Fitness Seller

Contest Log Peruvian shredz

Bezoekers in dit topic

Maar zijn ze wel een beetje gewillig?
zoals ik al zei, ze zijn erg aardig :P Heb morgen al een salsa lesje aangezien ik vandaag de hele tijd bijna op iemands voeten ging staan:roflol:
Heb een maatje die daar een vriendin heeft leren kennen. Wel bestolen erna tho in belgie. Nu zit ze ergens terug in peru :emo: voor die eurie gaan ze hard. Oppassen bruur.
ja klopt, heb ik wel meer gehoord. Blijkt dat mijn uni hier een priveschool is, dus pappie en mammie regelen dat hier:rolleyes:
 
In! Raak dat witte goud Maar niet aan , aint worth it :p
 
Begin foto’s zijn toegevoegd in openingspost! Ik ga waarschijnlijk een upper/lower split volgen aangezien ik waarschijnlijk maar 4 keer in de week naar de sportschool ga. Een full body kan ook als ik de 4 keer per week niet haal. Wordt even afwachten aangezien ik nu in mijn startweek zit en het schema nu dus nog heel anders is.
 
13-9 Full
Squats
8x20kg
6x40kg
5x60kg
4x80kg
3x100kg
2x120kg
1x130kg
3x5x100kg

Pull-ups
3x5xBW

Bench press
12x20kg
10x40kg
8x60kg
3x5x80kg

Face pull
3x15x27,5kg

Lateral raises
3x12x10kg

One arm machine row
3x12x100lbs per arm

Machine flyes
3x12x100lbs

Weer een full body training aangezien dit pas de 2e keer deze week is dat ik train, en in het weekend ben ik weg en kan ik dus ook niet trainen. Waarschijnlijk ga ik elke week aankijken hoe mijn planning loopt en ga ik dan zo de split per week bekijken. Vaste schema’s zitten er hier dus niet in....
 
13-9 Full
Squats
8x20kg
6x40kg
5x60kg
4x80kg
3x100kg
2x120kg
1x130kg
3x5x100kg

Pull-ups
3x5xBW

Bench press
12x20kg
10x40kg
8x60kg
3x5x80kg

Face pull
3x15x27,5kg

Lateral raises
3x12x10kg

One arm machine row
3x12x100lbs per arm

Machine flyes
3x12x100lbs

Weer een full body training aangezien dit pas de 2e keer deze week is dat ik train, en in het weekend ben ik weg en kan ik dus ook niet trainen. Waarschijnlijk ga ik elke week aankijken hoe mijn planning loopt en ga ik dan zo de split per week bekijken. Vaste schema’s zitten er hier dus niet in....
Hoeveel front squat je? (5 reps)
 
Nog even een update weer. Peru zit in totale lockdown. Mag alleen naar buiten voor eten/medicijnen, anders krijg je een boete. Straten staan vol met militairen. Misschien alleen wat home workouts dus hier.... zal dan wel meer abs doen aangezien ik die sws iets meer pak met home workouts.
 
Volg!
 
Nog even een update weer. Peru zit in totale lockdown. Mag alleen naar buiten voor eten/medicijnen, anders krijg je een boete. Straten staan vol met militairen. Misschien alleen wat home workouts dus hier.... zal dan wel meer abs doen aangezien ik die sws iets meer pak met home workouts.
Hopelijk kom je dat shithole nog heel uit broeder.
In zo een ziekenhuis wil ik niet terecht komen.
Kan de ambasade je niet naar Nederland kegelen?
 
Hopelijk kom je dat shithole nog heel uit broeder.
In zo een ziekenhuis wil ik niet terecht komen.
Kan de ambasade je niet naar Nederland kegelen?
Komt goed man! Niemand stresst hier ofzo. Corona blijken ze hier ook beter te testen en mee om te gaan dan in Finland enzo, dus dat komt wel goed :D hoeft van mij niet, als school over 2 weken weer open gaat kan ik nog, anders loop ik studievertraging op. Misschien kan het wel, maar ik ben hier denk ik beter af dan in NL at the moment
 
17-3 quarantaine legs:
Traplopen
20 verdiepingen

Jump squats
4x10xBW

crab walk
2x10meter zware band
2x10meter lichte band

split squats
4x10xBW per been

pulse jump squats
3x10xBW

gym van mn appartementencomplex is nu ook dicht door corona :( Het nu dus moeten doen met 2 bands van een roommate en een bankje op het dak... mogen vanaf morgen ook nog maar tussen 8 en 2 het huis uit om boodschappen te doen, anders wordt je opgepakt. Klinkt alsof de overheid alles voor meer dan een maand hier op slot wilt zetten. Mn lessen worden misschien online gegeven, wat wel chill zou zijn aangezien ik dan in ieder geval geen studievertraging op zou lopen.
 
21-3 arnold inspired training:
Push ups
50 reps in totaal

stoel dips
50 reps in totaal

table row
35 reps in totaal

sit ups
50 reps in totaal

bent-leg raises
3x10 reps

BW squats
3x20 reps

Calf raises
1x50 reps

dumbell row
2x15x20kg per kant

vacuum
3x30 seconden

Weer eens getraind! Vandaag een stuk actiever dan de voorgaande dagen wat netflix, eten, en middagdutjes waren. Hoop dit zo vol te houden.
Weer eens getraind! Vandaag een stuk actiever dan de voorgaande dagen wat netflix, eten, en middagdutjes waren. Hoop dit zo vol te houden.
 
Nette training aqua
 
Up the squats.
 
Netjes gedaan die training, gezien de omstandigheden. Je maakt wat mee met zo' n stage. In Peru idd lekker eten al heb ik de cavia aan me voorbij laten gaan. Ik herinner vooral veel lekker fruit en broodjes met kaas en avocado . Ik jat het idee van traplopen nog wel even voor mijn eigen thuis workout als je het niet erg vindt.
 
Back
Naar boven