MuscleMeat

Perfect Burn (B&F) - Fat burner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rhinoceros

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
6 jan 2013
Berichten
398
Waardering
17
Dag iedereen,
Er is een nieuw product 'Perfect Burn' te koop bij Body & Fitshop. Link
Er is waarschijnlijk nog niemand die hiermee ervaring heeft, maar kunnen jullie je mening eens geven? Ook over de ingrediënten en hoeveelheden?

Samenstelling:
Dosering 1 tablet:
Irvingia Gabonensis 350mg
Green Coffee 100mg
Green tea Extract 150mg
Caffeine 180mg
Geranamine (dmaa free) 50mg
Raspberry Ketones 100mg

Is dit een goede fat burner of adviseren jullie iets anders?
Alvast bedankt.
 
Leuk voor energie.
 
Interessant genoeg zijn er, in tegenstelling tot de meeste fatburners, een klein aantal wetenschappelijke studies gepubliceerd die een extreem goed effect van de Irvingia Gabonensis laten zien, dat wil zeggen het IGOB131 extract. Het is onduidelijk wat B&F hier heeft gebruikt, ze hebben mijn eerdere vraag daarover onbeantwoord gelaten. Op basis daarvan zou het kunnen werken. De eenmalige dosis van 350mg is opmerkelijk, dit omdat er in de succesvolle studies met 2 kleinere giften werd gewerkt.

Het is mijn persoonlijke mening echter dat de positieve studies niet waterdicht zijn. Zo is er bijvoorbeeld absolute belangenverstrengeling tussen de onderzoekers en de producent, ook de uitval en reden waarom zijn op z'n minst opmerkelijk te noemen.
 
Interessant dat je dat zegt, de voorganger 'Ripped' heeft dit ingrediënt namelijk niet.

Samenstelling:
Dosering 1 tablet:
Caffeine Anhydrous 290.0 mg
Green Coffee Extract 68.8 mg
Groene Thee extract 33.0 mg
Olive leaf extract 15.0 mg
Gallic Acid monohydraat 84.0 mg
Raspberry Ketones 84.0 mg
Capsimax 50.0mg

Is dat een goed of slecht teken?
 
Hier zit in principe niet zoveel verschil in. Beide producten zijn 8uur Time-Released. De Perfect Burn is in tablet vorm, dus het is mogelijk deze door de helft te breken. De Ripped is capsule-vorm dus die kunt u alleen in zijn geheel innemen. Daarnaast is het zo dat de Perfect Burn iets milder is dan de Ripped!
 
is het mogelijk Ripped en Perfect Burn te combineren? 1 van elk per dag
of is dat nou net te hardcore?
 
2 fatt burners zou ik niet doen pak dan een fatt burner en aan het einde een vocht afdrijver
 
Vochtafdrijver heeft toch geen nut, tenzij je het podium op moet of een shoot... Bij normale vocht consumptie heb je dat vocht er zo weer bij. Zelfde verhaal als sauna. Zonde geld dus als je het om cosmetische redenen neemt.
 
Hier zit in principe niet zoveel verschil in. Beide producten zijn 8uur Time-Released. De Perfect Burn is in tablet vorm, dus het is mogelijk deze door de helft te breken. De Ripped is capsule-vorm dus die kunt u alleen in zijn geheel innemen. Daarnaast is het zo dat de Perfect Burn iets milder is dan de Ripped!

Is de Perfect Burn milder dan de Ripped? Afgaande op de namen van de producten en de hoeveelheid van de ingredienten zou ik juist zeggen dan Perfect Burn wat intenser is, nietwaar? :)

Vind Perfect Burn een prima fat-burner. Niet het opgejaagde gevoel, en i.c.m cardio en een dieet op onderhoud vind ik het zeker een leuke toevoeging ;)
 
Samenstelling:
Dosering 1 tablet:
Irvingia Gabonensis 350mg
Green Coffee 100mg
Green tea Extract 150mg
Caffeine 180mg
Geranamine (dmaa free) 50mg
Raspberry Ketones 100mg


Het vetgedrukte vind ik nogal raar, aangezien geranamine=dmaa... Hoe kan geranamine dan dmaa free zijn? Of zie ik iets over het hoofd?
 
Denk dat het om het geranium extract gaat ipv pure DMAA. Geranium extract mag volgens mij wel nog gebuikt worden.
 
Heb vandaag mijn doosje binnen gekregen, heb voor te beginnen een halve genomen. Voel me wel wat raar maar kan ook tussen de oren zitten.
 
Denk dat het om het geranium extract gaat ipv pure DMAA. Geranium extract mag volgens mij wel nog gebuikt worden.
Ik dacht altijd dat het pure geranium extract, de pure DMAA + nog andere stoffen was? Waarom zou dat dan wel mogen? :p
 
Ik zit een beetje te twijfelen tussen perfect burn & Ripped. Denk dat ik voor perfect burn ga.
Ik wil namelijk eerst ff een halve pil proberen voordat me lichaam er niet zo lekker op reageerd.
 
Ik zit een beetje te twijfelen tussen perfect burn & Ripped. Denk dat ik voor perfect burn ga.
Ik wil namelijk eerst ff een halve pil proberen voordat me lichaam er niet zo lekker op reageerd.

Snap echt niet wat je hiervan denkt te verwachten? Een ECA stack verhoogt het metabolisme maar met 3%, wat verwacht je dan van veredeld cafeïne supplement?
 
Ik ging gisteren ook bestellen en moest ook kiezen tussen deze 2. Ik heb de Ripped genomen omdat hier dus niet de geranamine in zit. Dit zit ook in Dexaprine en die beviel mij totaal niet.
De Ripped viel me net ook een beetje tegen qua energie, pilletje genomen voor het eten en een half uur na het eten viel ik toch weer in slaap op de bank :D . Misschien duurt het even voordat de energie komt.

@ hierboven; wat ik hiermee wil bereiken is onderdrukking van het hongergevoel in de cut.
 
Misschien nog een andere vraag. Hoelang moet je zo een kuur van 'Ripped' of 'Perfect Burn' aanhouden tot je resultaat hebt? Kan je dat een paar weken nemen of moet je echt vol voor de 2 maand achtereenvolgend?
 
Back
Naar boven