Fitness Seller

Personal experience-CMH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

YungOne

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2006
Berichten
168
Waardering
0
Een half jaartje geleden was ik nog volop aan het experimenteren met Creatine Monohydraat. Had het na verloop van tijd eens genomen met vers geperst sinaasappelsap (hoewel creatine met sinaasappelsap me was afgeraden door enkele personen). Weet niet waarom ik het toen met de fruitsap nam, kwam gewoon toevallig uit dat ik vers geperst sinaasappelsap aan het drinken was een halfuurtje voor mijn training. Daarom besloot ik er maar een koffielepeltje Creatine in te kegelen. Had nog nooit zo'n pomp meegemaakt, om eerlijk te zijn. Op kracht heb ik eerlijk gezegd niet gelet, ik lette er toen nog niet veel op, zolang als ik maar tot een zeker maximum ging. Anyway, na het enkele keren gedaan te hebben (was een periode dat ik elke dag een liter vers geperst sinaasappelsap dronk) ben ik er gewoon mee gestopt. De reden: biceps zwollen veel te neig op, vond het niet echt meer normaal.

Een tijdje geleden zat ik wat te lezen over CMH/CEE/Kre-alkalyn, etc. Las ik dat hoe hoger de zuurtegraad is, hoe beter de Creatine wordt opgenomen? Vreemd, waarom was het dan altijd zo dat ik die CMH met druivensap of appelsap moest nemen?

Achja, vandaag besloot ik het dan maar te posten, hoewel telkens wanneer ik post, topics blijken stil te vallen. Hopelijk is dit deze keer niet het geval.

Wat zijn jullie gedachten hiervan?
 
Ja idd dat lees ik ook. Zit zelfs tw twijfflen om mijn CEE dan ook op te maken in water :|
 
WHAHaaaaaaaaaaaaaaa jonge je moet nie zo vaag lullen..
 
Interesting post, cQb. Stof tot nadenken.
 
Back
Naar boven