XXL Nutrition

Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Leuk review. Hoeveel gram vet zit er in een reep?
 
Dank je, voor de mooie review!:)

PERFECTION BAR

perfect%20bars2.jpg



@ jwalker - Label

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!
 
Krijg net een mailtje van kantoor. Hoeveel we binnen hebben gekregen en of we misschien al direct bij moeten bestellen:D Niet aan te slepen de Perfection Bars!:eek:

Introductieaanbieding:
Per Doos (12 bars) €14,90!


perfect%20bars2.jpg
 
Vandaag binnen gekregen zit in voorbereiding voor de flex cup dus mag ze eigenlijk niet hebben. Maar kon ze niet laten liggen en ik moet zeggen na de eerste hap was het knokken om hem niet helemaal op te eten. Echt een heerlijke reep de smaak die ik had was White chocolade.
 
Vandaag binnen gekregen zit in voorbereiding voor de flex cup dus mag ze eigenlijk niet hebben. Maar kon ze niet laten liggen en ik moet zeggen na de eerste hap was het knokken om hem niet helemaal op te eten. Echt een heerlijke reep de smaak die ik had was White chocolade.

De White Chocolate is ook mijn favoriet:) De Banana en Strawberry zijn ook erg lekker overigens. We willen in elke categorie het beste hebben. Dat is met de Perfection Bar weer mooi gelukt. Daar kan geen Eiwit reep tegenop!:)

perfect%20bars2.jpg
 
WIL JIJ DE PERFECTION BAR GRATIS PROBEREN?
Ons kado voor jou!

Je kunt bij elke bestelling nu ook kiezen voor de lekkerste Eiwit Reep die je ooit hebt mogen proeven. De PERFECTION BAR!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – 20.5 gram van de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

(bij bestellingen vanaf 29,00)
 
Oooo das slim, een reep als kado bij je bestelling, nice! :D
 
Kijk weer een mooie manier om er kennis me te maken
 
Klinkt goed, ook eens bestellen. 2 weken die Granny Bars besteld en ik vind deze ook heerlijk. Hoelang zijn de Perfection Bars houdbaar?
 
Nou moet zeggen jongens jullie hebben het weer geflikt..
Bars zijn ongelooflijk lekker en voedingswaarden zitten ook weer uitstekend dus aleen maar ++ voor jullie !
Voor deze prijs zo'n lekkere kwaliteit reep laten liggen zou te gek zijn
 
2 fruit smaken :( en 1 zoetige.
Ik ga de White Cocolate bestellen.
B&F heeft er alweer een top product bij van eigen merk. Goed bezig jongens!

Hopelijk komen er snel andere smaken zoals bij Granny:

Caramel Crunch – Een overheerlijke Brownie textuur gecombineerd met knapperige karamel
stukjes en overgoten met dunne laagjes Karamel.

Triple Chocolate – Voor de echte chocolade liefhebbers. Een donkere chocolade brownie
reep, gecombineerd met knapperige stukjes chocolade en overgoten met dunne laagjes
melkchocolade.

Cookies & Cream – Een witte chocolade brownie, gecombineerde met stukjes pure
chocolade en Amerikaanse cookies, overgoten met dunne laagjes melkchocolade.

Deze klinken alle 3 overheerlijk. Cookies & Cream is allesinds SUPER :D
 
Klinkt inderdaad lekker denk als het goed loopt nieuwe smaken niet lang op zich zullen laten wachten zoals met alle producten.
 
hoe hard zijn ze eigenlijk? heb weleens van die hele harde gehad die niet te doen waren...
 
Hoe groot zijn ze eigenlijk? Zijn ze te vergelijken met de Decadence bars van BSN of meer met de (kleinere) Elite Gourmet bars?
 
2 fruit smaken :( en 1 zoetige.
Ik ga de White Cocolate bestellen.
B&F heeft er alweer een top product bij van eigen merk. Goed bezig jongens!

Hopelijk komen er snel andere smaken zoals bij Granny:

Caramel Crunch – Een overheerlijke Brownie textuur gecombineerd met knapperige karamel
stukjes en overgoten met dunne laagjes Karamel.

Triple Chocolate – Voor de echte chocolade liefhebbers. Een donkere chocolade brownie
reep, gecombineerd met knapperige stukjes chocolade en overgoten met dunne laagjes
melkchocolade.

Cookies & Cream – Een witte chocolade brownie, gecombineerde met stukjes pure
chocolade en Amerikaanse cookies, overgoten met dunne laagjes melkchocolade.

Deze klinken alle 3 overheerlijk. Cookies & Cream is allesinds SUPER :D

Dank je, voor de complimenten!!! De Perfection Bars gaan nu al als een raket dus er zullen ongetwijfweld snel smaken bij gaan komen:)


De Perfection Bar bevat alleen de allerbeste eiwitten!

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 08:43 ----------

Hoe groot zijn ze eigenlijk? Zijn ze te vergelijken met de Decadence bars van BSN of meer met de (kleinere) Elite Gourmet bars?

Beetje er tussenin.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 08:43 ----------

hoe hard zijn ze eigenlijk? heb weleens van die hele harde gehad die niet te doen waren...

De structuur is heerlijk zacht, precies goed:)
 
perfect%20bars2.jpg


Jum jum jum :zuip:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven