XXL Nutrition

Personal trainer

Bezoekers in dit topic

felixky

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2010
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
63kg
Hoi, Ik ben Felix van Maastricht. Ik wil graag beginen met bodybuilding vanaf 0 en daarom ik ben op zoek naar een personal trainer om mij te helpen (betaald). Graag reageren. Alvast bedankt.
 
Heb je geld teveel? Je doet er beter aan zelf informatie in te winnen over trainingschemas, voeding, rust en dergelijke. Inschrijven bij een sportschool en daar een trainingsmaatje zoeken..
succes iig ;)
 
Dank je wel voor de advies. Ik heb een best druk baan en kom best laat naar huis elke dag na werk. Dus soms was ik gewoon te lui naar de fitness te gaan. Daarom heb ik deze idee gedacht om een personal trainer te vinden om mij te helpen. Maar natuurlijk een trainingsmaatje zal ook best zijn. :)
 
Je hebt dus een trainer nodig terwijl je amper aan trainen toe komt?

Koop dan maar paar dumbbells en een barbell/bench
 
welke sportschool in maastricht zit je
 
Ik ben je man!
Dit kost je nu al 100 euro!
 
Ik ben je man!
Dit kost je nu al 100 euro!

Ik doe het voor het extra gereduceerde tarief van 99,50 ;)


Nee ff serieus, je wil waarschijnlijk al heel lang gaan fitnessen maar je blijft jezelf wijsmaken dat je een PT nodig hebt want anders lukt het niet, of heb je geen zin of whatever, en als je een PT hebt zal alles veranderen. Am i right?

Ga zelf aan de slag, en lees hier over hoe je dat het beste kunt doen. Er staan hier zat GRATIS artikelen, die hetzelfde, zo niet meer doen dan een trainer en dat helemaal voor nop.
 
Het mooie van deze sport vind ik juist dat het allemaal op jezelf aankomt en je van niemand afhankelijk bent en ook niemand de schuld kan geven dat je niet vooruit komt.
Je zal toch echt zelf goeie voeding naar binnen moeten werken en zelf gewichten tillen!

Personal trainer heb je helemaal niet nodig, alle informatie is hier te vinden.
En denk je een uitvoering verkeerd uit te voeren dan loop je gewoon ff naar de grootste gast in je sportschool en die wil je vast wel even helpen. :D
 
Misschien niet het antwoord waar je op hoopt, maar de meeste PT's zoeken enkel gemotiveerde mensen (de goeie PT's hebben het vaak al druk zat). Als jij de motivatie niet op kan brengen om structureel naar de sportschool te gaan dan zal ook een PT jou niet kunnen helpen.

De motivatie komt vanuit jezelf;)
 
Geen slechte vraag hoor.
Vanaf dag één trainen onder begeleiding van veel meer ervaren bb'er heeft een heleboel voordelen en kan voor veel grotere progressie in kortere tijd zorgen.
 
Geen slechte vraag hoor.
Vanaf dag één trainen onder begeleiding van veel meer ervaren bb'er heeft een heleboel voordelen en kan voor veel grotere progressie in kortere tijd zorgen.
Bedankt voor alle advies. Dit is ook de reden dat ik een PT opzoeken. Ik had vroeger twee jaar zelf getraind (wel alle tips gezocht), maar het gaat echt niet snel. Ik zie wenig progressie. Een andere colleaga tegelijk tijd begonnen als ik, die train slecht twee keer per week maar veel sneller progressie gemaakt dan ik. Toen een keer een aardig trainer in de gym heeft mij verteld dat ik niet alle oefening klopt gedaan.

Ik heb pas verhuisd vanuit Amsterdam naar Maastricht. Ik heb nog niet inschreven met sportschool in Maastricht.
 
Ik woon en train zelf in maastricht
 
Ik zit niet echt in die scene. Ik ben zelf erg goed geholpen door een personal trainer in Haarlem. Hij heeft er voor gezorgd dat ik nu een stuk meer massa hen. Neem even contact op met hem misschien weet hij wel iemand.
 
Back
Naar boven