AndroidHealthClinic

Contest Log Peruvian shredz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd nog!:)
 
Meting 28 juni:
Buikomtrek ontspannen 94cm
Buikomtrek aangespannen 91cm

Het resultaat van deze week is prima, de weg ernaartoe helaas niet helemaal. Deze week bleef mijn “vriendin” slapen, en toen is zo’n beetje alles van de rails af gegaan... maar 1x vacuums gedaan deze week, slaap is een stuk minder diep met iemand anders erbij, en al helemaal als diegene om 6 uur/half 7 al wakker wordt terwijl jij normaal tot half 9/9uur slaapt.

Voeding deze week was weer helemaal om te janken. Ben in de richting van mijn kcals gebleven, maar proteïne inname was vaak te weinig. Volgende week iets meer rust in de tent dus dan zal het iets beter gaan. Ik heb deze week wel weer een keer voorzichtig hard gelopen, zonder last van mijn knie :D
 
Nog een fysiek update hier. Nog steeds niet geweldig, maar ik zie al wel verschil met 7 juni.

5694EB06-8764-47DE-9C2D-4FF252ACBB6C.jpeg
001BE17B-BCF3-42E7-8AE6-775FBECE989A.jpeg
 
aan de eerste foto te zien is de sos in zuid amerika sterker dan hier :o
 
Meting 4 juli:
Buikomtrek ontspannen 95cm
Buikomtrek aangespannen 91cm

Ben wat bloated volgens mij. Ik heb me deze week niet altijd aan mn voedingsschema gehouden, maar mn kcals klopten wel vaak. Ik heb ook het idee dat ik er iets beter bij sta dan vorige week (al is het een andere spiegel en dus andere hoek), dus misschien is het gewoon maaginhoud ofzo.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
In Colombia was ik nergens lang genoeg om echt contacten op te doen, en die mensen die naar je fluisteren op straat leek me niet echt een betrouwbare bron :o In Peru zit ik eigenlijk al de hele tijd thuis dus geen reden voor.
Als je kcals kloppen zal je er Wss idd Wel wat beter bijstaan :thumbup:
Precies, dat denk ik ook. Het zal dus allemaal wel meevallen.
 
Meting 11 juli:
Buikomtrek ontspannen 92cm
Buikomtrek aangespannen 89cm

lekker weer wat eraf. Nog een soort van verbaasd aangezien afgelopen week het verjaardagscadeau aankwam na gezeik met de douane en documentatie. Veel nederlands snoep waar al niet veel van over meer is:roflol::roflol:
 
Waarschijnlijk pak ik de vlucht van 12 augustus terug naar Nederland, dan heb ik nog tijd om wat in Peru te reizen en te zien. Sporten zal er dan waarschijnlijk niet van komen. Dat wordt dus hopen op een goede 2 weken sporten als ik terug ben in NL :o
Ik zie dat Peru qua reisadvies code oranje heeft. Dat betekent dat je bij aankomst in NL twee weken in quarantaine moet (dus geen sportschoolbezoek). Hoe gaat het verder?
 
Ik zie dat Peru qua reisadvies code oranje heeft. Dat betekent dat je bij aankomst in NL twee weken in quarantaine moet (dus geen sportschoolbezoek). Hoe gaat het verder?
en dit word gecontroleerd ;). wat ik heb gelezen belt de GGD de mensen na of zij zich getest hebben of 2 weken thuis zijn gebleven. de overheidsinstanties zijn nooit zo snel. ik zie ze nog zo na die 2 weken pas een keer gaan bellen.

Aquaexplo ik zou gewoon testen op schiphol. na 2 dagen wasjes doen heb je ook wel uitslag of je fucked bent of niet.
 
Sorry voor het lange afwezig zijn! na het semester en de quarantaine was er weinig tijd over dus veel gereisd en met afscheids"feestjes" gehad. Het cutten is er dus een beetje bij ingeschoten, maar cutten kan later nog, dit waren allemaal nu of nooit dingetjes. Mijn shape is verbazend genoeg nog redelijk hetzelfde gebleven, alleen ben ik bang dat er voor het einde van de challenge niet veel meer kan veranderen. Ik zal dus op het eind eerst foto's maken en dan bepalen of ik ze in zal leveren of niet...

Ik zie dat Peru qua reisadvies code oranje heeft. Dat betekent dat je bij aankomst in NL twee weken in quarantaine moet (dus geen sportschoolbezoek). Hoe gaat het verder?
en dit word gecontroleerd ;). wat ik heb gelezen belt de GGD de mensen na of zij zich getest hebben of 2 weken thuis zijn gebleven. de overheidsinstanties zijn nooit zo snel. ik zie ze nog zo na die 2 weken pas een keer gaan bellen.

Aquaexplo ik zou gewoon testen op schiphol. na 2 dagen wasjes doen heb je ook wel uitslag of je fucked bent of niet.
Wat Furryx94 zegt inderdaad, ik ga op Schiphol meteen zo'n test doen en wachten op de uitslag. huisgenootjes van me de 2 weken geleden naar huis zijn gegaan hebben negatief getest, dus dat is wel een soort van zorg minder. Enige zorg nu nog is dat mijn moeder achter de balie bij een orthodontist werkt, en dus waarschijnlijk met mij in contact zal komen. Met mij zelf gaat het prima! Ik heb het meeste uit mijn laatste tijd hier gehaald, en 99% zekerheid dat ik donderdag naar huis kom, dus vrijdagochtend land ik. dan nog even thuiszitten tot de testresultaten binnenkomen en hopelijk weer naar vrienden en de sportschool. Ik heb een paar symptomen, maar die heb ik al meer dan 1,5 maand en in die tijd zijn er een stuk of 8 tests in mijn directe omgeving uitgevoerd die negatief zijn uitgekomen, van mensen die ik zeker weten besmet zou hebben (vriendin, huisgenootjes, etc.) dus het is even afwachten tot de resultaten aankomend weekend binnenkomen.
 
Mooi van je te horen. Succes en goede reis terug. :)
 
welkom terug pik. nouja als je bijna terug bent!
19 september erbij?
 
welkom terug pik. nouja als je bijna terug bent!
19 september erbij?
Misschien wel ja! ik ben de afgelopen 3 weken helemaal niet op DBB geweest dus moet nog genoeg bijlezen, maar als ik kan ben ik er zeker bij!
Ook bij een negatieve testuitslag wordt dringend geadviseerd twee weken in (thuis)quarantaine te gaan:
https://www.rijksoverheid.nl/onderw...gkomst-uit-land-met-oranje-of-rood-reisadvies
Ik heb de laatste week hier niets meer gedaan waardoor ik kans zou hebben om corona te krijgen. 4 dagen in de jungle geweest en daarna 5 dagen in Lima, in het gedeelte waar minimale hoeveelheden zieken en heel veel tests zijn. De risicogebieden hier ben ik zo goed als niet geweest. Als de test negatief is ga ik dus denk ik rustig aan mijn leventje weer oppakken. Niet naar het strand ofzo, maar wat vrienden zien is ook wel weer even nodig. Familie die tot de risicogroep behoort zal ik wel nog even vermijden.
 
22-8 push
Incline dumbell bench
12x12kg
10x16kg
2x8x20kg

Pec fly
3x12x39kg

Shoulder press
8x20kg
3x5x25kg

Bench press
15x20kg
10x40kg
6x50kg
3x60kg
3x8x40kg

Dumbell side raise
3x12x6kg

Seated dumbell shoulder press
3x8x16kg

V bar tricep pushdown
3x12x18kg

Dumbell tricep extension
3x8x14kg

De Test was negatief dus er is weer getraind :D De gewichten waren natuurlijk om te janken, maar dat komt wel weer. Ik doe nu meer op snelheid en techniek letten om daar weer een beetje groove in te krijgen. Volume heb ik nu ook nog iets lager gehouden dan normaal, maar ik denk dat ik morgen goede spierpijn heb:o
 
22-8 push
Incline dumbell bench
12x12kg
10x16kg
2x8x20kg

Pec fly
3x12x39kg

Shoulder press
8x20kg
3x5x25kg

Bench press
15x20kg
10x40kg
6x50kg
3x60kg
3x8x40kg

Dumbell side raise
3x12x6kg

Seated dumbell shoulder press
3x8x16kg

V bar tricep pushdown
3x12x18kg

Dumbell tricep extension
3x8x14kg

De Test was negatief dus er is weer getraind :D De gewichten waren natuurlijk om te janken, maar dat komt wel weer. Ik doe nu meer op snelheid en techniek letten om daar weer een beetje groove in te krijgen. Volume heb ik nu ook nog iets lager gehouden dan normaal, maar ik denk dat ik morgen goede spierpijn heb:o
Nette training, welcome back :)
 
Back
Naar boven