MuscleMeat

Perfect Protein - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fantastische eiwitshake voor spiermassa, afslanken en herstel!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? variety box/verschillende lekkere smaken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer daags
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle levering, scherpe korting en lage prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 4,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker

Mijn review:

Vorige week heb ik de Perfect Protein besteld na aanleiding van de aanbieding op dit forum. Het product is nu in de aanbieding voor 4,95 euro in plaats van 14,95. Een hele scherpe introductieprijs. Normaal bestel ik altijd Whey Perfection en die bevalt me heel goed, dus ik weet welke eisen ik mag stellen. Ik had een nieuwe pot Whey Perfection nodig en heb ben heel erg benieuwd naar de nieuwe Perfect Protein. Deze heb ik voor 4,95 bij besteld.

Het product Perfect Protein is een eiwitproduct. Ik geloof wel dat iedereen daar mee bekend is. Eiwitten zorgen voor herstel van het lichaam en met name spieren. Het is een combinatie van MIcellar Casein en Whey. Snel en langzame eiwitten bij elkaar. Het product ontving ik maandag en heb ik direct getest. Elke dag heb ik 2 sachets gehad en heb bijna elke smaak geproeft. Tijd voor een review! :)

Zoals ik aangaf heb ik maandag het supplement ontvangen en getest. Ik was aangenaam verrast door het product en smaak ook goed. Hieronder zijn de bevindingen van de Perfect Protein.

Smaak: Natuurlijk is smaak naast de kwaliteit heel belangrijk. Hoog eiwitgehalte telt daarin mee. Ik was aangenaam verrast door de frisse smaken. Het zijn echte fruitsmaken en verrassend lekker. Body en fit levert acht lekkere smaken waaronder Tropical Fruit en Framboos smoothie. Ik vind ze erg lekker.
Oplosbaarheid: De shake lost eigenlijk direct op. Een paar keer schudden met de bijgeleverde shakebeker met bal en je hebt een heerlijke shake.
Structuur: Het is een hele fijne structuur en drinkt makkelijk weg. De poeder stuift helemaal niet wat je vaak met andere merken wel hebt.
Prijs: Je hebt 8 sachets voor 4,95. Een hele scherpe prijs en heel gemakkelijk de lekkerste, zoals bodyenfit, het zelf noemt "smoothie" smaken. Ben benieuwd naar de grootverpakkingen.

Conclusie: de smaken zijn erg goed, goed oplosbaar en ik ben heel enthousiast over het product. Het product kan zeker meekomen met de topproducten. Een mooi voordeel is meegenomen dat het een combinatie van MIcellar Casein en Whey is. Je hebt hiermee eigenlijk na inname nog zeker 6-7 uur spieropbouw. Zelf neem ik het elke ochtend en voor de nacht. Heerlijke start en afsluiting van de dag :cool:

b2021bd49d38fb43f9b2b24054f1c49f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de raspberry smoothie, vind 'm echt geweldig met wat extra water.
 
Ik heb de raspberry smoothie, vind 'm echt geweldig met wat extra water.
Perfect Protein is een hele goede keus. Absoluut een aanrader!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Perfect Protein:
Top Proteine voor spiergroei!
Op elk tijdstip de juiste Proteine!
#1 Whey Protein, snelle eiwitten
#1 Micellar Casein, lange afgifte
Ook perfect voor afslanken
Heerlijk luchtige Smoothie smaken

Verkrijgbaar in 8 heerlijk luchtige Smoothie smaken:
-Banana Smoothie
-Chocolate Smoothie
-Coconut Smoothie
-Lemon Smoothie
-Raspberry Smoothie
-Tropical Smoothie
-Strawberry Smoothie
-Vanilla Smoothie
 
Vandaag banana smoothie (heb alles met bananen smaak haha) voor het eerste gedronken en wow wat is dit lekker zeg :D Niet te dik, niet te dun en gewoon lekker zonder melk, top!!
 
Op aanraden van Ralf de lemon smoothie geprobeerd was heerlijk
 
Op aanraden van Ralf de lemon smoothie geprobeerd was heerlijk
Haha, goed om te horen. Deze is heerlijk vol en romig van smaak. Dit komt doordat er ook 20% Micellar Casein in zit, waardoor je een heerlijke volle smaak krijgt. Daardoor is het ook geschikt om op elk moment van de dag te nemen.

Perfect Protein
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Perfect Protein:
Top Proteine voor spiergroei!
Op elk tijdstip de juiste Proteine!
#1 Whey Protein, snelle eiwitten
#1 Micellar Casein, lange afgifte
Ook perfect voor afslanken
Heerlijk luchtige Smoothie smaken
 
ook goed te gebruiken naast Muscle protect ? of is dat volstrekt overbodig?
 
ook goed te gebruiken naast Muscle protect ? of is dat volstrekt overbodig?

Muscle protect drink je tijdens het trainen, perfect protein neem je als aanvulling op je voeding gedurende de dag. Dus dit is zeker niet overbodig ;)
 
Ik vind hem lekkerder dan de caseine en handig hij is mooi gedoseerd whey en caseine 1 pot beide voordelen altijd handig
 
ook goed te gebruiken naast Muscle protect ? of is dat volstrekt overbodig?
Deze kun je er inderdaad prima bijnemen. Met dit product zorg je dat je per training meer herstelt en direct je spieren voorziet van bouwstoffen. Wat uiteindelijk meer winst oplevert :) Zoals Stefanovic al aangaf, je neemt de Perfect Protein om zo aan voldoende eiwitten te komen. Eiwitten zijn immers de basis voor herstel.

Ralf
 
Ik vind hem lekkerder dan de caseine en handig hij is mooi gedoseerd whey en caseine 1 pot beide voordelen altijd handig

Zeker weten! Caseïne is een top product alleen dit is veeeel lekkerder, vooral de raspberry :lick:
 
deze kun je dus smorgens ipv de whey nemen? en savonds ipv de Micellar Casein?
Is wel lekker handig, 1 pot ipv 2 potten! :D
 
deze kun je dus smorgens ipv de whey nemen? en savonds ipv de Micellar Casein?
Is wel lekker handig, 1 pot ipv 2 potten! :D
Ja, dat klopt helemaal. De Perfect Protein is een shake met snelle (whey) en langzame (micellar casein) eiwitten. Je pakt dan inderdaad 1 pot in plaats van twee losse. :)


bannerfb.png
 
Deze kun je er inderdaad prima bijnemen. Met dit product zorg je dat je per training meer herstelt en direct je spieren voorziet van bouwstoffen. Wat uiteindelijk meer winst oplevert :) Zoals Stefanovic al aangaf, je neemt de Perfect Protein om zo aan voldoende eiwitten te komen. Eiwitten zijn immers de basis voor herstel.

Ralf

Hahaha Dank je wel voor je antwoord maar ik bedoelde eigenlijk direct na de training :D
is Perfect Protein dan niet te veel van het goede, lijkt mij namelijk beetje dubbel op
je krijgt toch door Muscle Protect al genoeg voedingstoffen binnen zou je denken, of heb ik het helemaal mis???
alvast bedankt
 
Perfect proteïne kun je dan beter voor het slapen gaan nemen en MP na de training inderdaad. En in de ochtend is een mix van snelle en langzame eiwitten ook heel handig.
 
Hahaha Dank je wel voor je antwoord maar ik bedoelde eigenlijk direct na de training :D
is Perfect Protein dan niet te veel van het goede, lijkt mij namelijk beetje dubbel op
je krijgt toch door Muscle Protect al genoeg voedingstoffen binnen zou je denken, of heb ik het helemaal mis???
alvast bedankt

Voedingsstoffen zijn er belangrijk rondom je training, voor/tijdens/na! Je mist met mp toch eiwitten en koolhydraten dus whey na de training is zeker geen overbodige luxe :)
 
Komen er binnenkort toevallig nieuwe smaken van Perfect Protein? Nutella zou legendarisch zijn, hnnng. Of Cookie Dough, daaamn!
 
Hoeveel lactose zit er in perfect protein?
Heb een lichte allergie voor lactose, maar whey isolaat of hydrolisaat is voor mij waarschijnlijk ook weer overdreven.

Als k veel micelar caseïne of melk op een dag neem dan ga ik me toch schijten:p
 
Komen er binnenkort toevallig nieuwe smaken van Perfect Protein? Nutella zou legendarisch zijn, hnnng. Of Cookie Dough, daaamn!
Op dit moment verwachten we geen nieuwe "Smoothie" smaken van de Perfect Protein.
Hoeveel lactose zit er in perfect protein?
Heb een lichte allergie voor lactose, maar whey isolaat of hydrolisaat is voor mij waarschijnlijk ook weer overdreven.

Als k veel micelar caseïne of melk op een dag neem dan ga ik me toch schijten:p
2-3 gram per servering:cool:

Ralf
 
Ik zit nu aan een Perfect Protein Tropical Smoothie shake. Ik moet zeggen het blijft toch elke keer weer genieten:eek:
 
Back
Naar boven