XXL Nutrition

Permanente littekens van AAS

Bezoekers in dit topic

Kan ook dat ie vette bende genomen had....
 
ziet er vreselijk uit,maar hoever laat je het komen.Volgens mij sta je niet op met zoiets.Als je merkt dat je dit type acne hebt,dan ben je volgens mij 4 weken te laat met reageren op de situatie.
 
Ik vraag mij af hoe zijn hoofd er uit ziet :roflol:
 
Tsjah dat krijg je als mensen dingen gaan doen waar ze geen verstand van hebben. Zoals je ze hier ook zo vaak voorbij ziet komen. Totaal niet kunnen reageren op de situatie zoals krieltje al zegt, puur omdat ze kennis missen.
 
ieuw wat een goore troep!
 
en het zal ook niet van een simpel deca/ test kuurtje komen denk ik!?
 
Use <> Abuse

+ zijn kennis zal ook niet al te uitgebreid geweest zijn
 
Vraag me af of dit nu een FAIL of een Powned is:P
 
niet zeuren, beetje tanning erop:rolleyes:
 
Ziet er alles behalve netjes uit. Te wijten aan onoordeelkundig gebruik.
 
een van de redenen waarom ik van de AAS afblijf, ook al is de kans op zoiets klein
 
een van de redenen waarom ik van de AAS afblijf, ook al is de kans op zoiets klein

Klein? Absoluut miniscuul zelfs.

Die jongen reageerde er uitzonderlijk op, zag dat ook, maar ging er toch vrolijk mee door.
 
In het artikel stond echter dat er een "normale" dosis AAS werd toegedient, waaronder ik versta niet meer dan 1000mg / week.

Vele reacties hier zeggen: onoordeelkundig gebruik.
Kan iemand hier iets meer uitleg bij geven bij onoordeelkundig gebruik?
Te androgene middelen gebruikt?
Niet tijdig kuur gestaakt?
Niet gereageerd met roaccutane?
 
In het artikel stond echter dat er een "normale" dosis AAS werd toegedient, waaronder ik versta niet meer dan 1000mg / week.

Vele reacties hier zeggen: onoordeelkundig gebruik.
Kan iemand hier iets meer uitleg bij geven bij onoordeelkundig gebruik?
Te androgene middelen gebruikt?
Niet tijdig kuur gestaakt?
Niet gereageerd met roaccutane?

Je staakt de kuur toch meteen, als je de effecten ziet, niet?
 
In het artikel stond echter dat er een "normale" dosis AAS werd toegedient, waaronder ik versta niet meer dan 1000mg / week.

Vele reacties hier zeggen: onoordeelkundig gebruik.
Kan iemand hier iets meer uitleg bij geven bij onoordeelkundig gebruik?
Te androgene middelen gebruikt?
Niet tijdig kuur gestaakt?
Niet gereageerd met roaccutane?

Iedereen kan een uitzonderlijke reactie krijgen op een bepaald medicijn. Heeft niets met onverantwoord gebruik te maken, maar met dikke vette pech.
 
Je staakt de kuur toch meteen, als je de effecten ziet, niet?

Ja, maar in met dit soort acne (uitzonderlijk) is het dan mss reeds te laat?
+ lange esters blijven nog wel even doorwerken

Het zal in dit geval de combinatie van pech en domheid geweest zijn.
 
Back
Naar boven