XXL Nutrition

Permanente onvruchtbaarheid door B&C?

Bezoekers in dit topic

PietJ

Novice
Lid geworden
18 aug 2018
Berichten
7
Waardering
0
Beste DBB'ers,

Hoe groot is nou echt de kans om permanente onvruchtbaarheid op te lopen als gevolg van langdurig blasten en cruisen? Op niet al te extreme dosissen, cruises die lang genoeg zijn en hcg ernaast.

Wie kan hier een duidelijk antwoord op geven? Gelieve met een onderbouwende toelichting in de vorm van onderzoeken/studies oid.
 
kan je nooit met zekerheid zeggen of weten op voorhand,kan je alleen in gaten houden door bloedtesten en spermatesten te doen
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt dat je jarenlang ON bent en nu bang bent dat je onvruchtbaar bent? Die kans is nu aanwezig ja, maar misschien ook niet.
 
Dit is wat bigcat zei

Met blast en cruise is de kans zeer klein om onvruchtbaar te worden. Als Je onvruchtbaar bent na b/c was je het waarschijnlijk ervoor al.

Met hcg en soms hmg kun je gewoon weer vruchtbaar worden
 
Ik cruise (en af en toe blast) al zeker 6 jaar, en ik heb de afgelopen 3 jaren toch 2 gezonde kinderen verwekt. Hoe groot de kans op onvruchtbaarheid is durf ik niet te zeggen. Maar b/c is zeker geen garantie op onvruchtbaarheid.
 
Dit is wat bigcat zei

Met blast en cruise is de kans zeer klein om onvruchtbaar te worden. Als Je onvruchtbaar bent na b/c was je het waarschijnlijk ervoor al.

Met hcg en soms hmg kun je gewoon weer vruchtbaar worden

Dit.
 
Ik cruise (en af en toe blast) al zeker 6 jaar, en ik heb de afgelopen 3 jaren toch 2 gezonde kinderen verwekt. Hoe groot de kans op onvruchtbaarheid is durf ik niet te zeggen. Maar b/c is zeker geen garantie op onvruchtbaarheid.
Met of zonder hcg?
 
Zonder hcg, met redelijk fel gekrompen teelballen :)
 
Haha, ja toch wel, stond er ook van te kijken dat ze zo snel zwanger was en ik had eerst toch wel Mn twijfels, maar de oudste lijkt kwa gezicht wel fel op mij.
 
#leefde, nu er 2 kids rondlopen probeer ik toch wel wat meer na te denken voor ik iets doe :) maar mijn mening over het gehele kuren is dat de meeste bijwerkingen (tijdelijke onvruchtbaarheid, Gyno, acne,...) nogal overroepen zijn, en wanneer ze voorkomen, er genoeg middelen zijn om ze op te lossen.
 
Hoe oud ben je inmiddels?
 
ahh dan ben je nog jong inderdaad.. Zonde dat je zoveel van je leven vergooid aan kinderen :roflol:
 
:) ik hoop dat ze dit nooit leest, maar de eerste stond ook helemaal niet op de planning ;p, toch wel het mooiste wat mij ooit is overkomen, heeft mij op een rare manier veel rust en een doel in mijn leven gegeven. (En natuurlijk een goed reden voor eindelijk een homegym te kopen ;p)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
#leefde, nu er 2 kids rondlopen probeer ik toch wel wat meer na te denken voor ik iets doe :) maar mijn mening over het gehele kuren is dat de meeste bijwerkingen (tijdelijke onvruchtbaarheid, Gyno, acne,...) nogal overroepen zijn, en wanneer ze voorkomen, er genoeg middelen zijn om ze op te lossen.

Wat vreemd dat ik het dan wel allemaal heb. Je moet eens weten hoe weinig zwemmers ik had nadat ik een aantal weken off was en hoe fucked deze zwemmers waren. Heb daarvan nog een semenonderzoek liggen. Maar goed, ik gebruikte dan ook geen hcg tijdens de kuur.
Gyno, acné overroepen? Omdat jij er toevallig geen last van hebt gehad?
 
Jawel, gyno na paar dagen weg met arimidex (pak nu wel e2d 0,5 tab Ari al enkele jaren) acne na enkele weken weg met roa (in de winter neem ik geen roa, dan heb ik wel steeds enkele puistjes op mijn rug)
Zou goed kunnen dat ik ook maar heel weinig actieve zwemmers heb, maa4 je hebt er maar 1 goede nodig.
 
Camelus overroepen is een heel slechte woordkeuze als ik het zo terug lees.
Ik bedoel redelijk te managen met de juiste producten en kennis.
Zonder kennis en ancillaries kan een kuur zeer ernstige bijwerkingen hebben.
Zelf als alles in orde is kan dit met wat pech ook.
 
Back
Naar boven