XXL Nutrition

Perfect Mass Gainer - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Perfect Mass Gainer is het ideale supplement voor diegene die moeite heeft om in spiermassa en gewicht aan te komen. Het bevat een krachtige mix van complexe koolhydraten en drie hoogwaardige eiwitten. Hierdoor kom je een stuk eenvoudiger aan je noodzakelijke caloriebehoefte voor indrukwekkende spiergroei. En dat tegen een ongekend lage bulkverpakkingprijs.

    Moeite met het aanzetten van spiermassa en gewicht, ook al train je lekker hard? Komen je resultaten niet overeen met je doelstellingen? Grote kans dat je meer calorieën verbrandt dan dat je binnenkrijgt. De oplossing is simpel, je calorie-inname opschroeven. Perfect Mass Gainer is daarvoor een effectief voedingssupplement. Het helpt je eenvoudig, lekker en voordelig je calorie-inname te verhogen, zodat je lichaam weer echt kan groeien.

    Voordelen Perfect Mass Gainer

    Een weight gainer waarin je nog echt effectieve ingrediënten aantreft
    Complexe koolhydraten uit haver en boekweit voor een uitgebalanceerde afgifte
    Drie hoogwaardige eiwitbronnen, speciaal afgestemd op spiergroei
    Win echte droge spiermassa door het lage vetgehalte
    Bevat uitsluitend de natuurlijk aanwezige suikers
    Eenvoudig oplosbaar; binnen enkele seconden is je shake klaar
    Megaverpakking goed voor 50 mega shakes
    Heerlijke smaak
    De scherpst geprijsde weightgainer verkrijgbaar
    Ook zeer geschikt als maaltijdvervanger
    Puur krachtvoer

    Perfect Mass Gainer is een superieure mix van verschillende koolhydraat- en eiwitbronnen. Het bevat geen toegevoegde suiker en heeft een laag vetgehalte. Elke calorie uit een shake Perfect Mass Gainer draagt daardoor flink bij aan de vorming van droge spiermassa. Dat kun je tegenwoordig maar van weinig weightgainers zeggen.

    Veel weight gainers zitten vol met suikers en andere eenvoudige koolhydraten. Loze calorieën die je spiergroei nauwelijks ondersteunen. Bekijk het zo: dergelijke weight gainers zijn ongeveer even nuttig voor je spieren als een slagroomtaart. Perfect Mass Gainer bevat daarentegen complexe koolhydraten, afkomstig uit pure haver en boekweit. Dit garandeert een geleidelijke aanvoer van energie tot wel uren na inname. En dat geheel zonder energiecrash.

    Daarbij geeft de toegevoegde mix van drie hoogwaardige eiwitten een uitgebalanceerd aminozuurprofiel af, zodat je optimaal kunt groeien. De combinatie van whey isolaat, hydrolisaat en soja isolaat bieden jou alle noodzakelijke aminozuren in ruime hoeveelheden. Ze zullen de groei van je spiermassa flink stimuleren en tegelijkertijd spierafbraak voorkomen.

    De mix is tevens rijkelijk gevuld met speciaal geselecteerde vitaminen en mineralen. Deze zorgen voor een betere opname van alle bovengenoemde voedingsstoffen en ondersteunen talloze lichaamsfuncties. Je spieren voelen lekker soepel en vitaal aan, en barsten van de energie.

    Vanwege deze uitgebalanceerde samenstelling is Perfect Mass Gainer ook zeer geschikt als maaltijdvervanger.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (smaak chocolade) met een goeie structuur
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Binnen 24 uur geleverd
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het is lekker, goede samenstelling en handig in gebruik.

Mijn review:

Als drukke student heb ik niet altijd de tijd (of vaak genoeg eigenlijk de zin) om eten te bereiden. Wil er dan nog wel eens op neer komen dat ik een maaltijd oversla. Een weight gainer is dan lekker makkelijk, is binnen 'n minuut gebeurd en drink je zo weg. De koolhydraten komen uit haver en boekweit en er zit 'n goede dosis eiwitten en vezels in. Belangrijkste bij dit soort producten is wat mij betreft de prijs en smaak. Prijs is prima en de smaak ook (chocolade). Ik voeg zelf wat olijfolie toe omdat ik zelf wat meer vetten wil, hoeft natuurlijk niet.

De weight gainer komt in een zak van 5 kg die zeer makkelijk hersluitbaar is.

Ben er zeer tevreden over :)

xxl-nutrition-groot-1371.jpg
 
wat is het verschil tussen dit en oats + whey?
(bulk)
 
wat is het verschil tussen dit en oats + whey?
(bulk)
Bijna geen, maar je bent géén baas over eigen doseringen. Deze zijn voor je bepaald met deze gainer. Doel is hetzelfde.
 
Is er iemand die naast deze ook de Complex Carb Gainer gebruikt of heeft gebruikt?

Ben bijna door de pot heen maar ben niet zo weg van de nieuwe formule. En aangezien er geen proefverpakking van de perfect is...
 
Is er iemand die naast deze ook de Complex Carb Gainer gebruikt of heeft gebruikt?

Ben bijna door de pot heen maar ben niet zo weg van de nieuwe formule. En aangezien er geen proefverpakking van de perfect is...
In dat geval is misschien het volgende wellicht een goed idee. Ik zou gewoon eiwitten kopen en daar zelf havermout + olijfolie oid aan toevoegen. Dan kun je je eigen dosering koolhydraten, eiwitten en vetten bepalen. Zodat je altijd een shake hebt die op jouw doel past en is nog eens veeeel goedkoper ook (en vaak nog lekkerder en niet zo chemisch). Ben je nog lekker goedkoop uit ook!
 
In dat geval is misschien het volgende wellicht een goed idee. Ik zou gewoon eiwitten kopen en daar zelf havermout + olijfolie oid aan toevoegen. Dan kun je je eigen dosering koolhydraten, eiwitten en vetten bepalen. Zodat je altijd een shake hebt die op jouw doel past en is nog eens veeeel goedkoper ook (en vaak nog lekkerder en niet zo chemisch). Ben je nog lekker goedkoop uit ook!

Net even zitten kijken en bij een combi van perfect protein en oats kom je per shake (met een 60/40 gr verhouding) uit op 99 cent per shake. Bij de gainer is dat 80 cent per serving. Eitwitten liggen dan wel lager maar dat veel goedkoper zal denk ik niet eens zoveel goedkoper zijn :)
 
Je moet zelf oats kopen in de supermakt. Kilootje voor 85 cent.. En niet zo bij XXL bestellen.
 
Je moet zelf oats kopen in de supermakt. Kilootje voor 85 cent.. En niet zo bij XXL bestellen.
Ik wissel oats wel af met brinta, doe het soms half om half, maar vind oats een stuk lekkerder hoor. Brinta is dan nog wel de lekkerste 'oats' al die echt goedkope meuk uit de supermarkt krijg ik niet weg.
 
Back
Naar boven