MuscleMeat

Persoonlijke ervaringen GH off season

  • Topic starter ak
  • Startdatum
  • Reacties 326
  • Weergaven 19K
  • Volgers 34

Bezoekers in dit topic

Week 3 en ook met trainen zijn de klachten flink verminderd. Leg press gaat weer pijn vrij, smith squats gebruik ik nog een elastiek als ondersteuning, maar verwacht dat ik dit ook weer langzaam kan afbouwen.

Blijf het nog x aantal weken gebruiken tot alle klachten geheel weg zijn en dan trek ik het nog enkele weken door voor de zekerheid. Tot nu toe zeer positieve ervaring mee en zal ongetwijfeld dit opnieuw gebruiken indien er weer klachten opspelen.
En heeft het blijvend gewerkt, lange termijn ook geholpen?
 
En heeft het blijvend gewerkt, lange termijn ook geholpen?
Meen dat ik het hier vermeld had, maar uit me hoofd:
Week 1/2 direct merkbaar, week 3/6 wekelijks minder, doorgegaan tot week 8 met de dosis daarna elke week 1/4 minder en dus na 12 weken gestopt.

Inmiddels jaar verder en pijnvrij, maar eigenlijk al geheel eind vd zomer. Zou het het vervolg zeker weer doen.
 
Meen dat ik het hier vermeld had, maar uit me hoofd:
Week 1/2 direct merkbaar, week 3/6 wekelijks minder, doorgegaan tot week 8 met de dosis daarna elke week 1/4 minder en dus na 12 weken gestopt.

Inmiddels jaar verder en pijnvrij, maar eigenlijk al geheel eind vd zomer. Zou het het vervolg zeker weer doen.
Heb nog een aantal vraagjes: welke dosering had je gedaan?, moet je het mengen met bacterioatisch water?
 
Reden: Aangepast
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb nog een aantal vraagjes: welke dosering had je gedaan?, moet je het mengen met bacterioatisch water?
Lees de log door, alles staat er exact in hoe ik het heb aangepakt
 
TB
De normale behandelingskuur is 2,0 of 2,5 mg, tweemaal per week gedurende 4-6 weken, gevolgd door een maandelijkse of tweemaal maandelijkse injectie van 2,0 of 2,5 mg, indien nodig.
BPC
250mcg 2x per dag zelfde termijn
 
Back
Naar boven