AndroidHealthClinic

Contest Log Peruvian shredz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook nog even een fysiek update. Eerste foto ontspannen genomen, tweede aangespannen. Ik denk dat ik op 20-25% sta atm. Misschien iets meer.
B9AC3FD3-71CF-4FA9-AC8A-3A7811F086D7.jpeg
691320F2-F5D0-43AB-AC46-FE1EEA0DAC73.jpeg
 
Ik heb mijn 3 maaltijden en mijn shake even ingevuld op MFP, ik eet daarmee zo’n 2200 kcal per dag, en daar tel ik nog zo’n 200-300 kcal per dag bij op voor snacks. Ik ga denk ik de laatste zwarte bonen opmaken die ik nog in huis heb en dan ga ik die uit mijn salade halen aangezien ik zonder ook aan de 180 gram proteïne zit en het qua kcal scheelt en niet veel volume toevoegt.

Mijn avondmaal is nu pasta, die uitkomt op zo’n 1000kcal :roflol: Die zal ik vast dus ook wel aan moeten passen uiteindelijk. 550kcal komen van gehakt, maar ik heb geen zin om alleen maar ei en kip te eten als proteïne bron. Iemand een idee wat ik met mijn gehakt kan eten om wat kcal te besparen?

Mijn snacks zijn ongezond maar houd ik er liever in dan de pasta aangezien die naar mijn idee helpen om niet te bingen. Ik ga denk ik voor 2 cheat meals per week, eentje op maandag/dinsdag en eentje op vrijdag.
 
Gehakt met wat sla in wraps is wel lekker.
Broodje zelfgemaakte hamburger
 
Ik heb mijn 3 maaltijden en mijn shake even ingevuld op MFP, ik eet daarmee zo’n 2200 kcal per dag, en daar tel ik nog zo’n 200-300 kcal per dag bij op voor snacks. Ik ga denk ik de laatste zwarte bonen opmaken die ik nog in huis heb en dan ga ik die uit mijn salade halen aangezien ik zonder ook aan de 180 gram proteïne zit en het qua kcal scheelt en niet veel volume toevoegt.

Mijn avondmaal is nu pasta, die uitkomt op zo’n 1000kcal :roflol: Die zal ik vast dus ook wel aan moeten passen uiteindelijk. 550kcal komen van gehakt, maar ik heb geen zin om alleen maar ei en kip te eten als proteïne bron. Iemand een idee wat ik met mijn gehakt kan eten om wat kcal te besparen?

Mijn snacks zijn ongezond maar houd ik er liever in dan de pasta aangezien die naar mijn idee helpen om niet te bingen. Ik ga denk ik voor 2 cheat meals per week, eentje op maandag/dinsdag en eentje op vrijdag.
Rundertartaar ipv rundergehakt....scheelt vet en calorieën. Of je maakt pasta met tonijn als je dat lust. Variatie in eiwitbron is in mijn ogen wel een goed idee. 7 dagen per week kip is ook niet alles.
 
Hamburgers en wraps zijn wel een goed idee! Wraps doe ik soms al as ik geen zin heb in pasta, alleen voeg ik dan nog kaas ofzo toe en dan scheelt het ook al niet veel :roflol: met groenten enzo zal ik wel meer vulling krijgen.

Pasta met tonijn is ook wel een goede ja, scheelt al wel iets van 300 kcal.
 
Hamburgers en wraps zijn wel een goed idee! Wraps doe ik soms al as ik geen zin heb in pasta, alleen voeg ik dan nog kaas ofzo toe en dan scheelt het ook al niet veel :roflol: met groenten enzo zal ik wel meer vulling krijgen.

Pasta met tonijn is ook wel een goede ja, scheelt al wel iets van 300 kcal.
Kom op kop ervoor. Een serieus plan opstellen en er wat van maken. Op het moment sta je er echt kloten bij.

Misschien ben ik nu wel een klootzak etc. Maar snacks eten om geen cravings verder te hebben. Beste beentje voor kerel.

Vorige meet was je nog zo krachtig bezig en zag je er een stuk fitter uit.
 
Kom op kop ervoor. Een serieus plan opstellen en er wat van maken. Op het moment sta je er echt kloten bij.

Misschien ben ik nu wel een klootzak etc. Maar snacks eten om geen cravings verder te hebben. Beste beentje voor kerel.

Vorige meet was je nog zo krachtig bezig en zag je er een stuk fitter uit.
Dit is nu eigenlijk wel het serieuze plan. Ik ga eerst tot zondag aankijken met hoe ik nu eet of er wat af gaat, anders ga ik het gehakt vervangen voor tonijn. Van een paar weken ongezond eten naar opeens helemaal clean is voor mij sws niet te doen, clean op zichzelf al bijna niet. dit werkt het best voor mij heb ik ondervonden.

De laatste meet was ik ook al bijna 3 jaar soort van consistent aan het sporten, nu heb ik al sinds begin februari niet echt getraind :o Ik eet nu gezonder dan dat ik toen deed, ook met de snacks, dus daar zal het niet aan liggen. Als mijn maaltijden zelf kcal-arm genoeg zijn ga ik uiteindelijk wel die snacks er uit halen als dat nodig is.
 
Dit is mijn voeding zonder de zwarte bonen die ik er uit ga halen en de snacks.
207C8D18-7630-490A-B53E-A9B7155B8DBC.png7277C390-7A10-4316-AC0E-01B6073BA297.png12242849-0AEE-4249-A849-32DA342E44DC.pngF80A96E1-DA65-42D4-97B8-BC49899A2195.pngE93CC1A7-6BBA-4ACB-A241-2470C42C078A.png
Verder doe ik dagelijks hardlopen of wandelen. Was iets te enthousiast begonnen met hardlopen dus nu al last van mijn knie:roflol: dus nu loop ik hetzelfde rondje van ongeveer 4km

edit: ik ben het er trouwens wel mee eens dat ik er klote bij sta hoor :roflol:
 
Ik denk als je 1 maand eens strict gaat cutten je al een ferme vooruitgang kan boeken.
Erna mss elke dag nog eens -100kcal en 1 cheatmeal per week. Heb je al een budget van 600kcal.
Als je dit kan aanhouden en sporten dan zet je imo een topresultaat neer in 12 weken.

Wat je ook doet veel succes alvast!


Echt klote is het zeker niet je fysiek.
Wel de moment om te cutten.
 
Ik denk als je 1 maand eens strict gaat cutten je al een ferme vooruitgang kan boeken.
Erna mss elke dag nog eens -100kcal en 1 cheatmeal per week. Heb je al een budget van 600kcal.
Als je dit kan aanhouden en sporten dan zet je imo een topresultaat neer in 12 weken.

Wat je ook doet veel succes alvast!


Echt klote is het zeker niet je fysiek.
Wel de moment om te cutten.
Ja ik denk het ook wel, alleen eet ik al sinds mijn 12e waar ik zin in heb wanneer ik er zin in heb, en dat is niet echt bevorderlijk geweest voor mijn cravings. Daarom wil ik eerst kijken of ik het zo kan doen. Als het moet ga ik stricter. Sinds ik ben begonnen met sporten is het niet zo uit de hand gelopen en ben wel klaar met dat eeuwige gekut over bulken of cutten dus ga het nu een keer goed doen zodat ik een beetje normaal kan bulken zonder na 1 maand te denken dat ik weer te dik wordt.

thanks, ik denk zelf ook wel dat ik iets neer kan zetten. Qua cheatmeals loopt het niet echt uit de hand bij mij trouwens, s’ochtends wafels of s’avonds iets qua eten bestellen in normale hoeveelheden. Het zal dus max 500 kcal meer zijn dan normaal. Zondag weet ik iig meer over of er wat af is qua cm’s!
 
Ik ga denk ik de laatste zwarte bonen opmaken die ik nog in huis heb en dan ga ik die uit mijn salade halen aangezien ik zonder ook aan de 180 gram proteïne zit en het qua kcal scheelt en niet veel volume toevoegt. Mijn avondmaal is nu pasta, die uitkomt op zo’n 1000kcal :roflol:
Persoonlijk vind ik het een vreemde keuze om zwarte bonen er uit te halen als je moeite heb met cutten. Bonen in het algemeen zijn zeer verzadigend, vezelrijk, bevatten veel voedingsstoffen en ook flink wat eiwitten. Aardappelen verzadigen trouwens ook beter dan pasta. Als je al brood en/of havermout eet, dan zou ik pasta eruit gooien en meer voor bonen en aardappelen kiezen als warme maaltijd.
 
Ook.in je cut kun je dingen eten waar je zin in hebt. Alleen wat meer "infitten" in je macro's
Flexibel zijn.
 
Ook.in je cut kun je dingen eten waar je zin in hebt. Alleen wat meer "infitten" in je macro's
Flexibel zijn.
Dit is heel persoonlijk, denk ik. Misschien werkt het voor sommigen, maar voor mij bijvoorbeeld absoluut niet. Ik heb gedurende mijn cut van 9 weken 100% 'clean' gegeten en de gedachte is niet eens in me op gekomen om zo nu en dan een snoepje hier en een cheatje daar te doen, uit angst dat alle remmen dan los zouden gaan (wat dat betreft lijk ik best wel op BB_: alles of niets! :D). Als je dat wel kunt en je goed kunt beheersen, is het natuurlijk prima.
 
Persoonlijk vind ik het een vreemde keuze om zwarte bonen er uit te halen als je moeite heb met cutten. Bonen in het algemeen zijn zeer verzadigend, vezelrijk, bevatten veel voedingsstoffen en ook flink wat eiwitten. Aardappelen verzadigen trouwens ook beter dan pasta. Als je al brood en/of havermout eet, dan zou ik pasta eruit gooien en meer voor bonen en aardappelen kiezen als warme maaltijd.
Ja klopt, maar het voegt meer dan 150kcal toe aan de salade, wat meet dan een kwart van de totale maaltijd is zonder veel volume toe te voegen. En aangezien ik zonder de bonen ook al aan de 180 gram eiwitten kom haal ik die er liever uit.

Ook.in je cut kun je dingen eten waar je zin in hebt. Alleen wat meer "infitten" in je macro's
Flexibel zijn.
Ja precies, dat is een beetje wat ik probeer. En soms zullen die 300 kcal alleen uit fruit bestaan, soms alleen uit chocola/chips, en vaak een combinatie. Als ik er gewicht kwijt mee raak vind ik het wel best
 
Dit is heel persoonlijk, denk ik. Misschien werkt het voor sommigen, maar voor mij bijvoorbeeld absoluut niet. Ik heb gedurende mijn cut van 9 weken 100% 'clean' gegeten en de gedachte is niet eens in me op gekomen om zo nu en dan een snoepje hier en een cheatje daar te doen, uit angst dat alle remmen dan los zouden gaan (wat dat betreft lijk ik best wel op BB_: alles of niets! :D). Als je dat wel kunt en je goed kunt beheersen, is het natuurlijk prima.
Als je diep zit gaan de remmen wss wel los als je zo een cheat proeft althans bij mij wel.
 
Dit is heel persoonlijk, denk ik. Misschien werkt het voor sommigen, maar voor mij bijvoorbeeld absoluut niet. Ik heb gedurende mijn cut van 9 weken 100% 'clean' gegeten en de gedachte is niet eens in me op gekomen om zo nu en dan een snoepje hier en een cheatje daar te doen, uit angst dat alle remmen dan los zouden gaan (wat dat betreft lijk ik best wel op BB_: alles of niets! :D). Als je dat wel kunt en je goed kunt beheersen, is het natuurlijk prima.
Als jij jezelf altijd alles ontzegt gaan de remmen wel los.
Maar als je jezelf regelmatig wat lekkers toestaat zal die craving ook minder zijn.
Het is simpel...wat niet mag doe je graag ;)
 
Aquaexplo ik heb je startfysiek op 10 maart (links) even naast je laatste update van 7 juni (rechts) gezet. #realitycheck

vergelijk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Meting 13 juni:
Buikomtrek ontspannen 97cm
Buikomtrek aangespannen 93cm

hoppa. In 6 dagen 2cm omtrek eraf. Ik denk dus dat ik aankomende week iig het gehakt er nog gewoon inhoud, ik wil niet te snel in kcal droppen.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven