Fitness Seller

Persoonlijke begeleiding met schema's op bb.nl (+reviews) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

top man, veel succes ermee!!
 
Leuk, veel succes idd!
 
Super!
Gaat wel veel mensen aantrekken denk ik :)
 
Leuk initiatief, veel succes!
 
heb ik denk ik zeker oren na! loop al 2jaar te k*tten met weining resultaat dat moet beter kunnen!
 
Dat ziet er goed uit. Ik zit te denken om het te doen. Ik heb het idee dat ik wel wat begeleiding kan gebruiken. Ik zit met een kleine lies blessure nu, dus denk dat ik beter ff kan wachten dan. Misschien als ik klaar ben met Rippetoe.
 
Uitstekend initiatief. Bij veel sportscholen word er maar een eind heen gekloot, Ik denk dat er veel mensen baat bij hebben!
 
Opzich wel een heel goed idee, zeker voor beginners en mensen die na veel verschillende schema's/training weinig tot bijna geen vooruitgang zien.
 
nice!!!:D

doe je ook btw wedstrijdbegeleiding en alles wat erbij komt kijken met kuren net als oma Sibil?:)
 
Ik wacht tot de eerste paar mensen feedback hebben gegeven over de begeleiding. Als dit positief is dan zou ik het eventueel wel een weekje proberen.
 
ik vind het een goed plan!
je hebt zelf de keuze om het wel of niet te doen,
en een heleboel mensen kunnen hier baat bij hebben vind ik,
 
Mijn feedback over DBB Persoonlijke Begeleiding

Algemene score:
star8.png
8/10


  • Kosten abonnement: 7/10
  • Vriendelijkheid: 8/10
  • Snelheid: 7/10
  • Schema's: 8/10
  • Antwoorden: 8/10
  • Resultaten: 8/10

Ik ben zeer tevreden. BigT vond dat 3 kg vet in bijna twee maanden best weinig was en zei dat ik verlenging aan had moeten vragen. (hij zei niet dat ik het echt moest trouwens voor het geval dit verkeerd opgevat word) maar ik ben wel tevreden. Al is het omdat ik eindelijk resultaat geboekt heb.
Heb lang getobt na mijn zwangerschap met afvallen.

Het enige dat ik kwijt wil is dat mij niet helemaal duidelijk was waar die verlenging voor stond. Blijkbaar had ik aan moeten geven dat ik maar 400 gram per week verloor zodat we het bij hadden kunnen spijkeren maar ik had geen idee dat daar ook de verleging voor was. Ik dacht dat de verlenging was voor als ik over een tijdje een ander schema wilde of inplaats van cutten wilde gaan bulken. Dat is het enige puntje dat ik dacht van: He dat is niet duidelijk. Verder ben ik zeer tevreden.

antwoorden waren ook altijd overduidelijk. Vaak stond er veel meer dan ik in eerste instantie gevraagd had en zeer uitgebreid. Op alle senario's heb ik wel een antwoord gehad.
 
Mijn feedback over DBB Persoonlijke Begeleiding

Algemene score:
star8.png
8/10


  • Kosten abonnement: 8/10
  • Vriendelijkheid: 8/10
  • Snelheid: 9/10
  • Schema's: 8/10
  • Antwoorden: 8/10
  • Resultaten: 8/10

De begeleiding heb ik als positief ervaren. Ik kon alle vragen stellen die ik wilde en er werd een voedingsschema en trainingsschema op maat gemaakt.

Het is wel zo dat je veel informatie van het forum kan halen of elders op het internet, echter krijg je dan niet op alle vragen een antwoord of je krijgt meerdere antwoorden dan wel een fout antwoord.
Mede door de bovenstaande redenen heb ik voor de begeleiding gekozen en ook doordat Big T de begeleiding doet, omdat hij er veel verstand van heeft.
Persoonlijk investeer ik liever in dit soort dingen dan in bijvoorbeeld supplementen, omdat de begeleiding op lange termijn is en supplementen zijn voor de korte termijn.

Heb er zelf veel van geleerd, ondanks dat ik dacht dat ik al veel wist...

Zeker voor beginners kan de Persoonlijke Begeleiding een uitkomst zijn, die door de bomen het bos niet meer zien.
 
Mijn feedback over DBB Persoonlijke Begeleiding

Algemene score:
star8.png
8/10


  • Kosten abonnement: 6/10
  • Vriendelijkheid: 8/10
  • Snelheid: 7/10
  • Schema's: 8/10
  • Antwoorden: 7/10
  • Resultaten: 7/10

Tot nu toe tevreden over de begeleiding. af en toe wel het idee dat er iets sneller gereageerd had mogen worden al moet ik een puntje van kritiek geven. zeker tevreden over de schema's was even wennen maar kwa resultaat super al zeg ik het zelf. na m'n vakantie weer vol aan de bak en dan zal ik zeker weer aan de deurbel hangen!
 
Mijn feedback over DBB Persoonlijke Begeleiding

Algemene score:
star9.png
9/10


  • Kosten abonnement: 9/10
  • Vriendelijkheid: 10/10 ++ zeer tevreden
  • Snelheid: 8/10
  • Schema's: 8/10
  • Antwoorden: 10/10 ++ zeer tevreden
  • Resultaten: ?/10

Ik ben zeer goed geholpen.
Er staat weliswaar een ? bij de resultaten maar ik ben ook nog niet al te lang bezig om goede progressie te zien. (Lijkt me dan toch.)
 
Mijn feedback over DBB Persoonlijke Begeleiding

Algemene score:
star7.png
7/10


  • Kosten abonnement: 6/10
  • Vriendelijkheid: 10/10 ++ zeer tevreden
  • Snelheid: 6/10
  • Schema's: 7/10
  • Antwoorden: 9/10
  • Resultaten: 9/10

Ik heb zelf al veel geleerd en onderzocht over voeding en sport maar ik liep elke keer vast met het maken van mijn schema's. Overladen door informatie luktte het me niet zeker te zijn over de voeding die ik binnen kreeg en de oefeningen die ik deed.

Met de persoonlijke begeleiding ben ik goed opweg geholpen. Op maat gemaakte schema's zorgen er nu voor dat ik zeker ben dat ik het goed aanpak en de resultaten spreken voor zich!

Al mijn vragen zijn goed onderbouwt beantwoord en ik zou iedereen aanraden persoonlijke begeleiding te nemen als ze het gevoel hebben dat ze er niet alleen uit komen.


Wat zouden we kunnen doen om DBB PB nog te verbeteren?:

Niets
 
Mijn feedback over DBB Persoonlijke Begeleiding

Algemene score:
star9.png
9/10


  • Kosten abonnement: 7/10
  • Vriendelijkheid: 8/10
  • Snelheid: 7/10
  • Schema's: 9/10
  • Antwoorden: 9/10
  • Resultaten: 8/10

zeer mooi schema gekregen

alleen jammer dat hij de laatste 2 dagen niet meer had geantwoord. maar daar kon hij zelf niets aan doen (ziekte) hij heeft dan achteraf mijn laatste vragen beantwoord maar ik had nog een heleboel vragen:)
 
Mijn feedback over DBB Persoonlijke Begeleiding

Algemene score:
star10.png
10/10 ++ zeer tevreden


  • Kosten abonnement: 10/10 ++ zeer tevreden
  • Vriendelijkheid: 10/10 ++ zeer tevreden
  • Snelheid: 9/10
  • Schema's: 10/10 ++ zeer tevreden
  • Antwoorden: 10/10 ++ zeer tevreden
  • Resultaten: 9/10

Hallo dutchbodybuilders!

Mijn naam is Jesper Visscher 24
En nu een dik jaar een super te vrede gebruiker van de dienst Die T bied
Ik kwam bij T als een bijna 106 kilo zware jongen en dankzij T geëindigd bij de 75 kilo in een aantal Maanden!
Altijd goed en duidelijk antwoord gehad over mij soms "noob" vragen
Ik gebruik de service nu nog steeds en blijf hem ook zeker nog gebruiken
ben nu weer aan bulken samen met schema's van T en lijkt allemaal super te gaan +\- 300 gram week
En voel me sterker dan ooit:) al met al was en is het een hele goede en fijne ervaring geweest en kijk er weer naar uit om weer wat tijd van T op te eisen voor het goede doel !

Jesper Visscher


Wat zouden we kunnen doen om DBB PB nog te verbeteren?:

Ik ben dik tevreden over de dienst blijf ermee doorgaan dat is het enige wat nodig is !
 
Persoonlijke Begeleiding is weer gestart!
 
Back
Naar boven