Fitness Seller

Contest Log Peruvian shredz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

23-8 pull
Deadlift
8x40kg
5x60kg
5x80kg
5x100kg
3x120kg
1x140kg
1x100kg

BOR
2x12x40kg
2x6x60kg

Lat pulldown
3x12x39kg

Straight arm lat pulldown
3x12x18kg

Face pull
4x12x18kg

Ez bar curl
3x8x20kg

Dumbell preacher curl
4x12x6kg

“ik ga wat rustiger aan beginnen”, afijn ik heb op mn max gedeadlift, maar de rest heb ik gelukkig wel nog rustiger gehouden. 140kg viel me nog flink mee, ik dacht dat 100-120 het wel zou zijn. De rest ging ook wel lekker. ik pak dit nu als mijn deadlift max, ook al zal ik sneller omhoog kunnen in het begin kan ik dan wat meer op techniek letten zodat dat er weer een beetje in slijt.
 
140 deadlift is zeker netjes hoor:flex:
 
24-8 legday:
Squat op deadlift platform
12x20
8x40kg
8x60kg
3x8x40kg

Leg extension
15x25kg
3x12x45kg

Leg curl
3x12x39kg

Calf press
3x12x45kg

Door het reserveren en met een vriend gaan sporten deze keer in een andere sportschool dan normaal, zonder rack wel te verstaan... dus elke set met squat een beetje clean and jerk achtig in mijn nek gelegd, niet optimaal dus... had ook alweer kramp in mijn hamstring, dus wel beter dat ik een beetje rustig aan moest doen.
 
25-8 push
Bench press
20x20kg
12x40kg
10x50kg
7x60kg
4x70kg
3x8x50kg

OHP
10x20kg
3x5x30kg

Incline dumbell press
3x8x20kg

Pec fly
3x12x45kg

Dumbell side raise
3x12x7kg

Arnold press
3x8x10kg

Tricep pushdown
4x8x36kg

Tricep extension
3x12x14kg

Ik merk dat mijn kracht rustig aan alweer terug begint te komen. Ik had nog een klein beetje last van spierpijn maar dat ging met het opwarmen alweer weg. Rustig aan de gewichten blijven verhogen en het niet te hard pushen.
 
26-8 Pullday
underhand row
15x20kg
12x40kg
3x8x50kg

dumbell row
3x8x30kg

lat pulldown
3x8x45kg

dumbell shrug
3x12x24kg

face pull
3x12x27kg

ez bar curl
3x10x20kg

cable curl
3x8x27kg

Prima training weer. geen deadlifts aangezien ik nog spierpijn van legday had. ik ga waarschijnlijk met deze push-pull-legs nog eventjes door tot alles weer lekkerder gaat en dan een programma draaien. Ik zit aan nSuns te denken, die zie ik hier vaak voorbij komen.
 
Al weer lekker in het trainingsritme zie ik, na het avontuur in Peru. Hoe gaat het eigenlijk met je 'shape'?
 
Al weer lekker in het trainingsritme zie ik, na het avontuur in Peru. Hoe gaat het eigenlijk met je 'shape'?
Yess toen ik weer kon ging ik eigenlijk wel automatisch weer dagelijks :o Shape is op zich nog wel prima, er komt weer een beetje vorm in.Vet percentage is nog wel redelijk hoog, dus een erg grote kans op contest foto’s van mij is er niet ben ik bang...
 
Yess toen ik weer kon ging ik eigenlijk wel automatisch weer dagelijks :o Shape is op zich nog wel prima, er komt weer een beetje vorm in.Vet percentage is nog wel redelijk hoog, dus een erg grote kans op contest foto’s van mij is er niet ben ik bang...
Kan ik me iets bij voorstellen. In Peru nooit een sportschool van binnen gezien toch?
 
Kan ik me iets bij voorstellen. In Peru nooit een sportschool van binnen gezien toch?
Ik ben een keer de sportschool van de uni daar binnengestapt voordat alles dicht ging, was nog geen 10 m2 :roflol:
 
28-8 legs
squat
12x20kg
8x40kg
5x60kg
3x80kg
1x100kg
1x110kg
3x5x70kg

goblet squat
3x12x30kg

leg extension
3z12x45kg

lying leg curl
3x12x32kg

smith calf raise
3x12x60kg

Prima training. Erg tevreden met wat er nog van mijn squat over is. Werd wel mega misselijk tijdens het trainen en ging soms bijna out, maar dat wijdt ik aan het feit dat ik vlak voor het sporten pas wat at.
 
29-8 push
bench press
12x20kg
8x40kg
5x60kg
4x75kg
5x5x60kg

OHP
10x20kg
3x5x35kg

incline dumbell press
3x12x16kg

dumbell side raise
3x12x8kg

pec fly
3x20x32kg

dumbell shoulder press
3x12x12kg

tricep pushdown
3x15x32kg

prima training weer. Bench gaat steeds weer wat beter. OHP iets rustiger aan ophogen, voelde al wat zwaar. Zal maar moeten accepteren dat ik meer kracht ben verloren tijdens corona en dat dat later wel weer komt.
 
29-8 push
bench press
12x20kg
8x40kg
5x60kg
4x75kg
5x5x60kg

OHP
10x20kg
3x5x35kg

incline dumbell press
3x12x16kg

dumbell side raise
3x12x8kg

pec fly
3x20x32kg

dumbell shoulder press
3x12x12kg

tricep pushdown
3x15x32kg

prima training weer. Bench gaat steeds weer wat beter. OHP iets rustiger aan ophogen, voelde al wat zwaar. Zal maar moeten accepteren dat ik meer kracht ben verloren tijdens corona en dat dat later wel weer komt.
OHP is gewoon kl*te, een belangrijke oefening maar toch kl@te :p
 
OHP is gewoon kl*te, een belangrijke oefening maar toch kl@te :p
Ja, op de een of andere manier altijd zwaar en ik kijk er altijd een beetje tegenop. Maar dat doe ik ook tegen dl, sq en bp. Tegelijk vind ik dat ook het lekkerste trainen.

Ik bedoel: juist die ohp net kunnen verhogengeeft een goed gevoel natuurlijk!

Wat mij wel
Helpt is als ik voel dat ik niet voldoende vooruit ga: dan doe ik na mijn 5x5 nog 1 of twee setjes op lager gewicht en hoge reps om echt de boel in de fik te zetten. Daarmee kom ik da volgende keer net weer beter uit.
 
OHP is gewoon kl*te, een belangrijke oefening maar toch kl@te :p
Ja, op de een of andere manier altijd zwaar en ik kijk er altijd een beetje tegenop. Maar dat doe ik ook tegen dl, sq en bp. Tegelijk vind ik dat ook het lekkerste trainen.

Ik bedoel: juist die ohp net kunnen verhogengeeft een goed gevoel natuurlijk!

Wat mij wel
Helpt is als ik voel dat ik niet voldoende vooruit ga: dan doe ik na mijn 5x5 nog 1 of twee setjes op lager gewicht en hoge reps om echt de boel in de fik te zetten. Daarmee kom ik da volgende keer net weer beter uit.
Klopt, ik vind er ook niks aan eigenlijk. Liep eigenlijk altijd achter, dus nu kan ik hem misschien wat meer bijtrekken.
 
Ik ben geloof ik een beetje masochist, ik vind het vreselijk, maar ook wel lekker. Kan ook goed hard trainen. Pijn lijden.

En daarna ben ik dan heel tevreden met mezelf. Voor een training zie ik er dan tegenop.
 
Ik ben geloof ik een beetje masochist, ik vind het vreselijk, maar ook wel lekker. Kan ook goed hard trainen. Pijn lijden.

En daarna ben ik dan heel tevreden met mezelf. Voor een training zie ik er dan tegenop.
Herkenbaar: ervoor: fuck dit
Tijdens: ik moet dit halen kost wat kost
Achteraf (als de minimale doelen lukken): lekkere training, moet ik vaker doen :p
 
Herkenbaar: ervoor: fuck dit
Tijdens: ik moet dit halen kost wat kost
Achteraf (als de minimale doelen lukken): lekkere training, moet ik vaker doen :p
Dit exact
 
Back
Naar boven