MuscleMeat

Permanente littekens van AAS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Conclusie : slechte reactie van het lichaam (niets aan te doen) in combinatie met slechte reactie van de persoon zelf + verkeerde maatregelen (eigen domheid)

Wat hebben we geleerd vandaag : don't do drugs kids :D

(of leer er wat meer over... even goed:p )
 
maaje van mij heeft het ook gehad en in tegenstelling tot wat velen zeggen hier komt het echt PLOTS, op 2-3 dagen stond ie vol, direct naar de dokter gegaan, eerst antibiotica, en onsmettingszeep gekregen en daarna roaccutane, heeft toch ook een hoop littekens erdoor, en het is btw pas doorgekomen NA zen kuur ;)
dus onoordeelkundig gebruik hoeft het niet persé te zijn
 
alergie en dan toch kuren +1
Scheve tieten +1
Goed gebruik van special effect props +1

lijkt me beetje vaag als je het zo ver laat komen. volgensmij beetje overdreven/nep
lijkt wel of die aan het rotten is idd wat krieltje zegt moet zoiets sta je niet op.
denk persoonlijk een dikke anti steroid HOAX
 
Kijk overgens ff goed nar die fotoos.Volgens mij heeft hij nog nooit een sportschool van binnen gezien.
 
Je staakt de kuur toch meteen, als je de effecten ziet, niet?

Acne begint in veel gevallen pas na de kuur doordat je hormonen dan in de war zijn!
 
Ja, maar in met dit soort acne (uitzonderlijk) is het dan mss reeds te laat?
+ lange esters blijven nog wel even doorwerken

Het zal in dit geval de combinatie van pech en domheid geweest zijn.

natuurlijk zeggen ze door ''normaal gebruik''

Altijd alles goed praten dat is het motto
 
niemand die mijn eerdere post lijkt te (willen) zien he
ik heb zo'n extreem geval geweten, en het komt wel degelijks plots opzetten!
 
en als je dan lange esters hebt gebruikt, kun je wel stoppen maar dat werkt dan gewoon nog 2 / 3 weken door. Enrico, sommige kunnen waarswchijnlijk alleen selectief leze, soort oost indisch lezen
 
Dr Gerber added that the man did not stop taking the steroids once the skin problems developed because he was more concerned with losing muscle mass.

Hardcore mtf :p

Tsja, goes to show dat niet iedereen hetzelfde reageerd op gear.

Zou dit trouwens ook niet kunnen door een fake vail ofzo?
Of door ontstekingen ivm verkeerd injecteren? Niet steriel enzo?
 
ziet er vreselijk uit,maar hoever laat je het komen.Volgens mij sta je niet op met zoiets.Als je merkt dat je dit type acne hebt,dan ben je volgens mij 4 weken te laat met reageren op de situatie.

Er staat idd in dat stukje dat toen de acne en ulcers opkwamen hij doorging met zijn kuur omdat hij bang was spiermassa te verliezen. :roflol:
 
haha lijkt wel of hij met modder is ingesmeert ik geloof hier niet zo veel van. die wonden lijken wel onstoken .
 
ik vraag me af of ie nog stomende coïtus heeft met zijn vriendin?:D
 
een van de redenen waarom ik van de AAS afblijf, ook al is de kans op zoiets klein

gast, dit zie je al 100000 jaar voor dat je begint aankomen. Die vent zal wss geen normale dosis gebruikt hebben. niet meteen zo schijterig zijn, en zeg nooit nooit ;). Ik heb ook gehoord dat als je anaboleh doet dat je derde been 4 meter wordt! linke shit! :D

edit:
"The doses this man was taking were within the doses that are used among bodybuilders."

nou... zie je :)
 
Er staat idd in dat stukje dat toen de acne en ulcers opkwamen hij doorging met zijn kuur omdat hij bang was spiermassa te verliezen. :roflol:

Idd, sommige mensen verdienen het ook gewoon.
 
Er staat idd in dat stukje dat toen de acne en ulcers opkwamen hij doorging met zijn kuur omdat hij bang was spiermassa te verliezen. :roflol:

Welke spiermassa? Het is niet zo dat die gast er zo ontzettend bruut uit ziet ofzo.
 
Back
Naar boven