 mg, vanadyl-sulfaat 10 mg, stearinezuur, chroom-picolinaat 100 µg. Klik hierop voor het analyse rapport van het IOC lab in Gent. Hierin wordt de zuiverheid van het product bevestigd.



Zowel sporters als niet-sporters: 3 x daags 1 tablet bij het begin van je maaltijd.



eet weinig vlees, meer vis, en zuivel in beperkte mate. Bak met olijfolie, geen bakboter. Zie verder de groene vlakken in de Vitamins Direct Voedingswijzer
volg onze 5 tips voor 'geblokte' buikspieren. Kijk onder 'meer info' op de rechter kolom
vervang je kopje koffie of thee met een glas Green Tea Fatburner
wil je buik-vet verliezen, dan moet je je buikoefeningen ’s ochtends voor je ontbijt doen
wil je buikspier-blokken, dan moet je om de dag de verschillende buikspieren afzonderlijk aanspannen en vasthouden totdat het gaat branden. Je zij-buikspieren moeten net zo hard getraind worden als het midden
om meer spiermassa te ontwikkelen volg de adviezen in 'Intelligente sporters bereiken de top met goede supplementen – niet met anabole steroïden'
een ideale combinatie is Perfect Abs met Langlopers om je extra droog te maken. Langlopers werkt vochtafdrijvend, verbrandt onderhuids vet en maakt de huid strakker. Hierdoor wordt je wasbordje nog beter zichtbaar.
om 15% zwaarder te kunnen trainen gebruik je Power Creatine
sporters ouder dan 28 jaar zullen merken dat hun spiervormings- en vetverbrandingsprocessen minder zijn geworden. Hiervoor kan je TRIBEX gebruiken om dit te herstellen
doe geen miskoop. Laat je eerst professioneel adviseren. Klik hier voor een gratis persoonlijk advies
 
ga maar lekker droogtrainen met een goed dieet en cardio; dan krijg je die blokken pas ;)

trouwens vanadyl kan suiker veroorzaken, dus zou er mee oppassen.
 
ik sluit me bij KaLe aan.

Creatine,whey, efidrine en xenadrine werken goed, maar de rest..

gewoon gaan cutten om ze zichtbaar te maken
 
slimme mensejsss jullie snappen nieeeeee ben al droooog hoef nie te cutten me buikspieren zijn al stevig alleen vorm ontbreekt daarna kwam ik achter dit product en wilde weten of iemand er ervaring mee heeeeeeeeeeeeeeeft
 
Originally posted by mrboem
slimme mensejsss jullie snappen nieeeeee ben al droooog hoef nie te cutten me buikspieren zijn al stevig alleen vorm ontbreekt daarna kwam ik achter dit product en wilde weten of iemand er ervaring mee heeeeeeeeeeeeeeeft

dan nog HMB werkt niet/is geldverspilling.

wil je meer vorm hebben? train ze als een normale spier. dus sets van 12 reps en voldoendehersteltijd, (72 uur )
 
Ja ben het met Scighera eens. Je zal nooit mooie blokken als jij nooit die spieren hebt gekweekt. Dus als je zo goed droog bent als je zegt dat je bent en geen goede blokken hebt heb je gewoon je buik niet hard genoeg getraind
 
blokken of niet, dat is geheel genetisch bepaald. Je kunt ze wel beter vormen dmv. trainen, maar dikker zul je ze niet krijgen! Sla de search er maar eens op na.
 
ff gesearched: over 6 dagen wordt je 23 KaLe :D
 
hehe, owja vergeten ;)
 
Ik heb het een half jaar geslikt, maar no way geen blokken.

Dus ik niet meer iedere dag, buik trainen maar 1 keer per week en verder goed eten en daar kwamen ze.

Dus zonde mijn van mijn geld :headbang:
 
daarbij: American Sports is over-priced
 
Originally posted by mrboem
slimme mensejsss jullie snappen nieeeeee ben al droooog hoef nie te cutten me buikspieren zijn al stevig alleen vorm ontbreekt daarna kwam ik achter dit product en wilde weten of iemand er ervaring mee heeeeeeeeeeeeeeeft

Ik ken het product... het doet geen wonderen. Laat het staan, en doe cruches tot je erbij neervalt. 2-3keer per week... en leg raise.
Dat geeft je de blokken die je zoekt. Niet zo'n supplement als dit.
 
Originally posted by Scighera


dan nog HMB werkt niet/is geldverspilling.

Onzin, voor de ene werkt het beter dan voor de andere. Persoonlijk heb ik er tot nu toe vrij goeie resultaten mee gehad icm een WG. Ik ga binnenkort met een test 6gr per dag beginnen. Kijken wat dat doet...
Maar dat het niet werkt, en geldverspilling is, vind ik wel een foute opmerking.
 
Originally posted by Robin


Onzin, voor de ene werkt het beter dan voor de andere. Persoonlijk heb ik er tot nu toe vrij goeie resultaten mee gehad icm een WG. Ik ga binnenkort met een test 6gr per dag beginnen. Kijken wat dat doet...
Maar dat het niet werkt, en geldverspilling is, vind ik wel een foute opmerking.
sorry, dan neem ik hierbij mijn opmerking terug
 
Hoi,

Nou ik heb er veel ervaring mee, voor mij geen andere meer!!

en wat Scighera zegt:ik sluit me bij KaLe aan. over efidrine en xenadrine werken goed, maar de rest.. :
NOU NEEM DAT ZEKER NIET!!

als iemand zegt dat vanadyl suiker kan veroorzaken, dan weet ik niet hoeveel hij denk te gaan gebruiken! want in de hoeveelheid die in Perfect Abs zit kan het totaal geen kwaad!!!

Efidrine veroorzaakt hartkloppingen in het ergste geval een hartstilstand!!
xenadrine zelfde verhaal!
erg slecht voor je eigen verbrandingssysteem.
als je deze twee producten of 1 ervan gaat gebruiken komt je eigen verbrandingssysteem stil te liggen dat kan door gaan tot 3 maanden nadat je gestopt bent met het product efidrine of xenadrine. Wat weer resulteerd in erg snel aankomen van vetten in je lichaam!!

Ik hoop dat ik je wat duidelijker heb kunnen maken.

divingjohan
 
Originally posted by prinsjj
Ik heb het een half jaar geslikt, maar no way geen blokken.

Dus ik niet meer iedere dag, buik trainen maar 1 keer per week en verder goed eten en daar kwamen ze.

Dus zonde mijn van mijn geld :headbang:

oej oej oej
zijn er nog mensen met deze ervaring ?
Ik train ze elke dag. Is het nu werkelijk beter om over te schakelen naar 1x per week ?
 
Originally posted by sporty


oej oej oej
zijn er nog mensen met deze ervaring ?
Ik train ze elke dag. Is het nu werkelijk beter om over te schakelen naar 1x per week ?
als je ze groot wil hebben: behandel ze als normale spieren; zwaar trainen met weinig herhalingen en minstens 72 uur rust
 
Originally posted by divingjohan

als iemand zegt dat vanadyl suiker kan veroorzaken, dan weet ik niet hoeveel hij denk te gaan gebruiken! want in de hoeveelheid die in Perfect Abs zit kan het totaal geen kwaad!!!


Je hoeft er niet veel voor te gebruiken om die suiker in de hand te werken. Het gaat hier puur om de frequentie...

Originally posted by divingjohan

Efidrine veroorzaakt hartkloppingen in het ergste geval een hartstilstand!!
xenadrine zelfde verhaal!
erg slecht voor je eigen verbrandingssysteem.
als je deze twee producten of 1 ervan gaat gebruiken komt je eigen verbrandingssysteem stil te liggen dat kan door gaan tot 3 maanden nadat je gestopt bent met het product efidrine of xenadrine. Wat weer resulteerd in erg snel aankomen van vetten in je lichaam!!

Ik hoop dat ik je wat duidelijker heb kunnen maken.

divingjohan

:rolleyes: En dat moet wat duidelijk gaan maken??? ochoch...
 
Back
Naar boven