XXL Nutrition

Perfect Protein - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fantastische eiwitshake voor spiermassa, afslanken en herstel!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? variety box/verschillende lekkere smaken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer daags
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle levering, scherpe korting en lage prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 4,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker

Mijn review:

Vorige week heb ik de Perfect Protein besteld na aanleiding van de aanbieding op dit forum. Het product is nu in de aanbieding voor 4,95 euro in plaats van 14,95. Een hele scherpe introductieprijs. Normaal bestel ik altijd Whey Perfection en die bevalt me heel goed, dus ik weet welke eisen ik mag stellen. Ik had een nieuwe pot Whey Perfection nodig en heb ben heel erg benieuwd naar de nieuwe Perfect Protein. Deze heb ik voor 4,95 bij besteld.

Het product Perfect Protein is een eiwitproduct. Ik geloof wel dat iedereen daar mee bekend is. Eiwitten zorgen voor herstel van het lichaam en met name spieren. Het is een combinatie van MIcellar Casein en Whey. Snel en langzame eiwitten bij elkaar. Het product ontving ik maandag en heb ik direct getest. Elke dag heb ik 2 sachets gehad en heb bijna elke smaak geproeft. Tijd voor een review! :)

Zoals ik aangaf heb ik maandag het supplement ontvangen en getest. Ik was aangenaam verrast door het product en smaak ook goed. Hieronder zijn de bevindingen van de Perfect Protein.

Smaak: Natuurlijk is smaak naast de kwaliteit heel belangrijk. Hoog eiwitgehalte telt daarin mee. Ik was aangenaam verrast door de frisse smaken. Het zijn echte fruitsmaken en verrassend lekker. Body en fit levert acht lekkere smaken waaronder Tropical Fruit en Framboos smoothie. Ik vind ze erg lekker.
Oplosbaarheid: De shake lost eigenlijk direct op. Een paar keer schudden met de bijgeleverde shakebeker met bal en je hebt een heerlijke shake.
Structuur: Het is een hele fijne structuur en drinkt makkelijk weg. De poeder stuift helemaal niet wat je vaak met andere merken wel hebt.
Prijs: Je hebt 8 sachets voor 4,95. Een hele scherpe prijs en heel gemakkelijk de lekkerste, zoals bodyenfit, het zelf noemt "smoothie" smaken. Ben benieuwd naar de grootverpakkingen.

Conclusie: de smaken zijn erg goed, goed oplosbaar en ik ben heel enthousiast over het product. Het product kan zeker meekomen met de topproducten. Een mooi voordeel is meegenomen dat het een combinatie van MIcellar Casein en Whey is. Je hebt hiermee eigenlijk na inname nog zeker 6-7 uur spieropbouw. Zelf neem ik het elke ochtend en voor de nacht. Heerlijke start en afsluiting van de dag :cool:

b2021bd49d38fb43f9b2b24054f1c49f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuke review, dankje!

Perfect Protein

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.
 
Heb vandaag deze eiwitshake voor het eerst geproefd en inderdaad, hij is erg lekker:D
 
Zal deze beter worden dan Whey Perfection?
 
Heb vandaag deze eiwitshake voor het eerst geproefd en inderdaad, hij is erg lekker:D

Bedankt, we hebben ons best gedaan om de smaken zo verfrissend mogelijk te maken!

Zojuist met Tjibbe contact gehad en aardige gozer. hij adviseerde me deze samplepack en het word vandaag nog verstuurd. kan het morgen al verwachten, helemaal te gek. ben benieuwd naar de smaken!

Tjisse is inderdaad een goede collega met verstand van zaken:D

Zal deze beter worden dan Whey Perfection?

Ander soort product, hier zitten natuurlijk ook nog casein eiwitten in. Het is dan ook de vervanger voor de protein perfection:)
 
Ik ga zo mijn Perfect Protein afhalen bij onze afhaallocatie. Gewoon binnen 12u ligt deze klaar op de afhaallocatie. Mooie en handige service. Kan niet wachten tot dat ik hem heb. Ik plaats morgen even mijn mening

Thnx! We zijn dan ook erg benieuwd naar je mening over de perfect protein:D
 
Ik blijf me erover verbazen. Samen met Whey Perfection en deze 's ochtends en voor de nacht absoluut een aanrader. Blijfertje! :thumbs:
 
Ik blijf me erover verbazen. Samen met Whey Perfection en deze 's ochtends en voor de nacht absoluut een aanrader. Blijfertje! :thumbs:

Perfect Protein is een hele mooie aanvulling op ons assortiment. Nu nog even smaken testen met 65% korting:) en dan binnenkort een klapper introductie van de 2KG (71 shakes) verpakking in 8 heerlijke smaken!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
20% caseïne vind ik te weinig.
Had 50/50 wei/caseïne moeten zijn.
Dan had je een mooie mix van snelle en trage release gehad.
 
20% caseïne vind ik te weinig.
Had 50/50 wei/caseïne moeten zijn.
Dan had je een mooie mix van snelle en trage release gehad.

Juist de toevoeging van 20% Micellar aan de Whey verlengt de werking van de waardevolle peptides in Whey. En daarnaast de eiwitsynthese.:) Met andere woorden juist deze toevoeging maakt de werking van Whey effectiever en langer effectief. (creeërt het meest spiergroei)
 
De smaken zijn echt voortreffelijk. Ik kan niet wachten op de grootverpakkingen. Smaken, structuur etc zijn werkelijk om te schrikken. Innovatief product de Whey en Casein een mooie uitleg B&F. Nu nog opschieten met de grootverpakkingen
 
De smaken zijn echt voortreffelijk. Ik kan niet wachten op de grootverpakkingen. Smaken, structuur etc zijn werkelijk om te schrikken. Innovatief product de Whey en Casein een mooie uitleg B&F. Nu nog opschieten met de grootverpakkingen

De 2KG verpakkingen Perfect Protein komen er snel aan. We gaan een hele leuke introdcutie actie doen voor de Perfect Protein. Hou dit topic en eventueel de mail (als je ingeschreven bent voor onze nieuwsbrief!) goed in de gaten:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.
 
Ze kunnen de vraag naar de Perfect Protein sachets bijna niet bijhouden op de zaak hoor ik. Goeie actie dus:D Dat belooft nog wat als we de 2KG (71 servings) verpakking gaan introduceren:) Extra personeel inschakelen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.
 
Ben echt nieuwsgierig naar de introductieprijzen van de 2 kilo potten!!:eek:
 
Perfect Protein is een hele mooie aanvulling op ons assortiment. Nu nog even smaken testen met 65% korting:) en dan binnenkort een klapper introductie van de 2KG (71 shakes) verpakking in 8 heerlijke smaken!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komen er ook potten van 4 kg zoals de Whey Perfection en Protein Perfection Mix?

Ik zie dat de Protein Perfection Mix ook niet meer in 4 kg beschikbaar is. Komt die nog terug?
 
Komen er ook potten van 4 kg zoals de Whey Perfection en Protein Perfection Mix?

Ik zie dat de Protein Perfection Mix ook niet meer in 4 kg beschikbaar is. Komt die nog terug?

Dit is de vervanger van de mix. Ga er van uit dat deze ook gewoon in 4kg leverbaar wordt;)

Eldert
 
Vanaf morgenochtend zijn de 2KG potten Perfect Protein (71 servings) ook direct leverbaar:)
Gaat een hele mooie introductieprijs zijn;)
 
Deze vind ik persoonlijk ook lekker wel handig dan nu ook de potten
 
Back
Naar boven