MuscleMeat

Persoonlijk probleem.

Bezoekers in dit topic

indigo diingo

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Hallo

Al langere tijd zit ik met vet op borst en buik. Ik wil er nu absoluut alles aan doen om dit zo snel mogelijk weg te hebben. Zwemmen, lopen, krachttraining, voedingschema's volgen, niets helpt echt. Dit is ook zo moeilijk omdat ik verder heel weinig spieren heb dus dat is tegenstrijdig omdat als ik te weinig eet mijn spieren verlies en als ik te veel of juist genoeg eet er vet bij komt of het gewoon blijft. Nu dacht ik eraan om eens heel weinig te eten (ook al velies ik dan spieren) tot al het vet opgebruikt is door mijn lichaam en vanaf dan opnieuw op te bouwen. Zou dit mogelijk zijn of zal een lichaam dit vet pas op het laatste moment gebruiken? Ik weeg momenteel 74.5 kilo en ik ben 1.94 meter.

Help me als je kan want ik weet niet of dit mogelijk is.

En dan ga je nadat je je uitsterfdieet hebt gevolgd en een skelet bent geworden weer normaal eten, en dan denkt je lichaam: YES, VETRESERVES AANMAKEN VOORDAT WE WEER OP 2 BONEN EN EEN PLAK HAM MOETEN GAAN LEVEN!

On a serious note, niet doen. Gewoon trainen. Bereken wat je nodig hebt om te verbranden, en hou je daaraan. Als je geen vet kwijtraakt, eet je te veel. Easy as that.

Laatst bewerkt door een moderator:
train, en niet ineens idioot weinig gaan eten want dan krijg je idd dat effect wat hierboven is beschreven. je plan gaat niet werken.

en hoezo heeft niks gewerkt steek wat tijd in maak een goed voedingsplan hou je aan je dieet train intensief doe veel cardio heb je gegarandeerd resultaat

Angst voor vet bij 1.94 @ 74kg? Ik denk dat dit eerder een mentaal dan fysiek probleem is.

Spendeer eens wat tijd aan het opbouwen van kennis omtrent voeding.

foto? Dankjewel. Geloof er niks van dat je echt vet hebt met dat gewicht en lengte.

• Topic Starter Topic Starter
foto? Dankjewel. Geloof er niks van dat je echt vet hebt met dat gewicht en lengte.

Misschien geloof je dan ook niet dat er mensen op deze wereld zijn met één arm? Want jij hebt twee armen, en alle mensen om je heen ook, dus het is moeilijk om te geloven dat zo iemand bestaat. Wel, ik heb twee armen maar ik heb te weinig spiermassa en te veel vetmassa. Als je dit niet wil geloven dan ga jij me zeker niet kunnen helpen. Ik hoop niet dat iedereen hier een foto moet geven om geloofwaardig over te komen?

Je zult iig een foto moeten uploaden voordat je mij kan overtuigen.
Meest waarschijnlijke is dat je gewoon nogal uit shape bent en nauwelijks spiermassa hebt, waardoor het allemaal een beetje uitgezakt en slap oogt. Begin gewoon met kracht training en goed eten ( nee, niet dieten) en dan zal je figuur erop vooruit gaan

Meisjes van 35 kilo met anorexia zien in de spiegel ook een dikke bult vet go figure

Meisjes van 35 kilo met anorexia zien in de spiegel ook een dikke bult vet go figure

Ik ben geen meisje van 35 kilo. Ik hoop dat dit ongeloof hier mag stoppen. Ik ben hier niet gekomen om te vragen mij te overtuigen dat er niets aan de hand is. Denken jullie echt dat ik zomaar even een profiel uit de lucht gooi en wacht op spannende reacties? Dus geef een nuttige reactie of ga iemand anders proberen te overtuigen dat hij zijn lichaam niet kent en maar wat denkt te zien!

wees eerlijk veel kan het nooit zijn, 74 kilo bij bijna 2 meter, je kan het ook gewoon berekenen hoeveel vet je hebt ff de sticky,s doorspitten

Het antwoord is al gegeven vriend. Best als je geen foto wilt uploaden, maar ik wed voor 100euro dat je er als een magere heinie uitziet. Iets wat bekend is als "skinny fat". Je bent dun, maar je hebt toch vet rond de buik. Dit komt gewoon omdat je uit shape bent. de oplossing: Sporten en een goed voedings schema volgen. Beiden zijn hier te vinden op het forum. Schrijf je in op een sportschool en ga gewichten tillen... succes

Terug
Naar boven