XXL Nutrition

Persoonlijk schema thuis beginner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees dan mijn post nog eens goed, ik zeg nergens dat het niet gaat met dumbells... ik zeg wel dat het niet gaat met maar een setje van 15kg... ;)

Ik zal het anders zeggen, ook met een setje van 15 kg kan het, je groeit er alleen wat eerder uit :p
 
Laten we dat weer omdraaien.

Ja, lekker makkelijk. Jij beweert iets zonder argumenten, maar als iemand anders je tegenspreekt, moet hij met argumenten komen. Maar zelf met argumenten komen, doe je niet. Pigeon chess, noemt men dat.
 
2 x15 kg gaat het niet worden.
 
Ja, lekker makkelijk. Jij beweert iets zonder argumenten, maar als iemand anders je tegenspreekt, moet hij met argumenten komen. Maar zelf met argumenten komen, doe je niet. Pigeon chess, noemt men dat.

Nee, jij draaide het onterecht om. Als iemand zegt dat je fout zit, moeten ze eerst duidelijk maken waarom dat zo is. Dat is een geheel andere situatie dan een onderbouwing vragen waar jij nu van uit lijkt te gaan.

Op dit moment klinkt het alsof iemand tegen mij zegt: Als de weg nat is, heeft het geregend en kan hij niet natgespoten zijn. Op wetenschappelijk vlak, maar ook in onze juridisch systeem wordt er tenslotte eerst een kwalitatieve beschuldiging opgesteld voordat men overgaat op hoor en wederhoor (artikel 19 in het wetboek, artikel 6 in het eu verdrag meen ik). Van Pigeon Chess is dus geen sprake.
 
Nee, jij draaide het onterecht om. Als iemand zegt dat je fout zit, moeten ze eerst duidelijk maken waarom dat zo is. Dat is een geheel andere situatie dan een onderbouwing vragen waar jij nu van uit lijkt te gaan.

Op dit moment klinkt het alsof iemand tegen mij zegt: Als de weg nat is, heeft het geregend en kan hij niet natgespoten zijn. Op wetenschappelijk vlak, maar ook in onze juridisch systeem wordt er tenslotte eerst een kwalitatieve beschuldiging opgesteld voordat men overgaat op hoor en wederhoor (artikel 19 in het wetboek, artikel 6 in het eu verdrag meen ik). Van Pigeon Chess is dus geen sprake.

Nou, het is geen powerliftschema omdat twee essentiële kenmerken ontbreken:
- het heeft geen focus op de grote drie lifts, maar op vijf lifts. En die aandacht is zelfs oneerlijk verdeeld, aangezien de deadlift nauwelijks geoefend wordt.
- het heeft geen focus op 1 rm's of überhaupt echt lage repranges.

Als je schema die twee kenmerken niet heeft kun je niet spreken van een powerliftschema. Eerder van een gewoon krachtschema. In dit geval dus een krachtschema voor beginners.

Hoezo is het volgens jou dan wel een powerliftschema?
 
Nou, het is geen powerliftschema omdat twee essentiële kenmerken ontbreken:
- het heeft geen focus op de grote drie lifts, maar op vijf lifts. En die aandacht is zelfs oneerlijk verdeeld, aangezien de deadlift nauwelijks geoefend wordt.
- het heeft geen focus op 1 rm's of überhaupt echt lage repranges.

Als je schema die twee kenmerken niet heeft kun je niet spreken van een powerliftschema. Eerder van een gewoon krachtschema. In dit geval dus een krachtschema voor beginners.

Hoezo is het volgens jou dan wel een powerliftschema?

Nu negeer je mijn reactie op je initiële verwijt dat ik ontwijkend reageerde. Uiteraard wil ik nu ook weten of je het daarin eens bent met mij.

Zo ja, dan wil ik best mijn zienswijze met je bespreken, zo nee dan zie ik het nut niet als we de uitkomst toch lekker gaan negeren.
 
Dacht ik dat we een discussie hadden, blijkt het ineens een onderhandeling te zijn :')

Vooruit dan. Hier een schematische weergave van de discussie in chronologische volgorde:

1. Jij stelt dat SL 5x5 een powerliftschema is.
2. Starx stelt dat dat niet klopt en legt - na enig aandringen - uit waarom.
3. Ik ben het eens met starx en vraag jou waarom je van mening bent dat SL een powerliftschema is.
4. Jij negeert dit en vraagt mij waarom ik het geen powerliftschema vind.
5. Ik leg dat uit.
6. Jij negeert de inhoudelijke discussie nog steeds.

Oftewel: jij bent nu zo langzamerhand aan de beurt om je argumenten ter tafel te brengen.
 
Dacht ik dat we een discussie hadden, blijkt het ineens een onderhandeling te zijn :')

Vooruit dan. Hier een schematische weergave van de discussie in chronologische volgorde:

1. Jij stelt dat SL 5x5 een powerliftschema is.
2. Starx stelt dat dat niet klopt en legt - na enig aandringen - uit waarom.
3. Ik ben het eens met starx en vraag jou waarom je van mening bent dat SL een powerliftschema is.
4. Jij negeert dit en vraagt mij waarom ik het geen powerliftschema vind.
5. Ik leg dat uit.
6. Jij negeert de inhoudelijke discussie nog steeds.

Oftewel: jij bent nu zo langzamerhand aan de beurt om je argumenten ter tafel te brengen.

Ik dacht dat ik in de draaimolen zat, wordt gewoon duizelig van de draai dat je hieraan probeerde te geven :D

Ik herhaal nogmaals: Jij stelde als eerste dat de bewijslast bij mij ligt, ik stel dat die bij de ander ligt als die stelt dat ik het fout heb.

Die discussie gaan we eerst even afronden, hierin mag je mij overtuigen van mijn ongelijk of gelijk, kies maar. Pas als we hierover consensus hebben gaan we het hebben over een nieuw onderwerp, anders heeft het tenslotte geen nut elkaar proberen te overtuigen.

En dat is de inhoud, maar dat lijk je niet te willen begrijpen.
 
Nou kom op, 2green ! We zitten hier niet in de rechtzaal, je kan gewoon uitleggen waarom jij wel vind/vond dat het een powerliftingschema is. :cool:
 
Nou kom op, 2green ! We zitten hier niet in de rechtzaal, je kan gewoon uitleggen waarom jij wel vind/vond dat het een powerliftingschema is. :cool:

Ben Co-op met maten Brawl Stars aan het spelen, wat moet ik dan doen als ik moet wachten op een respawn? Ben nogal slecht in dit spel namelijk :D
 
Ben Co-op met maten Brawl Stars aan het spelen, wat moet ik dan doen elke als ik moet wachten op een respawn? Ben nogal slecht in dat spel namelijk :D
Brawl Stars? Ik moest dat echt gaan Googlen, denk niet dat je je hoeft te schamen om daar slecht in te zijn.... :p
 
Brawl Stars? Ik moest dat echt gaan Googlen, denk niet dat je je hoeft te schamen om daar slecht in te zijn.... :p

Hij is echt veel leuker dan het lijkt en verslavend. Vooral met vrienden, sneaky andere teams afslachten met waardeloze tactics die we ter plekke verzinnen en elkaar uitkafferen als eentje weer eens de verkeerde kant op loopt ;)
 
Ik dacht dat ik in de draaimolen zat, wordt gewoon duizelig van de draai dat je hieraan probeerde te geven :D

Ik herhaal nogmaals: Jij stelde als eerste dat de bewijslast bij mij ligt, ik stel dat die bij de ander ligt als die stelt dat ik het fout heb.

Die discussie gaan we eerst even afronden, hierin mag je mij overtuigen van mijn ongelijk of gelijk, kies maar. Pas als we hierover consensus hebben gaan we het hebben over een nieuw onderwerp, anders heeft het tenslotte geen nut elkaar proberen te overtuigen.

En dat is de inhoud, maar dat lijk je niet te willen begrijpen.

Ik begrijp dat wel, maar het is inmiddels irrelevant. Iedereen heeft zijn argumenten namelijk al gegeven. Iedereen behalve jij :')
 
Ik begrijp dat wel, maar het is inmiddels irrelevant. Iedereen heeft zijn argumenten namelijk al gegeven. Iedereen behalve jij :')

Goh, ik zie mijn argumenten anders gewoon staan :windup:

Voor het geval je mijn argumenten echt niet ziet staan, wil je bij A en B even aangeven of je het eens of oneens bent?

A) Als Jan zegt dat je fout zit, moet jan duidelijk maken waarom dat zo.
B) Als de weg nat is, heeft het altijd geregend.
 
Dammit... bij het typen van mijn vorige bericht in een plas met zuur omgekomen :(
 
Prima, dan doen we geen inhoudelijke discussie. /out.

#pigeonchess
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven