MuscleMeat

Perfect Burn - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ultra geconcentreerd – Thermogenic Powerproduct!

    -Zeer snel vet verliezen!
    -8 uur werking per pil!
    -1 pil per dag
    -2 maanden voorraad
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -De hele dag 200% meer vetverbranding
    -Verbrand vet, geen spieren



    Bijna alle fatburners op de huidige markt zijn eigenlijk hetzelfde. Een mix van stimulanten en een werking van 2-4 uur per capsule. Je voelt je ook even fit en krijgt daarna een crash. Als het energiegevoel na 2-4 uur verdwijnt, wat denk je dat er dan met je vetverbranding gebeurt? Inderdaad hetzelfde! Je vetverbranding stopt ook, het product werkt niet meer.

    Als je een maximale hoeveelheid vet wilt verbranden dan moet het energieke gevoel en de thermogene werking de gehele dag aanhouden. Het product moet heel simpel de hele dag werken! Dat is de sleutel naar constante vetverbranding en maximaal afslanken.

    Elke tablet Perfect Burn werkt 8 uur lang! Je kunt heel simpel 1 tablet nemen na het opstaan en Perfect Burn werkt de hele dag lang! Je voelt de heerlijke kracht van Perfect Burn de gehele dag door. Geen crash. De vetverbrandende en energieke werking houdt een complete werk- of college dag aan!

    Elke tablet Perfect Burn verhoogt je vetverbranding de gehele dag door met 200%!
    Er is geen ander product op de markt dat je vetverbranding zo hard, snel en lang aanvalt / aanpakt als Perfect Burn!

    Perfect Burn beschermt ook je spieren;
    Ingredienten in Perfect Burn zorgen dat je alleen vet verbrandt en geen spieren verliest zoals met andere fatburners het geval is. Je verliest met Weight Loss geen grammetje spiermassa terwijl je vetpercentage snel daalt.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 5 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? smaakloos
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x halve pil per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? sample, snelle gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten

Mijn review:

Na mijn goede ervaring met de oude dexaprine ben ik nadat het potje op was, op zoek gegaan naar een andere fatburner om mijn energie op pijl te houden tijdens mijn cut. Dexaprine heeft zijn werk daarin goed gedaan, en mijn gewichtsverlies ging ook nog is wat sneller. Moeilijk dus om een goede opvolger te vinden.

Nadat B&F ripped had uitgebracht, heb ik deze gelijk besteld. Deze is mij niet zo goed bevallen vanwege het feit dat die 300mg caffeine in een keer erin knalde. Dit is puur persoonlijk natuurlijk, ik heb liever een vertraagde afgifte zeker in verband met school. Zit liever niet in het scheikundelab als opeens die 300mg erin kick, sta je dan je microlitertjes te pipetteren :P.

Toen maar perfect burn besteld met goede hoop, en ik ben echt super tevreden. Je merk een groot deel van de dag een goede energie, zonder dat het af en toe net wat te erg is zoals ik wel eens had met dexaprine. Het verhoogt je hartslag en geeft je mentaal ook een soort van boost, en focus. Dit zorgt ervoor dat ik eigenlijk van sochtends vroeg tot begin van de avond veel energie heb om dingen te ondernemen.

Ik heb het nu van vrijdag tot vandaag gebruikt en heb nog geen downs of crashes meegemaakt. Ik vind qua ingredienten het de deluxe versie van ripped, meer raspberry ketones etc.

Ik denk dat perfect burn en dexaprine een kop aan kop race hebben qua effectiviteit/werking.

Qua training verschilt het niet echt, het is nauurlijk ook geen PWO hiervoor heb ik Strong! natuurlijk in huis staan. Het geeft je meer energie maar dat is niet specifiek voor de training.

oja, nog geen slapeloosheid gehad van perfect burn, misschien nog een leuke toevoeging, weet nog wel dat ik af en toe nachten wakker lag van dexaprine.

Kortom:

- meer energie, mentaal ook > betere mood > zin om actief te zijn > houdt bijna heel de dag aan
- Uitgebreidere formule dan ripped (alleen minder caffeine)
- vertraagde afgifte!! (zeker als je 2x een halve tablet in neemt)
- geen slapeloosheid

enige nadelen? niet ondervonden, vindt ze ook niet eens vies ruiken, een lichte frambozen smaak misschien door de raspberry ketones (of is dit placebo). Vindt het echt enorm fijn product want het geeft langdurige heerlijke energie, zonder dat het soms TE wordt. ik zou dit product echt zeker aanraden voor mensen die een energizer willen gebruiken tijdens de cut en wellicht wat sneller gewicht kwijt raken.

dit product krijgt van mij zeker een 9, ben er gewoon enorm tevreden over en zou het zo weer kopen.

perfectburn.jpg
 
Bedankt voor je uitgebreide review over de Perfect Burn. :thumbs: Je hebt precies omschreven wat wij hiervan verwachten en we wisten dat moest lukken:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Zeer snel vet verliezen!
-8 uur werking per pil!
-1 pil per dag
-2 maanden voorraad
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-De hele dag 200% meer vetverbranding
-Verbrand vet, geen spieren
 
goede review hou me op de hoogte hoe het gaat met vetpercentage omlaag brengen door dit product, zelf heb ik nog 2 potten dexaprine staan maar ga ik denk dit product bestellen over 2 weken.
 
zal ik doen, vetpercentage metingen zullen gebaseerd zijn op de US army methode, niet op calipers ed.
 
naar aanleiding van een PM met de vraag of ik een foto kon maken met een meetlat erlangs

15db2wp.jpg


voila, een halve is dus ietsjes groter als 0,5cm een eitje om door te slikken!

een tip voor mensen die moeite hebben met pillen doorslikken: kin op de borst!
 
hey Mitch,

Ik wil deze jongens denk ik ook wel gaan bestellen. Vraagje wel, wanneer neem jij deze dingen in? Ik train i.v.m. mijn werk elke dag, maar rond 7 uur s'avonds, dus als ik ze om 8 uur s'ochtends neem als ik wakker word, ben ik dan niet alle fut kwijt als ik ga trainen? Of moet ik dan een halve om 8 uur s'ochtends en een halve om 4 uur s'middags nemen?
 
Gebruik de prefect burn nu een paar weken, maar petje af, dit is echt een topproduct voor een meer dan schappelijke prijs. Constante energie en ik ben echt een stuk droger geworden!:exactly:
 
@monden2 ik zou wat experimenteren met tijden, zelf heb ik geen crash van dit product. Je zou een halve kunnen nemen om 12 uur smiddags en om 5 uur bv. kijk wat voor jou het beste is. Als het bij jou puur er om gaat dat je geen crash hebt zodat je training verknalt, ik heb er absoluut geen crash van. Dit was wel van toepassing op pre workouts met dmaa.

PS: ik heb koorts atm, geen perfect burn voor mij, ben al thermogeen genoeg
 
Gebruik de prefect burn nu een paar weken, maar petje af, dit is echt een topproduct voor een meer dan schappelijke prijs. Constante energie en ik ben echt een stuk droger geworden!:exactly:
Fantastisch om te horen dat het zo goed bevalt. We horen telkens meer succesverhalen van de Perfect Burn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Zeer snel vet verliezen!
-8 uur werking per pil!
-1 pil per dag
-2 maanden voorraad
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-De hele dag 200% meer vetverbranding
-Verbrand vet, geen spieren
@monden2 ik zou wat experimenteren met tijden, zelf heb ik geen crash van dit product. Je zou een halve kunnen nemen om 12 uur smiddags en om 5 uur bv. kijk wat voor jou het beste is. Als het bij jou puur er om gaat dat je geen crash hebt zodat je training verknalt, ik heb er absoluut geen crash van. Dit was wel van toepassing op pre workouts met dmaa.

PS: ik heb koorts atm, geen perfect burn voor mij, ben al thermogeen genoeg
In geval van ziekte niet nemen hoor, dan raad ik eigenlijk altijd af om van vetverbranders af te blijven. Beterschap! :thumbs:

Ralf
 
Goede geluiden!!!

Verschil tussen ripped iemand? Ben benieuwd want ripped had mij al overtuigd tov dexaprine:)
 
Goede geluiden!!!

Verschil tussen ripped iemand? Ben benieuwd want ripped had mij al overtuigd tov dexaprine:)

heb ripped ook staan, ripped knalt er bij mij harder in. Vind dit persoonlijk niet echt prettig. Qua resultaat heb ik geen antwoorden voor je. Als je goed tegen een 300mg caff stoot kan ben je met ripped natuurlijk ook ideaal uit
 
Ik pak zelf ripped al een tijdje, de eerste weken voel je de caffeïne wel fel, daarna vermindert het gevoel (lichte buikpijn). Het neemt wel goed de honger weg!
 
Wat is het beste Perfect Burn of Ripped?
 
heb ripped ook staan, ripped knalt er bij mij harder in. Vind dit persoonlijk niet echt prettig. Qua resultaat heb ik geen antwoorden voor je. Als je goed tegen een 300mg caff stoot kan ben je met ripped natuurlijk ook ideaal uit

Ik pak zelf ripped al een tijdje, de eerste weken voel je de caffeïne wel fel, daarna vermindert het gevoel (lichte buikpijn). Het neemt wel goed de honger weg!

Ok! Dank heren voor de info.
 
Toch elke keer een hoop caffeine erin.
Lijkt me niet echt gezond om deze samen met bv. strong te nemen.
 
Toch elke keer een hoop caffeine erin.
Lijkt me niet echt gezond om deze samen met bv. strong te nemen.

Nee, wel een keuze maken inderdaad:) Samen is teveel aan stimulanten.
 
Mooie review met leuke reacties hierop. Fatburners zijn uiteraard nu in trek maart komt eraan !!
 
Hoeveel tijd voor het ontbijt innemen? Of juist na het ontbijt?
 
Back
Naar boven