AndroidHealthClinic

perfecte vrouw - cindy philips

Bezoekers in dit topic

Vind ze nu ook niet meer om aan te kijken.
Had jaren geleden wel eens wat foto's al van haar gezien.
Waren op strand en in de zee genomen geloof ik, toen zag het er allemaal nog netjes en vrouwelijk uit.
 
Helaas denkt het gros dat we er altijd met zo'n leeggetrokken bekkie bijlopen.. Ik vind Cindy haar kop en mijn kop in wedstrijdshape ook niet mooi, maar off season ziet het er heeeeeeeeel anders uit. Cindy is een top BBster, die het nog ver gaat schoppen in het pro circuit.

Idd, kijk maar eens naar atleten zoals wolf en jay, het is net of ze ziek zijn. Lijk bleek en alles ingevallen, maar dat is maar een kleine moment opname. Ik blijf Cindy een mooie BBster vinden. On of off!
 
Idd, kijk maar eens naar atleten zoals wolf en jay, het is net of ze ziek zijn. Lijk bleek en alles ingevallen, maar dat is maar een kleine moment opname. Ik blijf Cindy een mooie BBster vinden. On of off!

Inderdaad! BIj ons op de sportschool traint het halve Performance team. Als we toevallig allemaal in de voorbereiding zitten (vaak ook nog voor dezelfde wedstrijden) noemen we onszelf meestal het Auswitch team! Dan hebben we echt zulke ingevallen bekkies, 't is niet mooi maar ja...je moet er wat voor hebben wil je goed scoren! ;)
 
even opgezocht
Toen was ze 19 :

dscf1067.jpg

dscf1112.jpg

dscf1182.jpg

dscf1313.jpg
 
nice ,more.............
 
Ok, ik geef toe. Op die foto's ziet ze er aantrekkelijk en vrouwelijk uit. Beetje de fitness Britney Spears.
Maar serieus, waarom gaat ze zo ver? Best jammer.

Als we toevallig allemaal in de voorbereiding zitten (vaak ook nog voor dezelfde wedstrijden) noemen we onszelf meestal het Auswitch team!

Gezellige naam voor een team... :(
 
Laatst bewerkt:
bruut wijfie!
 
Geef mij liever een échte vrouw, gewoon met vrouwelijke vormen en wat vleesch. :)
 
Op haar 19 was ze nog wel neukbaar..
Maar als je met zo'n musclebïtch in bed lig voel je je gewoon verkracht :D

Wel respect voor haar fisiek !
 
Whaha, oh lord. Ik vraag me echt wel eens af of gasten dit nou gewoon beweren lekker te vinden omdat ze hun eigen sport willen verdedigen, of het echt daadwerkelijk geil vinden zo'n vrouw met mannen armen. Sorry, maar ik vind het echt ****it niet geil.
 
Inderdaad! BIj ons op de sportschool traint het halve Performance team. Als we toevallig allemaal in de voorbereiding zitten (vaak ook nog voor dezelfde wedstrijden) noemen we onszelf meestal het Auswitch team! Dan hebben we echt zulke ingevallen bekkies, 't is niet mooi maar ja...je moet er wat voor hebben wil je goed scoren! ;)

Het lijkt mij dat er iets mis is, als zowel jij als 99% van de bevolking de Auswitch look niet mooi vinden.
Wat is die score dan waard?
 
goed fysiek , maar ik heb liever wat grotere tieten
 
Whaha, oh lord. Ik vraag me echt wel eens af of gasten dit nou gewoon beweren lekker te vinden omdat ze hun eigen sport willen verdedigen, of het echt daadwerkelijk geil vinden zo'n vrouw met mannen armen. Sorry, maar ik vind het echt ****it niet geil.

Gelukkig verschillen smaken dus! JA, er zijn namelijk een HELEBOEL mannen die dit mooi vinden!

En damn..jullie snappen een beetje sacasme ook niet.. Als je een paar weken voor een wedstrijd staat, heb je dus een enorm ingevallen kop. Beetje te vergelijken met hoe mensen er uitzagen in bijv. auswitch.. Aangezien wij die koppen ook alles behalve mooi vinden, leken we meer op team Auswitch dan Team Performance..

Ga er trouwens nu niks meer over zeggen... Zie alweer dat de meeste gasten die hier reageren meteen weer over huge clitten of zelfs een penis praten!! Blijf dat maar lekker denken... Ik heb het nu zo vaak geprobeerd uit te leggen en ook het verschil tussen bodybuild vrouwen off en on season te laten zien, maar jullie luisteren toch niet! Toch blijf ik het raar vinden dat er op een forum dat notabene dutchBODYBUILDING.com zo respectloos over 1 van de beste pro bodybuildsters gepraat wordt en over bodybuildsters in het algemeen. Meer dan de helft van de leden hier, zou een moord doen om dezelfde maat biceps als Cindy of de massa van mijn rug te hebben!!! Wij werken hier net zo hard voor als die grote mannen en daar wordt ook niet gezegd "Ach, die Jay Cutler heeft toch een klein derde beentje!" Daar gaat het namelijk niet om in deze sport! Dus behandel zowel de mannelijk als de vrouwelijke atleten met een beetje respect ipv altijd aan de 'paalbaarheid' en weet ik veel wat voor shit te denken!
 
Ga er trouwens nu niks meer over zeggen... Zie alweer dat de meeste gasten die hier reageren meteen weer over huge clitten of zelfs een penis praten!! Blijf dat maar lekker denken... Ik heb het nu zo vaak geprobeerd uit te leggen en ook het verschil tussen bodybuild vrouwen off en on season te laten zien, maar jullie luisteren toch niet! Toch blijf ik het raar vinden dat er op een forum dat notabene dutchBODYBUILDING.com zo respectloos over 1 van de beste pro bodybuildsters gepraat wordt en over bodybuildsters in het algemeen. Meer dan de helft van de leden hier, zou een moord doen om dezelfde maat biceps als Cindy of de massa van mijn rug te hebben!!! Wij werken hier net zo hard voor als die grote mannen en daar wordt ook niet gezegd "Ach, die Jay Cutler heeft toch een klein derde beentje!" Daar gaat het namelijk niet om in deze sport! Dus behandel zowel de mannelijk als de vrouwelijke atleten met een beetje respect ipv altijd aan de 'paalbaarheid' en weet ik veel wat voor shit te denken!

:thumbup:
 
zeer goed gezegd "aimee" !!! :thumbup:
 
Back
Naar boven