AndroidHealthClinic

Persoonlijke website...

Bezoekers in dit topic

Sjonnies

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
1
Ik ben een website aan het maken voor mezelf en er komt ook informatie op wat betreft voeding trainingsschemas en dergelijke in principe mijn trainen online bijgehouden. Dus als ik strx MASSIVE ben is het voor iedereen makkelijk terug te lezen hoe het nu gedaan is :)
[Link niet meer beschikbaar]

Leuke site m8!

d'r word wel flink aan gewerkt he? :)

mooie site man! ik maak ook sites, ook voor bedrijven enz., ik pm je wel ff als ik een keer weer iets af heb.

Vinny zei:
heb je ergens een portfolio staan ? :)

Neej, nog niet. Ben nu bezig met een site voor een mannetje met weirde spirituele cursussen :scratch: als ik daar mee klaar ben, ga ik mn eigen portfolio ff afmaken (in flash, het programma voor de bodybuildende webdesigner ;)). Ik post wel ff wanneer dat een feit is....

boogie zei:

nope nog niet. ben er pas mee begonnen, Ik kan wel goed weg met photoshop en programma's die erop lijken. Dus dan kom ik wel een heel eind.

Gebruik jij alleen maar flash voor de websites? of maak je ze ook gewoon in HTML? en kan je omgaan met CSS? ( dat ben ik nu een beetje aan het leren )

Vinny zei:
nope nog niet. ben er pas mee begonnen, Ik kan wel goed weg met photoshop en programma's die erop lijken. Dus dan kom ik wel een heel eind.

Gebruik jij alleen maar flash voor de websites? of maak je ze ook gewoon in HTML? en kan je omgaan met CSS? ( dat ben ik nu een beetje aan het leren )

Neeh, niet alleen flash. Maar ik werk er wel graag mee, omdat er toch wel veel mee mogelijk is. HTML heb ik mezelf aangeleerd, ik denk al zo'n 5 à 6 jaar geleden. Gebruik ik nu niet echt meer (ik doe nu alles in Frontpage, makkelijker en sneller), maar de kennis kun je vaak toch nog wel goed gebruiken.

Verder zou ik CSS niet uit je hoofd gaan leren, je kunt toch eigenlijk wel alle voorbeeldjes van internet halen en een beetje aanpassen. Kun je beter voor een echte programmeertaal als PHP kiezen. Ik kan het niet, maar als je echt wat verder wil moet je zeker dat gaan uitzoeken; onbegrensde mogelijkheden, ik zweer het je.

De reden dat ik me daar nooit echt in verdiept heb is omdat ik het programmeren toch wat te saai vindt. Ik ben meer van de grafische kant :D

Als je je verder wilt ontwikkelen raad ik je aan om het volgende te gaan leren:
PHP
MySQL
XML

Enne boogie, probeer dreamweaver MX eens, dat werkt imo beter/fijner als frontpage.

DJNRG83 zei:
Als je je verder wilt ontwikkelen raad ik je aan om het volgende te gaan leren:
PHP
MySQL
XML

Enne boogie, probeer dreamweaver MX eens, dat werkt imo beter/fijner als frontpage.

heb het al wel eens geprobeerd, maar zal het dan nog wel ff proberen.
Tnx :thumbs:

Ik vind dreamweaver ook wat makkelijker dan FP.

Maar css probeer ik niet uit mijn hoofd te leren, eerder goed ermee omgaan enzo.

Als ik CSS onder de knie heb, ga ik is beginnen aan PHP, en met netwerken, heb een boek van school ongv 1000 pagina's, die wil ik proberen in een maand uit te krijgen :)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven