Fitness Seller

Persoonlijk en volledig UB/LB trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leg raise was voor de iliopsoas bedoeld en de knee raise voor de quads, maar de oefening combineren is wel zo logisch inderdaad. Thnx!
Huh? Leg raise & knee raise zijn dezelfde oefeningen... Alleen is de leg raise zwaarder omdat je benen verder van je af zijn.
Zijn beide gewoon rectus abdominis (rechte buikspieren) oefeningen in principe.
 
Je weet dat dit een bodybuilding forum is?

Oprecht benieuwd hoe het gaat.
Sorry, zal er rekening mee houden:p Zonder gekheid; was best nuttig! Hollowing kan goede ondersteuning bieden tijdens oefeningen.

Over max anderhalve week ga ik beginnen.
Zal het laten weten..
 
Wat was het basisschema van die Marcel eigenlijk ?
 
Huh? Leg raise & knee raise zijn dezelfde oefeningen... Alleen is de leg raise zwaarder omdat je benen verder van je af zijn.
Zijn beide gewoon rectus abdominis (rechte buikspieren) oefeningen in principe.
Je hebt helemaal gelijk.. en Mentat ook.. ik keek verkeerd
 
Zou dat graag willen zien, waarschijnlijk beter dan wat er nu is gebrouwen
Nou... Dat waren echt exorbitant veel sets. Heb z'n nieuwe schema nog niet bekeken maar dat vorige was, als je enige intensiteit wil hebben met trainen, een goeie 3 uur flink werken.
 
Leer eerst maar eens feedback geven, praten we dan wel weer.
Dat heb ik vrijdag al gedaan. Maar je hoeft er niet over te praten, ik zoek geen advies.
 
Dat heb ik vrijdag al gedaan. Maar je hoeft er niet over te praten, ik zoek geen advies.
Nee, je zoekt iets of iemand om tegenaan te pissen. Zoek lekker verder..
 
Leg raise was voor de iliopsoas bedoeld en de knee raise voor de quads, maar de oefening combineren is wel zo logisch inderdaad. Thnx!
Toevoeging 1: Nu twijfel ik of ik hetzelfde bedoel, maar enfin. Zal er ff naar kijken..
Toevoeging 2: Je hebt helemaal gelijk. My bad..
Bedoel je dan leg extension voor quads?
 
Bedoel je dan leg extension voor quads?
Wat ik bedoelde was een leg raise, zonder kanteling van de heupen en tot 90 graden, onder andere voor mobiliteit en kracht van de musculus sartorius.
Ik wil leren om mijn been zo hoog mogelijk te krijgen zonder buiging van de heupen of knie.
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je dan leg extension voor quads?
En wat ik bedoelde met de knee raise was: een knee raise welke boven de 90 graden blijft, voor de iliopsoas.
Samen met de "glute bridge reach over" probeer ik de heupspieren te activeren en stabiliseren voor de squats.
De puzzelstukjes van de stoomcursus "anatomie van het menselijk lichaam" liggen soms nog niet direct op de goede plek.
 
Anti-lateraal flexie?
Dank!

Dan heb je het over de indeling in 4 anti's, ik weet eigenlijk niet welke indeling je precies waar en waarom gebruikt, moet ik nog eens induiken. Er is nog zoveel wat ik niet weet.

Dit verandert niet zoveel aan mijn voorbeeld.
 
Back
Naar boven