Fitness Seller

Sticky Persoonlijke opinie over verschillende AAS (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hey Big Cat,

Je zegt dat Bold, het enige middel is die als basis gebruikt kan worden. Wat zijn jouw ervaringen hierin? Heb jij zelf een bold only kuur gedaan? Waarom zou je dit wel/niet aanraden?

Voldoende bold is de enige die als basis kan gebruikt worden IN PLAATS VAN TESTOSTERONE wat normaal altijd de basis hoort te zijn. Gegeven uit bold only aan 600mg tonen een hoog normale testosterone spiegel en een abnormaal hoge androstenedione spiegel, wat wijst op een conversie van boldenone in beperkte mate tot testosterone, waardoor het als vervangende basis kan gebruikt worden.

Ik zou het enkel aanraden op het einde van een cut voor mensen die veel last hebben vocht van testosterone, zelfs op lage dosis. Ik zie eigenlijk geen enkele reden waarom je anders geen test in je blast zou hebben.

---------- Toegevoegd om 08:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Big cat, wat is jouw mening over NPP? schijnbaar is het qua vocht toch anders als de gewone Deca..

NPP in de spier, of deca in de spier, het eindresultaat is nog altijd nandrolone in het bloed :p Het enige wat hier een rol kan spelen is de farmacokinetiek, waardoor metabolisatie veranderd omdat ze aan een verschillend tempo in het bloed komen. Als je van NPP minder vocht hebt dan van deca, probeer dan je deca frequenter te zetten zodat de release ten opzichte van de halfwaarde dichter bij die van NPP aanleunt.
 
heey big. Maatje wilt beginnen met een cycle maar zijn haar begint al te verdwijnen. Omdat hij bang is voor versnelling door de aas dacht ie aan de volgende. Welke denk jij dat beter is met gedachte gang zo min mogelijk kans op haarverlies. hij zelf stelde de 1e cycle voor maar dacht om dat als 1e kuur te doen niet zo heel slim is. En kans blijft in beide gevallen dat haar uitdunt/weggaat. Low test of high test toch.
1:
300mg/ew test-e
400mg Bold
20mg anavar of epistane (veel fake anavar)

Of
2:
450 e5d test-e
Fina 1mg ed

miss nog andere suggesties. (Ik begrijp dat ie niet moet kuren als ie niet de sides onder ogen durft te zien.
 
Laatst bewerkt:
(Ik begrijp dat ie niet moet kuren als ie niet de sides onder ogen durft te zien.

Als je dit al weet dan moet je toch al paar dingen van mij gelezen hebben. Dan weet je ook dat iemand helpen met iets doen wat niet goed voor hem niet in mijn natuur zit, of zoals ik de vergelijking vaak maak : "als jij me vraagt hoe je je best van kant kan maken, met een pistool of een koord, dan ga ik ook niet antwoorden".

Het feit dat je finasteride noemt bevestigt alleen dat een overdreven obsessie met neveneffecten die geen neveneffecten zijn, als resultaat hebben dat je domme dingen gaat doen for no good reason. Naast de bekende problemen met finasteride, namelijk het creeëren van een overschot aan grondstof voor aromatase om estrogenen mee te maken, en het tegelijk wegnemen van een van de principiele antagonisten voor gyno, DHT (zowel via directe inhibitie van aromatase als het verhogen van A:E ratio in de borst) met als gevolg meer kans op estrogene neveneffecten (waar je maatje, neurotisch als hij als is, dan ook maar over gaat flippen en weer medicijnen gaat toevoegen om dat tegen te gaan, ongetwijfeld) is het ook een van de meest teratogene (DNA-beschadigend/kan bij iemand bezwangeren defecten in ontwikkeling van de foetus veroorzaken) stoffen die je gaat tegenkomen (geld trouwens ook voor dingen als Roaccutane, dat ook nog eens smerig spul voor je lever is, ik zeg het maar voor het geval je maatje toevallig ook een puist of twee krijgt). in die mate zelfs dat als je het middel neemt je geen bloeddonatie mag doen bij het Rode Kruis.

Dus helaas, enige antwoord dat ik je kan geven is dat ie er beter niet aan begint tot ie wat meer in vrede gekomen is met het feit dat dat haar er vroeg of laat toch uit gaat komen hoor. En mss kun je hem meegeven dat dat geen drama is, als je je kop trimt of scheert moet je je nooit afvragen of je haar goed ligt, het is meteen droog als je uit de douche komt etc :p Het is echt het einde van de wereld niet.

Iedereen wil zen haar graag houden, maar als dat voor iemand prioritair is, dan moet ie zelfs niet denken aan dingen die het erger kunnen maken. Als het niet langer prioritair is voor hem, of hij heeft er vrede mee, dan kan hij eraan denken om dit goed te doen.
 
Heheee jaa zou het hem zeggen. Miss dat ie ziet dat 't allemaal wel meevalt is klaar met de kuur ben.
Hartelijk bedankt en Fijn weekend gewenst!
 
Ben zelf heel nieuwsgierig over nandrolone, hoe anabool is het tegenover de overige ''compound'' roids zoals tren en test?

En kan nandrolone in combinatie problemen veroorzaken met je longen? Zit namelijk altijd te snurken en moeilijk adem te halen als ik ze stack.
 
Ben zelf heel nieuwsgierig over nandrolone, hoe anabool is het tegenover de overige ''compound'' roids zoals tren en test?

Stuk anaboler dan tren, beetje in dezelfde lijn, mss net iets minder sterk dan test.

En kan nandrolone in combinatie problemen veroorzaken met je longen? Zit namelijk altijd te snurken en moeilijk adem te halen als ik ze stack.

Niet iets waar ik me bewust van ben, ik merk wel dat als men gewicht sterk stijgt op korte tijd dat ik inderdaad merkbaarder last heb van al die slaapkwaaltjes. In de periode April-Mei woog ik 110-112kg en had toen echt slaapproblemen die men levenskwaliteit naar beneden haalden.
 
Stuk anaboler dan tren, beetje in dezelfde lijn, mss net iets minder sterk dan test. Niet iets waar ik me bewust van ben, ik merk wel dat als men gewicht sterk stijgt op korte tijd dat ik inderdaad merkbaarder last heb van al die slaapkwaaltjes. In de periode April-Mei woog ik 110-112kg en had toen echt slaapproblemen die men levenskwaliteit naar beneden haalden.
Idd heb ik ook, ook een kriebel in mijn keel wat ik normaal nooit heb en ik ben zelf juist nu heel moe/geen energie met 500 mg test en 1 g NPP, weet je overigens hoe dat zou kunnen? Met low test en 400 mg tren ace als voorbeeld had ik dat probleem niet en voelde me altijd fit, zelf hou ik niet veel vocht momenteel vast..
 
Idd heb ik ook, ook een kriebel in mijn keel wat ik normaal nooit heb en ik ben zelf juist nu heel moe/geen energie met 500 mg test en 1 g NPP, weet je overigens hoe dat zou kunnen? Met low test en 400 mg tren ace als voorbeeld had ik dat probleem niet en voelde me altijd fit, zelf hou ik niet veel vocht momenteel vast..

Houd je je bloeddruk in de gaten ? dat is vaak wel een factor. Anderzijds gewoon het gewicht zelf hoor, vet rond bepaalde organen, longen of huig die wat gecomprimeerd zijn in bepaalde posities, etc.
 
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
God wat mis ik BC soms op dit forum. Altijd vriendelijk en eerlijk antwoorden als je alleen dit topic al terug leest.
 
Waarom is die weg gevallen? Hoop niks tragisch.
 
Waarom is die weg gevallen? Hoop niks tragisch.
Weet niet precies, maar Galen heeft er nog wel contact mee geloof ik. Wat oneindigheid en tijdgebrek geloof ik. Maar weet het fijne er niet van.
 
Betrokkenheid bij Musculi. Waardoor een rel ontstaan is waarin die niet zo vriendelijk was ;) Nadien heeft die afscheid genomen om
Musculi niet in een slecht daglicht te zetten
 
Back
Naar boven