Fitness Seller

Perfect Pre Workout van Body & Fitshop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brutal01

Novice
Lid geworden
4 mrt 2015
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Vele van jullie zullen het waarschijnlijk niet zo fijn vinden om de naam body en fitshop terug te zien maar af en toe kijk ik er nog op en heb vervolgens dit nieuwe supplement van hun ontdekt, hun eigen "perfecte" PWO. Wat denken jullie ervan, overwegen waard of gewoon zelf samenstellen?
Ben geen pro met supplementen etc maar naar mijn idee is dit product best wel goed alleen te prijzig maar ik kan me vergissen.

Hier de link, er zijn trouwens maar 2 reviews gegeven op B&F en op google kom ik helemaal niks tegen over dit product vandaar mijn topic hierover.
http://www.bodyenfitshop.nl/workout...t-sportsnutrition/perfect-pre-workout/review/
 
Ik word hier zo moe van he, kap nou eens met die body&shit meuk.
 
Zinvolle reactie, bedankt daarvoor. Kan je ook inhoudelijk reageren? Ben gewoon benieuwd of het wat is, verder haal ik me spullen al bij XXL maar ben dus benieuwd naar deze PWO..
 
De samenstelling ziet er prima uit maar ook die zal natuurlijk voornamelijk bestaan uit hun eigen merk producten en daar is het vertrouwen momenteel ver in te zoeken. Prijs is ook niet je van het, 20 servings voor 25 euri is zelfs aardig duur.
 
Zinvolle reactie, bedankt daarvoor. Kan je ook inhoudelijk reageren? Ben gewoon benieuwd of het wat is, verder haal ik me spullen al bij XXL maar ben dus benieuwd naar deze PWO..

Men vertrouwt BF tegenwoordig minder (voornamelijk het huismerk) vanwege het gesjoemel met Whey Perfection. Wellicht is de pre-wo een goed product, maar ik -en veel anderen hier op dbb- kopen liever van betrouwbare leveranciers die kwalitatief niet teleurstellen.
 
het gaat gewoon om principe man! Die vuile oplichters gun ik geen ene cent meer!
 
Eenn betrouwbare site is xxlnutration.com.
Goede kwaliteit en geen gesjoemel.

Ik zou de producten van B&F niet proberen.
 
Vele van jullie zullen het waarschijnlijk niet zo fijn vinden om de naam body en fitshop terug te zien maar af en toe kijk ik er nog op en heb vervolgens dit nieuwe supplement van hun ontdekt, hun eigen "perfecte" PWO. Wat denken jullie ervan, overwegen waard of gewoon zelf samenstellen?
Ben geen pro met supplementen etc maar naar mijn idee is dit product best wel goed alleen te prijzig maar ik kan me vergissen.

Hier de link, er zijn trouwens maar 2 reviews gegeven op B&F en op google kom ik helemaal niks tegen over dit product vandaar mijn topic hierover.
http://www.bodyenfitshop.nl/workout...t-sportsnutrition/perfect-pre-workout/review/

Ik denk dat die pre best te doen is niet heel veel onder gedoseerd (tenzij er mee gesjoemeld is) Maar even los daarvan ziet die ingrediënten lijst er niet verkeerd uit. Sowieso zou ik mijn geld er niet aan uitbesteden tenzij er iets in zit wat een goeie rush geeft.
 
Net als de rest zou ik je nooit aanraden om iets te kopen bij hun, maar als ik voor mezelf zou moeten kiezen, en de ingredienten op een XXL label zouden staan, had ik denk ik wel de moeite genomen om hem een x te testen. Alleen om het feit dat de kans groot is dat er mee gesjoemeld is en het helemaal deze verhoudingen niet heeft zou ik het maar gewoon laten. Maar goed, voel je vrij om hem te testen als jouw gevoel er wel goed bij is..

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Eenn betrouwbare site is xxlnutration.com.
Goede kwaliteit en geen gesjoemel.

Ik zou de producten van B&F niet proberen.

Kan die sijt niet vinden man, is zeker illegale :P???
 
www.xxlnutration.nl

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Je moet het via google in typen want gek genoeg doet hij het zo niet.
En de site is niet ilegaal hoor
 
www.xxlnutration.nl

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Je moet het via google in typen want gek genoeg doet hij het zo niet.
En de site is niet ilegaal hoor

Ik vind die pre workouts van xxl niet echt goed ofzo. De rest is prima
 
Vele van jullie zullen het waarschijnlijk niet zo fijn vinden om de naam body en fitshop terug te zien maar af en toe kijk ik er nog op en heb vervolgens dit nieuwe supplement van hun ontdekt, hun eigen "perfecte" PWO. Wat denken jullie ervan, overwegen waard of gewoon zelf samenstellen? Ben geen pro met supplementen etc maar naar mijn idee is dit product best wel goed alleen te prijzig maar ik kan me vergissen. Hier de link, er zijn trouwens maar 2 reviews gegeven op B&F en op google kom ik helemaal niks tegen over dit product vandaar mijn topic hierover. http://www.bodyenfitshop.nl/workout...t-sportsnutrition/perfect-pre-workout/review/


Die 2 "reviews" heb je niks aan
1.die reviews zijn van voor dat het product verkocht werd(verkoop sinds 3 juli)
2.slechte reviews worden/werden niet geplaatst door B&F
 
Ach gewoon 1/5e schepje extra bijgooien, compenseer je die 20% nog als je het zo graag wilt uittesten.
 
Eigenlijk zou DBB iemand die een topic opent over Body en Shit meteen een permanente ban moeten geven. Als ik die naam al hoor ga ik al over mijn nek. Die sjoemelaars verdienen het om failliet te gaan, en geen aandacht meer te krijgen.
 
Wat ik niet begrijp is dat de B&F niet failiet gaat mensen blijven er gwn intrappen in dit soort slimme trucs.
 
Eigenlijk zou DBB iemand die een topic opent over Body en Shit meteen een permanente ban moeten geven. Als ik die naam al hoor ga ik al over mijn nek. Die sjoemelaars verdienen het om failliet te gaan, en geen aandacht meer te krijgen.

Kerel go on man we weten het nou wel.
 
Kerel go on man we weten het nou wel.

Idd. Eerder een ban voor al die lui die continu maar blijven stressen om B&F. Wat boeit het, als iemand z'n shit daar wilt kopen so be it. Genoeg topics te vinden die je vertellen beter elders te kopen toch.
 
Whaha die productomschrijving is echt episch.

Kenmerken van het lroduct " Ultra premium totaal formule: ultiem hardcore!" etc :roflol:
 
Perfect Pre Workout van Body & Fitshop

Idd. Eerder een ban voor al die lui die continu maar blijven stressen om B&F. Wat boeit het, als iemand z'n shit daar wilt kopen so be it. Genoeg topics te vinden die je vertellen beter elders te kopen toch.


Rot op jij bent zeker een B&F medewerker.


Whaha die productomschrijving is echt episch.

Kenmerken van het lroduct " Ultra premium totaal formule: ultiem hardcore!" etc :roflol:


Hmmm sensationeel hebben ze vervangen door ultiem, wat triest.
 
Rot op jij bent zeker een B&F medewerker.

Dat een paar mensen het blijkbaar als hun taak zien om bij elk topic waar het woordje B&F valt weer hetzelfde riedeltje te droppen is eerder vermoeiend dan doeltreffend.

Als DBB als site een standpunt wil innemen tegen B&F moeten misschien eerst eens al die 10/10 reviews verwijderd worden. Wanneer je als onwetende gaat googlen naar een B&F product review kom je er tientallen tegen die je linken naar DBB, de ene nog positiever dan de andere. En iemand gaat echt niet veel verder lezen dan de eerste paar pagina's van zo'n review waardoor het voor een buitenstaander nog steeds zo lijkt dat hun producten het beste van het beste zijn. Misschien moet daar eens iets aan gedaan worden, dat heeft effect. Dit gejammer niet. Iemand die serieus op zoek is naar iets en zich daarvoor oa een account heeft aangemaakt komt echt wel zelf tot de juiste conclusie wat betreft B&F.
 
Back
Naar boven