Fitness Seller

Perfect oats - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Perfect Oats biedt je een rijke hoeveelheid complexe koolhydraten uit pure haver. Echt krachtvoer, slechts voor een fractie van de prijs van de doorsnee weight gainers. Nergens zul je een betere deal vinden dan deze.

    Complexe koolhydraten in hun pure vorm

    Complexe koolhydraten zijn de belangrijkste energiebron voor sporters die echt willen presteren. Natuurlijk in de eerste plaats om hard, langdurig en explosief te kunnen trainen.

    Met de voordelige Perfect Oats geef je jouw lichaam één van de best mogelijke koolhydraten. En met onze ongekend lage prijs passen die koolhydraten ook nog eens binnen elk budget. Het bestaat 100% uit zeer fijn gemalen haver. Puur, zonder onnodige toevoegingen. Haver is een uitstekende leverancier van gezonde complexe koolhydraten. Het staat dan ook bekend om zijn langdurige en gebalanceerde afgifte van energie.

    Perfect Oats bevat 100% natuurlijke ingrediënten zonder overige toevoegingen. Het product is rijk aan koolhydraten, eiwitten, goede vetten, voedingsvezels, vitamine B1, magnesium en fosfor.

    Voordelen Perfect Oats
    •Kostenbesparend alternatief voor een weight gainer
    •Complexe koolhydraten, 100% uit pure haver
    •Langdurige afgifte van energie
    •Ondersteunt de eiwitsynthese
    •Rijk aan gezonde vezels
    •Zeer fijne structuur die makkelijk oplosbaar is
    •Zacht van smaak; niet overheersend
    •Goed te combineren met andere voeding en supplementen
    •Zowel los als met een eiwitshake zeer effectief voor je spiergroei
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Klein weekje
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Prima, zie review
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram in de ochtend + whey + yoghurt
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXXnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Eerlijk service, snelle verzending, goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 16.95 Euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie review

Mijn review:

Geen dag zonder oats, dus vandaar er maar eens een review over!:)

Je kan de oats in vele manieren gebruiken, in recepten (voor repen, cakes, koeken etc) of in je shake/eigen weightgainer maken, of met yoghurt als goeie start van de dag.

De oats van XXL zijn gemaakt van pure havermeel zonder toevoegingen, de oats zijn een tikkie grover dan andere oats die ik eerder gehad heb. Persoonlijk vind ik dat een pluspunt.
De smaak is licht zoet en lekker, naar havermout.

In een shake of in de yoghurt laat de havermout zich zeer makkelijk mengen zonder te klonteren.

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/perfect-oats

Top product dus :D
 
Ik vind ieder aspect van de oats goed; prijs, kwaliteit, werkzaamheid.
Enige wat me irriteert is de slechte oplosbaarheid, op de bodem van mijn shakebeker ligt altijd een soort drab die ik er dan uit moet lepelen.
 
Ik vind ieder aspect van de oats goed; prijs, kwaliteit, werkzaamheid.
Enige wat me irriteert is de slechte oplosbaarheid, op de bodem van mijn shakebeker ligt altijd een soort drab die ik er dan uit moet lepelen.

Gooi je er eerst oats in en dan pas water of melk ofzo?
 
Nope, maar ik kap het ook niet echt snel weg. Ik drink het in een minuutje of 2-3 leeg. Misschien dat het daaraan ligt.
 
Ik vind ieder aspect van de oats goed; prijs, kwaliteit, werkzaamheid.
Enige wat me irriteert is de slechte oplosbaarheid, op de bodem van mijn shakebeker ligt altijd een soort drab die ik er dan uit moet lepelen.

Eens. De oplosbaarheid van een niet nader te noemen concurrent is beter. Wel erg tevreden over de prijs! Compenseert weer aardig :D
 
Nope, maar ik kap het ook niet echt snel weg. Ik drink het in een minuutje of 2-3 leeg. Misschien dat het daaraan ligt.

Het wordt na eventjes staan wel een soort papje idd.
 
Ik vind ieder aspect van de oats goed; prijs, kwaliteit, werkzaamheid.
Enige wat me irriteert is de slechte oplosbaarheid, op de bodem van mijn shakebeker ligt altijd een soort drab die ik er dan uit moet lepelen.


Zelf nooit problemen mee, net in n whey shake probeert geen problemen
En merk ook dat deze oats beter en langer verzadigen
Bij een ander x merk had ik binnen no time weer trek
 
Shit waarom zie ik deze nu pas :o
 
Back
Naar boven