hey big cat ik was nieuwschierig over de synergy samen met hgh dbol schijnt een goede synergy te hebben heb je nog wat meer advies of zal een test op 1000 mg voldoen.
Qua gains heeft dbol met niets synergie

Het zet weinig tot geen permanent massa aan. Geeft goeie pomps, je verandert zichtbaar en zonder woorden kun je zeggen "hey ik gebruik dbol", want je haalt ze er zo uit, maar verder dan dat gaat het nut van dbol volgens mij niet echt. Ik denk dat fans van preworkout verzot zullen zijn op dbol, maar ikzelf vind het beetje nutteloos.
Ik denk uberhaupt dat je je best pas zorgen maakt om HGH als je het geld en de hook-up hebt om het hele jaar door te blijven pharm grade GH te gebruiken. Want echt bijdragen aan gains doet het pas eens je aan een 3tal gram AAS zit, maar ondertussen wel een unieke look, die het vet eraf houd, wat best verslavend is als je het een keer 3-4 maand gebruikt hebt, en gelijk wat iemand zeg, genoeg weerslag tot een maand na het stoppen om dat niet echt meer te willen doen (vervellen, beschadigde nagels, dof haar, je look kwijt raken ...). Kun je echt beter een punt van maken om efficient te zijn, te investeren in meer of betere gear en roeien met de riemen die je voorlopig hebt.
---------- Toegevoegd om 05:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:44 ----------
Je schrijft dat Nandrolone makkelijk de tweede meest effectieve AAS is. Maar waarom zie je hem dan haast nooit terug in een kuurlog?
Ben ik eigenlijk best blij om. Heb het zelf ook nooit vaak gebruikt omdat ik het ook ronduit smerig spul vind voor mensen die nog kuren. Het lange ester en de grote kans dat het herveresterd betekent dat het langer onderdrukkend werkt dan meeste producten, wat timing van herstel en zo bemoeilijkt, zeker in combinatie met andere producten, en als je dan verder beschouwt dat als je er estro probs mee krijgt je er verder niets aan kan doen, behalve stoppen, dan is het gewoon niet het product waarmee je staat te springen om te beginnen. Feit dat het verder wat water aanzet maakt het gewoon niet zo populair onder de huidige crop beginners omdat die mannen er allemaal heel het jaar lang als beach boys willen uitzien
Maar eens je gaat blasten en cruisen heb je eigenlijk geen excuus om niet te testen hoe je tolerantie voor deca is. KAn dan nog best zijn dat je er estro probs mee krijgt of het water te erg vind om het nog te gebruiken, maar dat zul je pas weten als je het gebruikt hebt, want persoonlijk vind ik, staat daar tegenover dat het wel wat meer water in de juiste plaatsten zet, tov bv testosterone, dat het androgeen wat minder sterk is, dus mss wat minder belastend voor prostaat (handig als je langer blast en altijd on blijft) enz.
Met moderate test heb je geen keuze, die moet je gewoon gebruiken, je bent dom als je het niet doet, maar high test, deca en tren zijn nu eenmaal dingen waarvoor er er een aantal negatieven bestaan die vereisen dat je het zelf eens probeert om te zien of het voor jou is of niet. En voor alle drie ga je tegenstanders en voorstanders vinden.
---------- Toegevoegd om 05:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:49 ----------
hey BC, heeft deca voor jou eigenlijk ook een point of diminishing returns, zoals teat. wat zie jij als de hoogste dosis die nog interessant is om te zetten
Nee, het bind veel minder sterk het SHBG, en geeft geen zo'n sterke metabolisatie, of upregulatie van die metabolisatie (naar estradiol en DHN), dat je snel diminishing returns krijgt. Denk dat het makkelijk in meer dan een gram te gebruiken is als je het middel verdraagt, maar eigenlijk zelden gezien in meer dan 1 a 1.2g per week.
---------- Toegevoegd om 05:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:51 ----------
Had er nog bijgezet, of heeft nand een andere naam, maar weggehaald omdat ik dacht dat het een domme vraag was. Wist niet dat het deca was
nandrolone is het actieve ingredient in Deca/Deca-Durabolin, wat een preparaat van nandrolone decanoaat is. Maar het gaat ook op voor nandrolone phenylpropionaat, daarom dat ik altijd de naam van het actieve constituent gebruik, moet ik me geen twee keer herhalen