XXL Nutrition

Breaking News Peter R de Vries overleden

Bezoekers in dit topic

Zou mooi zijn als Sjon wat banden gaat afstoffen en uitzendingen wekelijks gaat herhalen.

Of als er een of andere gek jarenlang alles heeft opgenomen en nu zijn kans ruikt zijn collectie te delen. Stel je voor, alle seizoenen op volgorde. Ik zou ze kopen.
 
Als Peter zich gewoon altijd met de normale moordzaakjes had bezig gehouden. Die waren ook gewoon het leukst om te volgen. Je waande je even Sherlock, samen met Peter als je compagnon. Mooie tijden.

De zaak van de Groningse gokverslaafde stond mij ook altijd bij, Reinier. Die het huis met zijn vriendin in de fik had gestoken. "zit jij een moord te bekokstoven?" Later nog een docu over geweest die hem juist vrij pleitte.
 
Als Peter zich gewoon altijd met de normale moordzaakjes had bezig gehouden. Die waren ook gewoon het leukst om te volgen. Je waande je even Sherlock, samen met Peter als je compagnon. Mooie tijden.
Een ding is sowieso gruwelijk, als Peter goenavund zegt.
 
Deze aflevering is me altijd bijgebleven. Letterlijk niets dat wijst op onschuld. Echter zo vrij als een konijn op een plein.

 
KLPD & Veilig Verkeer NL. Was weer eens wat anders, vond het wel mooi.

Magisch.
 
Deze aflevering is me altijd bijgebleven. Letterlijk niets dat wijst op onschuld. Echter zo vrij als een konijn op een plein.


Fantaseer jij ook weleens over de perfecte moord?
 
Stegeman ???
Die leeft toch nog?
 
Kan Algol88 ook Alberto even een paar keer "je bent een viespeuk' laten roepen. Altijd lachen hoe Alberto die pedo's aanpakt.
 
De legendarische uitspraak van Alberto: "Dit zijn borsten!"
 
Of als er een of andere gek jarenlang alles heeft opgenomen en nu zijn kans ruikt zijn collectie te delen. Stel je voor, alle seizoenen op volgorde. Ik zou ze kopen.
Van die mdftrasher figuren. Ze bestaan echt in Nederland.
 
Of toen met de Baarnse moordzaak toen ie met Kees bij dat kinderboerderijtje stond waar de vermoedelijke dader werkte.

Pé: " Hier heeft hij ze dan begraven".

En wat bleek hij had ze ook daaronder begraven.

Groot ziener Petah


22:08
 
Ken iemand die uitzending dat er een heel serieus onderwerp was en daarna ging Peter sporten, lachen en vakantie vieren. Was klein beetje ongepast. Ook een soort jubileumuitzending. Wil die nog eens terug zien.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven