XXL Nutrition

perfecte vrouw - cindy philips

Bezoekers in dit topic

ik doe de moeite nog niet meer om op zulk domme reacties te reageren die hier voorbijkomen
 
Haha ,wat een bullshit. Zo'n chick spuit zich plat met mannelijke geslachtshormoon. En dan kijken mensen nog raar dat je dan vergeleken wordt met een man.

Ot:
Not my cup of tea. Te mannelijk inderdaad JA!
 
Hey Boforli ... voor een Branch Warren fan te zijn dacht ik zeker dat je zijn vrouwtje
het lekkerste zou vinden :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT: Cindy Philips is gewoon yummie !
 
Haha ,wat een bullshit. Zo'n chick spuit zich plat met mannelijke geslachtshormoon. En dan kijken mensen nog raar dat je dan vergeleken wordt met een man.

Ot:
Not my cup of tea. Te mannelijk inderdaad JA!

Haha!! Denkt er weer eentje wat te weten! Waarschijnlijk nooit gehoord van het mildere Primo of Anavar voor vrouwen? Daarbij is bij (weliswaar normaal) gebruik, de virilisatie bijna nihil. Ja de Ms Olympia is een iets ander verhaal, maar daar gaat het nu niet echt over. Cindy is gewoon erg knap en vrouwelijk. Ik vind het prachtig, ben echt blij dat mijn meisje (met haar kunnen) op mijn niveau/schema meetraint en ook gewoon squat, benched en deadlift. Mannelijk nee! Vrouwelijk zeker, want haar kont gaat er alsmaar lekkerder uitzien erdoor! De enigste mannelijke hormonen die zei binnenkrijgt, zijn via mijn spuit :D

Offtopic (omdat ik trots ben)
Ze owned redelijk wat gastjes op de sportschool met haar stats.
60kg 1.65m
Bench 45kg
Deadlift 70kg
Bent over rows 60kg :D
 
Haha!! Denkt er weer eentje wat te weten! Waarschijnlijk nooit gehoord van het mildere Primo of Anavar voor vrouwen? Daarbij is bij (weliswaar normaal) gebruik, de virilisatie bijna nihil. Ja de Ms Olympia is een iets ander verhaal, maar daar gaat het nu niet echt over. Cindy is gewoon erg knap en vrouwelijk. Ik vind het prachtig, ben echt blij dat mijn meisje (met haar kunnen) op mijn niveau/schema meetraint en ook gewoon squat, benched en deadlift. Mannelijk nee! Vrouwelijk zeker, want haar kont gaat er alsmaar lekkerder uitzien erdoor! De enigste mannelijke hormonen die zei binnenkrijgt, zijn via mijn spuit :D

Offtopic (omdat ik trots ben)
Ze owned redelijk wat gastjes op de sportschool met haar stats.
60kg 1.65m
Bench 45kg
Deadlift 70kg
Bent over rows 60kg :D

ze owned in ieder geval superdudes en ecto's, ze zouden krachttraining moeten verplichten voor vrouwen, ze gaan er gewoon lekkerder door uitzien :D
 
Pfff iedereen mag een menig hebben of je het nou wel of niet mooi vind maar om meteen een atleet weer te veroordelen...
en bullshit dat het net een vent is want ik heb nog nooit een man gezien met zulke spieren en zo`n uitraling...
De gene die hier echt op dit forum zitten omdat ze een voor liefde voor deze sport hebben zullen bepaalde uitspraken wel laten. De gene met opmerkingen over dat ze te mannelijk is of over wat ze er in zou douwen.....of wel de wannabee`s de waarschijnlijk zelf niet meer dan 50 kilo kunnen bankdrukken zijn vaak geintimideerd door deze dames.
Dames die het heerlijk vinden om hard te trainen....

Kijk iedereen zijn smaak en voorkeur maar doe even normaal met opmerkingen want die zijn gewoon repectloos naar alle vrouwen die trainen!!!!!
 
gelukkig verschillen smaken dus! Ja, er zijn namelijk een heleboel mannen die dit mooi vinden!

En damn..jullie snappen een beetje sacasme ook niet.. Als je een paar weken voor een wedstrijd staat, heb je dus een enorm ingevallen kop. Beetje te vergelijken met hoe mensen er uitzagen in bijv. Auswitch.. Aangezien wij die koppen ook alles behalve mooi vinden, leken we meer op team auswitch dan team performance..

Ga er trouwens nu niks meer over zeggen... Zie alweer dat de meeste gasten die hier reageren meteen weer over huge clitten of zelfs een penis praten!! Blijf dat maar lekker denken... Ik heb het nu zo vaak geprobeerd uit te leggen en ook het verschil tussen bodybuild vrouwen off en on season te laten zien, maar jullie luisteren toch niet! Toch blijf ik het raar vinden dat er op een forum dat notabene dutchbodybuilding.com zo respectloos over 1 van de beste pro bodybuildsters gepraat wordt en over bodybuildsters in het algemeen. Meer dan de helft van de leden hier, zou een moord doen om dezelfde maat biceps als cindy of de massa van mijn rug te hebben!!! Wij werken hier net zo hard voor als die grote mannen en daar wordt ook niet gezegd "ach, die jay cutler heeft toch een klein derde beentje!" daar gaat het namelijk niet om in deze sport! Dus behandel zowel de mannelijk als de vrouwelijke atleten met een beetje respect ipv altijd aan de 'paalbaarheid' en weet ik veel wat voor shit te denken!

++1
 
pfff iedereen mag een menig hebben of je het nou wel of niet mooi vind maar om meteen een atleet weer te veroordelen...
En bullshit dat het net een vent is want ik heb nog nooit een man gezien met zulke spieren en zo`n uitraling...
De gene die hier echt op dit forum zitten omdat ze een voor liefde voor deze sport hebben zullen bepaalde uitspraken wel laten. De gene met opmerkingen over dat ze te mannelijk is of over wat ze er in zou douwen.....of wel de wannabee`s de waarschijnlijk zelf niet meer dan 50 kilo kunnen bankdrukken zijn vaak geintimideerd door deze dames.
Dames die het heerlijk vinden om hard te trainen....

kijk iedereen zijn smaak en voorkeur maar doe even normaal met opmerkingen want die zijn gewoon respectloos naar alle vrouwen die trainen!!!!!

++1
 
Net als in het topic over de foto van AronW, vind ik het jammer dat iedereen meteen zo hatelijk doet en afkeurt van wat de ander wel lekker, leuk of mooi vind.
Waarom is het verkeerd als wij (ik in ieder geval!!) vrouwen die gespierd zijn mooi vinden. Iedereen roept meteen zo hard dat het goor is, mannelijk, dat ze een clit als een lantaarnpaal hebben en nog meer dingen. Ik geloof dat niemand hier jullie veroordeeld of bekritiseerd dat jullie 'normale' 'vrouwelijke' 'ronde' meisjes mooi vinden. Het loopt hier al snel uit de hand omdat er waarschijnlijk weinig van jullie zijn die niet eerlijk durven te zijn of bang zijn uitgelachen te worden door de anderen.

Ik hoop dat mijn meid een beest word en een wedstrijd gaat winnen en zelfs met haar ingevallen bekkie en gespierde armen zal ik even veel van haar houden, omdat echte bodybuilders groot nadeel KUNNEN hebben, namelijk een partner die niet achter hun levensstijl staat. Dat is voor ons het mooiste wat je kunt hebben!!
Zoals Aimee en Masha al hebben gezegd, een beetje respect moet kunnen.
Ik heb liever mijn sportende meid, dan een chick waar jullie mee gaan die vanaf maandag ochtend al zit uit te kijken naar 'lam worden in het weekend' (om maar ff zo zwart/wit te zijn als enkele posters!)
 
Mooie fysiek en uitstraling!
 
Dit soort fysieken (masha, aimee, cindy, etc) zouden een voorbeeld moeten zijn voor veel vrouwen/meiden. Natuurlijk hoeft niet iedereen meteen een vetpercentage van 8 en minder te hebben of aan wedstrijden mee te doen, maar laten we eerlijk zijn...wat je tegenwoordig wel niet over straat ziet lopen.... Veel mensen zouden zich moeten schamen. Ik kan alleen maar dromen van een vriendin die de discipline heeft om meermaals per week in de sportschool zitten. Petje af voor deze dames.:thumbup:.
 
Back
Naar boven