Fitness Seller

Personal trainer omgeving Rotterdam ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

C6DL

Cool Novice
Lid geworden
14 jan 2015
Berichten
194
Waardering
11
Lengte
1m89
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Ik ben niet echt een beginner.. ik train nu zo 6 jaar dedicated.
Ben behoorlijk van het alles zelf uitzoeken en gedisciplineerd mijn doelen bereiken.
Maar na 6 jaar zou ik eens een klankbord willen hebben en met een coach willen kijken waar ik progressie kan behalen.

Heeft iemand een goede aanbeveling van iemand in mijn regio Rotterdam-Capelle ?
Vereiste is dat deze persoon ook zelf moet trainen en het allemaal ook "snapt"

Ik zoek NIET iemand die me een bedrag per maand aan mij wilt verdienen,
maar echt specifiek naar mijn situatie wilt kijken en de vragen wil beantwoorden die ik heb.
Custom-fit dus.


Bedankt alvast
 
Blijf allesinds weg van de zelfgenoemde PT met 10-tallen youtube-filmpjes met bullshit uitleg :D. Frank Den Blanken bijvoorbeeld.
Ik denk dat je eens bij een plaatselijke hardcore gym moet gaan kijken of mensen in wedstrijdvoorbereiding in je eigen gym. Meeste hebben voor de laatste weken wel een coach nodig i.v.m. voeding/posing.
 
Blijf allesinds weg van de zelfgenoemde PT met 10-tallen youtube-filmpjes met bullshit uitleg :D. Frank Den Blanken bijvoorbeeld.
Ik denk dat je eens bij een plaatselijke hardcore gym moet gaan kijken of mensen in wedstrijdvoorbereiding in je eigen gym. Meeste hebben voor de laatste weken wel een coach nodig i.v.m. voeding/posing.

Daar blijf ik ook ver van weg.
Ik zoek inderdaad iemand die zelf ook traint.
Ik train zelf ook in een redelijke hardcore gym, maar blijkbaar niet hardcore genoeg :D
 
Op welk punt zijn je vragen. Training en voeding?
 
Ik denk dat jij met jouw situatie heel goed wegkomt met een online coach, hij kan jouw vragen beantwoorden en coachen waar nodig.