Fitness Seller

Personal trainer omgeving Rotterdam ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

C6DL

Cool Novice
Lid geworden
14 jan 2015
Berichten
194
Waardering
11
Lengte
1m89
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Ik ben niet echt een beginner.. ik train nu zo 6 jaar dedicated.
Ben behoorlijk van het alles zelf uitzoeken en gedisciplineerd mijn doelen bereiken.
Maar na 6 jaar zou ik eens een klankbord willen hebben en met een coach willen kijken waar ik progressie kan behalen.

Heeft iemand een goede aanbeveling van iemand in mijn regio Rotterdam-Capelle ?
Vereiste is dat deze persoon ook zelf moet trainen en het allemaal ook "snapt"

Ik zoek NIET iemand die me een bedrag per maand aan mij wilt verdienen,
maar echt specifiek naar mijn situatie wilt kijken en de vragen wil beantwoorden die ik heb.
Custom-fit dus.


Bedankt alvast
 
Blijf allesinds weg van de zelfgenoemde PT met 10-tallen youtube-filmpjes met bullshit uitleg :D. Frank Den Blanken bijvoorbeeld.
Ik denk dat je eens bij een plaatselijke hardcore gym moet gaan kijken of mensen in wedstrijdvoorbereiding in je eigen gym. Meeste hebben voor de laatste weken wel een coach nodig i.v.m. voeding/posing.
 
Blijf allesinds weg van de zelfgenoemde PT met 10-tallen youtube-filmpjes met bullshit uitleg :D. Frank Den Blanken bijvoorbeeld.
Ik denk dat je eens bij een plaatselijke hardcore gym moet gaan kijken of mensen in wedstrijdvoorbereiding in je eigen gym. Meeste hebben voor de laatste weken wel een coach nodig i.v.m. voeding/posing.

Daar blijf ik ook ver van weg.
Ik zoek inderdaad iemand die zelf ook traint.
Ik train zelf ook in een redelijke hardcore gym, maar blijkbaar niet hardcore genoeg :D
 
Op welk punt zijn je vragen. Training en voeding?
 
Ik denk dat jij met jouw situatie heel goed wegkomt met een online coach, hij kan jouw vragen beantwoorden en coachen waar nodig.
Ja je komt alsnog op het maandelijks bedrag maar dit is een stuk goedkoper dan een Personal Trainer en ik denk dat je verder komt met bijvoorbeeld Jwdoetookmee dan met een PT'er
 
  • Like
Waarderingen: C6DL
Ga je licht eens opsteken bij FoxGym nabij het Alexandrium.
Weet zeker dat Maarten of Sasha je wel verder kunnen helpen.

En ik meen zelfs dat 'The Flexing Dutchman' Berry de Mey daar ook coaching geeft.
 
  • Like
Waarderingen: C6DL
Jeffrey Suijkerbuik zit in regio Rotterdam..
 
Ik denk dat jij met jouw situatie heel goed wegkomt met een online coach, hij kan jouw vragen beantwoorden en coachen waar nodig.
Ja je komt alsnog op het maandelijks bedrag maar dit is een stuk goedkoper dan een Personal Trainer en ik denk dat je verder komt met bijvoorbeeld Jwdoetookmee dan met een PT'er

Thanks voor je reactie.
Nee dank je.. Jan-Willem laatst eens een bericht gestuurd en krijg alleen standaard teksten terug.
Kwam meer op mij over als dertien in een dozijn en geen maatwerk.
 
Zo zijn er natuurlijk nog wel meer coaches als de klik er niet is idd. Iig succes!
 
  • Like
Waarderingen: C6DL
Ga je licht eens opsteken bij FoxGym nabij het Alexandrium.
Weet zeker dat Maarten of Sasha je wel verder kunnen helpen.

En ik meen zelfs dat 'The Flexing Dutchman' Berry de Mey daar ook coaching geeft.
Ik denk niet dat TS daar gaat vinden wat ie zoekt en Maarten neemt geen nieuwe mensen meer aan.
 
  • Like
Waarderingen: C6DL
Thanks voor je reactie.
Nee dank je.. Jan-Willem laatst eens een bericht gestuurd en krijg alleen standaard teksten terug.
Kwam meer op mij over als dertien in een dozijn en geen maatwerk.
Ik denk juist dat JW iemand is die, in tegenstelling tot veel BB-coaches, zich niet alleen maar berust op broscience en juist nieuwe inzichten en goed wetenschappelijke onderbouwde principes hanteert.
 
Jonathan Salm
 
  • Like
Waarderingen: C6DL
Ik denk juist dat JW iemand is die, in tegenstelling tot veel BB-coaches, zich niet alleen maar berust op broscience en juist nieuwe inzichten en goed wetenschappelijke onderbouwde principes hanteert.

Ik zeg niet dat hij dat niet is. Geloof best dat hij goeie inzichten en veel kennis heeft.
Lees ook regelmatig zijn artikelen.

Ik geef alleen aan, dat wat hij terugstuurt bij iemand die wat vragen stelt (in mijn geval) standaard berichten waren.
Dat vind ik een gemiste kans.
 
Back
Naar boven