XXL Nutrition

Perfect L-Arginine - PerfectBody (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? L-Arginine is een semi-essentieel aminozuur afkomstig uit eiwit. Het aminozuur is bij fitnessers bekend als pre-cursor van stikstofoxide en wordt veel gebruikt in zogenoemde NO-producten. Het product wordt door actieve fitnessers gebruikt voor een sneller herstel van het spierweefsel en voor het krijgen van een 'pomp' tijdens de training. Omdat L-Arginine voor een hogere afgifte kan zorgen van het lichaamseigen groeihormoon, het afvoeren van afvalstoffen en het verbeteren van de weerstand is dit product zeer geschikt voor de actieve fitnessers.

    Omdat dit aminozuur een pre-cursor is van stikstofoxide wordt het ook vaak gebruikt in afslankproducten voor actieve fitnessers. Dit omdat een verhoging van stikstofoxide in het lichaam zorgt voor een beter metabolisme (voedselverbranding) en betere spierdefinitie.

    Het is aan te raden om dit product te combineren met een eiwitrijk dieet voor het beste resultaat. Dit product zorgt wel voor een effectievere training maar het zijn de eiwitten die zorgen voor de spieropbouw.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Drie weken.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Twee capsules/8 uur. Vier capsules voor het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? perfectbody.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 2x 100 capsules = 24,- euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het werkt zoals beloofd. Ik had binnen enkele dagen een stuk meer vasculariteit en een belachelijke pomp tijdens het trainen die ook lang blijft hangen.

Mijn review:

Zie reden "Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen?".

Goed product.

productpicture-580.jpg
 
is toch hetzelfde stof als wat er in CellMass of No Xplode zit..
 
De werkzame stof van NO xplode is arginine alpha keto glutarate.

Deze heb ik eens geprobeerd van Bodylab (nitro pro) hier ging ik ook erg goed op. Gebruikte het alleen voor het trainin. L arginine is wel minder goed dan aakg volgens de geleerden. Dus waarschijnlijk is aakg een betere keuze.
 
is toch hetzelfde stof als wat er in CellMass of No Xplode zit..

Het is een stof voor stikstof nog wat in je bloed, maar dan alleen de stof en niet allerlei creatinetjes en suikertjes eromheen.
 
damm wat een pomp krijg je daar van, ik heb alveel no producten geprobeert, maar ze sloegen niet aan, dit werkt goed, nog geen week aan het pakken en je voelt de pomp tijdens het trainen
 
ik ook deze merk echt een duidelijk verschil!! super product
 
l-arginine van precision engineered

hi ik gebruik dus l-arginine van precision engineered. Dat zijn 500mg tabletten. maar op het potje staat dat je er maar 1 per dag mag innemen... en nu lees ik dat jij er 2 per 8 uur neemt en wel 4 voor een training...
Is dat de dosis die datmerk aanraadt? En zou het verstandig zijn (voor mij) om over de aangegeven dosis heen te gaan?
 
hi ik gebruik dus l-arginine van precision engineered. Dat zijn 500mg tabletten. maar op het potje staat dat je er maar 1 per dag mag innemen... en nu lees ik dat jij er 2 per 8 uur neemt en wel 4 voor een training...
Is dat de dosis die datmerk aanraadt? En zou het verstandig zijn (voor mij) om over de aangegeven dosis heen te gaan?


Persoonlijk denk ik dat jij 10 tabletten per dag nodig hebt, 5g voor jouw gewicht zal ongeveer goed zijn.
 
hi bedankt,, maar heeft dat geen schadelijke gevolgen zo een hoge dosis?

ps: wat weet jij van mijn gewicht af:) heb die info nergens gepost volgens mij
 
hi ik gebruik dus l-arginine van precision engineered. Dat zijn 500mg tabletten. maar op het potje staat dat je er maar 1 per dag mag innemen... en nu lees ik dat jij er 2 per 8 uur neemt en wel 4 voor een training...
Is dat de dosis die datmerk aanraadt? En zou het verstandig zijn (voor mij) om over de aangegeven dosis heen te gaan?
L-arginine valt haast niet te overdoseren.. dus je loopt niet in gevaar als je dat denkt.
 
ik weet welke jij heb gehaald capo1983
je had nog even verder moeten zoeken bij de tuinen
ik heb nos arginine alpha-ketogluterate gehaald
ook van precision engineered 1000 mg 3 tabletten 2 tot 3 maal daags :)
 
ik geloof niet in NO en creatine producten
 
Back
Naar boven