MuscleMeat

Perfect Muscle Shake - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? #1 MASSA shake voor elke bodybuilder
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 shakes
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Erg goede shake
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x daags, 2 maatscheppen
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, binnen 24 uur in huis, gunstige prijs/ kwaliteit garantie, leuke cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, mijn motivatie vind je hieronder

Mijn review:

Vandaag heb ik de Perfect Muscle Shake van Body&Fit ontvangen. Ik heb in het verleden al goede ervaringen met producten van het body&fit huismerk gehad, vanwege zijn gunstige prijs/kwaliteit verhouding en snelle en goede levering. Het product stond al langere tijd op verwacht en is nu enkele dagen leverbaar. Ik heb dit product gekocht zodat ik in mijn bulk periode, mijn gebrek op een goede manier kan aanvullen. De Perfect Muscle Shake bevat voldoende en goede bronnen kan gebruiken om mijn tekort aan te vullen. Het is een goed extra eetmoment. In deze review zal ik ingaan op een aantal punten. Wat zegt Body en Fit er zelf van?

Kenmerken Perfect Muscle Shake:
- 100% vetvrije spiermassa Weight Gain shake!
- 100% spieren en geen vet
- 100% de beste eiwitten voor spieren
- 100% de beste complexe koolhydraten
- 100% onvergelijkbare kwaliteit
- 100% aspartaam en suikervrij
- Perfecte spieropbouwende maaltijdshake

Hieronder zal je mijn ervaring vinden met het product:
Ingrediënten:
Ik zal de ingrediënten in dit stukje onder de loep nemen. De koolhydraat bron in deze shake is de fijn en onbewerkt gemalen zilvervliesrijst. Een goede bron van koolhydraten die helemaal onbewerkt is. Waardoor alle voedingswaarden behouden zijn die van nature in dit product zitten. Naast deze koolhydraatbron zitten er ook eiwitten in, namelijk de Melk Eiwit Isolaat en Whey eiwit (Whey Isolaat en Whey concentraat). Dit zijn goede eiwitbronnen.

Smaak:
Zelf heb ik de Cookies en Cream smaak gekocht en deze vind ik erg lekker. De smaak is niet dominant aanwezig en lekker zacht van smaak. Ik weet zeker dat ik deze emmer met heel veel plezier op ga maken.

Structuur:
De shake heeft een romige en volle structuur. Dit komt door de goede eiwitbronnen. Doordat er fijn gemalen rijst in zit, een goede bron van koolhydraten, proef je hiervan rijstkorrels. Deze zijn zo fijn en geeft de shake zijn eigen identiteit.

Oplosbaarheid:
Ik heb de shakerpro gebruikt om de shake te maken. 400ml met 2 maatscheppen en even schudden. Na even schudden kan ik de shake maken en gemakkelijk opdrinken. Smaak en structuur is goed en tevens helemaal opgelost. Geen gekke of rare brokken. Goede kwaliteit zoals de andere shakes van hun.

Prijs & conclusie:
Voor 34,90 heb je een emmer van 4,4kg. Voor product zoals dit is dat zeker niet veel. In elke emmer zitten 73 shakes van 60 gram per shake. De kwaliteit is zoals je het mag verwachten van body&fit producten. Bij elke bestelling zitten standaard twee cadeaus en vanaf 20 euro geen verzendkosten. Goede service en blijf ik zeker deze gehele winter (mijn bulkperiode) gebruiken.

1bff36f704596ec171bdab0c41f884b6.jpg
 
Ik moet je zeggen dat als je deze in de blender doet, met een ijsklontje erin, hij echt goed dik er romig wordt waardoor je meteen echt een goeie maaltijd hebt. Echt ideaal dit!

Goeie tip, ik zal het eens proberen! :)
Keep up the good work!
 
Ik heb nu die Cookies and Cream smaak genomen voor de verandering. Had ik eerder moeten doen,
ben hooked :D
 
Wat van xxl komt hierbij in de buurt
 
Ligt er zo bovenop dat die review "gesponsord" is :o
 
Dat komt dan meer overeen met mass perfection, en die structuur vind ik niet erg lekker.
 
Liefst wel heb wel aardig moeite om aan te komen.
 
Dat komt dan meer overeen met mass perfection, en die structuur vind ik niet erg lekker.
Niet klagen maar drinken. Het is Whey + Oats, dus dat is even wennen maar wel goede kwaliteit voeding. Anders kun je het zelf maken in een blender? Koop je los Whey, goedkope koolhydratenbron en wat fruit/pinda's. Dan maak je de lekkerste weightgain shakes. Zeker met melk erbij en ga je groeien als een beest! :D:D Dan heb je geen kant en klare shakes nodig.
 
Back
Naar boven