AndroidHealthClinic

perongeluk 500mg test teveel geinjecteerd..

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
30 dec 2014
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
90kg
Vetpercentage
7%
Hallo, ben bezig met deze bulkkuur (4000-4500kcal) vandaag 3e inject gedaan.
1-8 tren e 500mg/week 2,5ML
1-10 test e 250mg/week 1ML
3-10 25mg proviron/day
1-3 45mg winstrol/day

en natuurlijk nakuren HCG en nolva

hield in het verleden ondanks mijn strakke voedingsschema redelijk veel vocht vast op test e daarom gekozen voor low test high tren voor zuivere kilo''s.

eerste 2 weken al wat lichte krachtgains van winny en de tren begint volgensmij nu ook zijn werk al te doen.

echter met injecteren vandaag een enorme blooper begaan, Eerst 1ml test opgetrokken en toen ik de tren begon op de trekken lekte er wat vloeistof door het rubbere membraam. dus ik trok de naald terug om hem er opnieuw in te gaan zetten. Maar automatisch na het optrekken uit een vail pak je altijd de andere vail. Je raadt het al... Automatisch legde ik de tren weg en trok ik nog 2,5 ML test e op uit de test vail (denkend dat ik tren opzoog). Hier kwam ik NA het injecteren achter toen ik de wel erg lege test vail zag.
Conclusie: ik had 875mg test gezet.
Hierna alsnog 500mg tren gezet.

Zal dit behalve de hormoonschommeling, meer kans op sides en het vocht nog effect hebben op de rest van de kuur(gains) als ik hierna weer maar 250mg test per week zet? Dacht misschien dat de test250 daarna minder doet (als het uberhaupt iets noemenswaardig doet qua gains tegenover de tren)

En zit eraan t denken volgende injectie alleen 500mg tren te zetten zodat de test concentratie in mn bloed wat sneller weer laag is.

Tot nu toe amper last van tren sides dus hou mn test liever snel weer laag.

(advies gewenst, lachen mag :p)
 
Gewoon je kuur zo verder doorgaan zult er niet zoveel van merken....volgende x beter opletten
 
Hallo, ben bezig met deze bulkkuur (4000-4500kcal) vandaag 3e inject gedaan.
1-8 tren e 500mg/week 2,5ML
1-10 test e 250mg/week 1ML
3-10 25mg proviron/day
1-3 45mg winstrol/day

en natuurlijk nakuren HCG en nolva

hield in het verleden ondanks mijn strakke voedingsschema redelijk veel vocht vast op test e daarom gekozen voor low test high tren voor zuivere kilo''s.

eerste 2 weken al wat lichte krachtgains van winny en de tren begint volgensmij nu ook zijn werk al te doen.

echter met injecteren vandaag een enorme blooper begaan, Eerst 1ml test opgetrokken en toen ik de tren begon op de trekken lekte er wat vloeistof door het rubbere membraam. dus ik trok de naald terug om hem er opnieuw in te gaan zetten. Maar automatisch na het optrekken uit een vail pak je altijd de andere vail. Je raadt het al... Automatisch legde ik de tren weg en trok ik nog 2,5 ML test e op uit de test vail (denkend dat ik tren opzoog). Hier kwam ik NA het injecteren achter toen ik de wel erg lege test vail zag.
Conclusie: ik had 875mg test gezet.
Hierna alsnog 500mg tren gezet.

Zal dit behalve de hormoonschommeling, meer kans op sides en het vocht nog effect hebben op de rest van de kuur(gains) als ik hierna weer maar 250mg test per week zet? Dacht misschien dat de test250 daarna minder doet (als het uberhaupt iets noemenswaardig doet qua gains tegenover de tren)

En zit eraan t denken volgende injectie alleen 500mg tren te zetten zodat de test concentratie in mn bloed wat sneller weer laag is.

Tot nu toe amper last van tren sides dus hou mn test liever snel weer laag.

(advies gewenst, lachen mag :p)
kan voor een keer geen kwaad.

Paar weken terug hetzelfde gehad toevallig ook met een vial tren dat er olie uit de stopper droop had het voorheen nog nooit gehad.

Neem aan dat je die HCG nu al zet en niet als nakuur gebruikt?
 
Nu wordt je echte kast
 
Wat een volk
 
lekker meer gains :flex:
 
Back
Naar boven