Fitness Seller

Personal trainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoody

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2010
Berichten
20.331
Waardering
4.832
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Hmmmm, er is een personal trainer in mijn gym die wel potentie ziet in mij.. Hij wilt me graag op hoog niveau trainen, dat lijkt me wel wat, alleen maak ik me erg zorgen over de prijs.. Personal training staat ook wel bekend voor hoge tarieven. Ik train op dit moment 9 maanden in mijn gym, dus vraag ik me af of het, het wel waard is. Of zal ik nog een jaartje alleen trainen??? En weten jullie wat over de prijzen?:(
 
Als je aan wedstrijden denkt (nabije toekomst) is het een goed idee, maar als dat nog een redelijke tijd weg is zou ik er voorlopig nog niet aan denken. En hoeveel het kost hangt af van hoeveel tijd ze met je bezig zijn, wie het is etc.

Ik zou je goed inlichten en kijken welke opties je nog hebt buiten die ene.
 
Hmmmm, er is een personal trainer in mijn gym die wel potentie ziet in mij.. Hij wilt me graag op hoog niveau trainen, dat lijkt me wel wat, alleen maak ik me erg zorgen over de prijs.. Personal training staat ook wel bekend voor hoge tarieven. Ik train op dit moment 9 maanden in mijn gym, dus vraag ik me af of het, het wel waard is. Of zal ik nog een jaartje alleen trainen??? En weten jullie wat over de prijzen?:(

Zeg dat die je gratis moet trainen en dat je hem dan later een deel van je prijzengeld geeft wanneer je mr O wint :D als die nee zegt gelooft die niet echt in je.
 
Hmmmm, er is een personal trainer in mijn gym die wel potentie ziet in mij.. Hij wilt me graag op hoog niveau trainen, dat lijkt me wel wat, alleen maak ik me erg zorgen over de prijs.. Personal training staat ook wel bekend voor hoge tarieven. Ik train op dit moment 9 maanden in mijn gym, dus vraag ik me af of het, het wel waard is. Of zal ik nog een jaartje alleen trainen??? En weten jullie wat over de prijzen?:(

Super mooi compliment kerel! Hoe heet die gast? Weet je of die zelf wat gepresteerd heeft en/of andere BB'ers begeleid? In wat voor gym zit je nu? hardcore met wedstrijdjongens?

Als alles antwoord "ja" heeft dan is ie geld waard. Lets face it: als je serieuze ambities hebt dan wil je ook voor de beste voorbereiding gaan. Voor de helft van de prijs een trainer die je vervolgens halverwege het eindresultaat brengt schiet ook niet op.

Maar ik zou iig verder kijken dan deze ene.
 
Laatst bewerkt:
Super mooi compliment kerel! Hoe heet die gast? Weet je of die zelf wat gepresteerd heeft en/of andere BB'ers begeleid? In wat voor gym zit je nu? hardcore met wedstrijdjongens?

Als alles antwoord "ja" heeft dan is ie geld waard. Lets face it: als je serieuze ambities hebt dan wil je ook voor de beste voorbereiding gaan. Voor de helft van de prijs een trainer die je vervolgens halverwege het eindresultaat brengt schiet ook niet op.

Maar ik zou iig verder kijken dan deze ene.

Als ik kijk dat gemiddeld 2 sessies al zo'n 60 euro kost van een gemiddelde personal trainer, weet ik het even niet meer..
 
Inplaats van een topic te starten hier kan je ook gewoon vragen hoeveel hij vraagt.

Ik weet van wat wedstrijd atleten dat het best prijzig is.
 
Inplaats van een topic te starten hier kan je ook gewoon vragen hoeveel hij vraagt.

Ik weet van wat wedstrijd atleten dat het best prijzig is.

Hoeveel betalen die? En jij word toch ook begeleid of niet?
 
wel mooi dat hij al potentie ziet bij 20% vet
 
ik snap werkelijk niet wat een personal trainer voor nut heeft???? neem aan dat die je helpt met je trainingen enzo, kan je beter een vriend zoeken waarmee hij je ook verder tot je limiet pusht

Je kan beter gaan voor iemand die weet hoe je in wedstrijdshape moet komen, bijvoorbeeld iemand in je gym die wedstrijden doet en aan hem paar tips vragen en of die je komende zoveel weken een handje kan helpen
 
Het heeft zeker wel nut pat, maar op zijn niveau zou ik idd eerst op eigen benen wat bereiken en met vrienden trainen.
 
Het is een golddigger.
 
wel mooi dat hij al potentie ziet bij 20% vet

Zit atm rond 18-19% bij 89kg bij 1.78 na 9 maanden trainen in mijn gym(Ik kom van 72KG met 15% bf). Een andere personal trainer heeft mij in die 9 maanden gevolgd en zei dat ik snel groeide en goede genen heb. Zie dit niet verkeerd, het is niet mijn bedoeling om een ego boost te krijgen, want mijn stats stellen geen ruk voor, ik wil gewoon info over personal training..
 
Ik ga er ook vanuit dat wedstrijdshape het doel is... voor al het andere zou ik echt niet iemand betalen, dat kan je mooi zelf.


Btw: uit je laatste bericht haal ik dat hij je min of meer van een afstand gevolgd heeft en niet weet of je wel of niet gejuiced hebt (niet dus, maar dat kan hij niet weten) ... om dan te zeggen dat ie potentie ziet heeft ook wel wat van geldklopperij weg
 
Laatst bewerkt:
Zou eerder gaan cutten op 15% :p

@hoody
Mascha tieken vroeg voor begeleiding 40 euro per week:
Dit was voeding/training schema en 1x trainen.

Wedstrijdbegeleiding was 300 euro volgens mij voor 12 weken.
Iedere 3 weken nieuwe weging en zovaak trainen als je wou.

Jeffrey suijkerbuijk waar ik nu bij train vraagt 55 euro per maand voor voeding/trainingsschema en 1x per week trainen (soms wat vaker).
Alleen aangezien ik jeff ga helpen met wat andere dingen mag ik gratis :)

@Burnside

Ik denk dat je met die stats wel mag geloven dat er niet gejuiced word, zal hij ook wel merken als in van de 9 maanden in 1 ineens 10kg was gegained :p
 
Laatst bewerkt:
Zou eerder gaan cutten op 15% :p


@Burnside

Ik denk dat je met die stats wel mag geloven dat er niet gejuiced word, zal hij ook wel merken als in van de 9 maanden in 1 ineens 10kg was gegained :p

yeah is ook zo, maar ik weet t allemaal niet, dat ie de term "personal trainer" gebruikt staat me eigenlijk al niet aan. Dan denk ik aan de gasten die mss best wat van training weten (als je de juiste hebt) maar die nou niet bepaald kaas hebben gesnaaid van serieuze BB.
 
Ik denk dat je gewoon geplayed ben op dezelfde manier dat loverboys meisjes wijsmaken dat ze helemaal geweldig zijn.

Once you're in, there's no way out
 
Back
Naar boven