Fitness Seller

Contest Log Peruvian shredz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aquaexplo

Ripped Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
11 dec 2018
Berichten
3.045
Waardering
5.304
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Hallo allemaal! Dit jaar doe ik weer mee met de contest. Voor de mensen die mij nog niet kennen: Ik ben Lars, aka aquaexplo, ik ben 20 jaar, 1,85m lang, en ik weeg zo’n 83kg. Ik doe mee met de contest om een stok achter de deur te hebben en een betere prestatie dan vorig jaar neer te zetten.

Ik ben nu net in peru, waar ik zal blijven tot 15 juli, om een semester in het buitenland te studeren. Ik zal tot rond eind april nog bulken om goed van het eten hier te proeven en genieten, en daarna zal ik gaan cutten tot 15 juli. Voedsel zal in mijn bulk dus best variërend zijn, en als ik de supermarkten en het aanbod een beetje ken zal ik aan mijn cutschema gaan beginnen. Ik ben hier nog op zoek naar een goede gym aangezien die van de school helemaal ruk is.

Huidige kracht stats (na een maand niet sporten):
Squat: 110kg
Bench: 3x86kg
Deadlift: 160kg

6D54F1F9-73BC-4761-8551-E5724352E36B.jpeg
B95AA7E8-B2B1-470F-B70C-62BF7F6D0917.jpeg
 
Laatst bewerkt:
In bij aquaman, succes niffo
 
9-3 full body:
Squats
10x20kg
8x40kg
6x60kg
5x80kg
3x100kg
1x110kg paused

OHP
8x20kg
6x30kg
4x40kg
2x50kg
1x56kg fail

Deadlift
5x40kg
5x80kg
3x120kg
2x140kg
1x160kg

Bench press
10x20kg
8x40kg
8x60kg
5x80kg
3x86kg

Lateral raises
3x12x15lbs

Barbell curl
2x20x20kg

Gewoon een beetje kijken wat ik nog kan en wat pompen voor een sfeerimpressie. Squat ging echt ruk, ik heb mn squatschoenen en belt niet bij me dus dat is weer even wennen, en ik kreeg vanaf 80kg kramp in mn quads. Dat werd erger bij 110 dus toen maar besloten om te stoppen, ook al was het niet heel zwaar. OHP ging ook nog beter dan verwacht. Bench voelde heel instabiel aan, en niemand sprak engels, dus maar besloten om niet heel zwaar te gaan.
 
Hoe is het leven in Peru? Het witte goud al geprobeerd?
Super nice! De mensen zijn hier heel aardig, het weer is lekker, en alles is hier een stuk goedkoper.

witte goud nog niet geprobeerd, ook afgelopen maand in colombia niet. Vriend van me wilt het hier misschien proberen en dan lijkt het mij ook wel leuk maar is geen must voor mij.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Lekker bezig semi dikkie. Je kracht komt wel weer
 
Lekker bezig semi dikkie. Je kracht komt wel weer
Thanks! Ja ik ga er wel van uit :o dat is ook deels waarom ik eerst nog wil bulken (ook na een maand eten en niet sporten), zodat ik geen slappe spaghetti ben.
 
In. Succes. Enneh ceviche zit vol protons en weinig cals!
 
Pervuviaanse is ook echt topkwaliteit.

In
 
yaaaaasssss ik volg :hoody:
 
Leuk! Weer eens wat anders in het voedingsschema dan broodjes kaas. Veel zwarte bonen daar zeker?
Al cavia gegeten?

Succes!
 
In! :)
Nice foodzzzz daar! Enjoy en succes!
 
  • Like
Waarderingen: LM
Super nice! De mensen zijn hier heel aardig, het weer is lekker, en alles is hier een stuk goedkoper.

witte goud nog niet geprobeerd, ook afgelopen maand in colombia niet. Vriend van me wilt het hier misschien proberen en dan lijkt het mij ook wel leuk maar is geen must voor mij.
Weer een versaafde erbij.
Hij gaat nooit die kwaliteit meer vinden hier xD
Blijf maar vanaf bruur.
 
Heb een maatje die daar een vriendin heeft leren kennen. Wel bestolen erna tho in belgie. Nu zit ze ergens terug in peru :emo: voor die eurie gaan ze hard. Oppassen bruur.
 
Succes!
 
Back
Naar boven