XXL Nutrition

Peter R. de Vries (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

It's peanut butter, pedo time! It's peanut butter, pedo time!

Classic Film Dancing GIF by Turner Classic Movies
 
 
Ik wil dat filmpje nog wel eens terugzien dat hij een politieke partij had en een keer met zn mond vol tanden stond omdat dat toch niet zijn kopje thee was.
 
Herinner me een keer bij Robert Jensen gehoord te hebben dat hij een open relatie heeft met zijn vrouw en dus ondertussen ook allerlei andere vrouwen neukt (met “toestemming” van zijn vrouw dus). Wel goed geregeld.
 
Hoe is het eigenlijk met de open relatie van Pè? Gaat ie nog steeds naar twintigers toe met een fles wijn die hij ontmoet via twitter?
 
Herinner me een keer bij Robert Jensen gehoord te hebben dat hij een open relatie heeft met zijn vrouw en dus ondertussen ook allerlei andere vrouwen neukt (met “toestemming” van zijn vrouw dus). Wel goed geregeld.
 
Je bent niet transparant, Sven!
 
moet ik dit serieus nemen of heeft Freek zich al genoeg gediskwalificeerd?
 
Matthijs denkt ook wel dat hij de lieve heer is met z'n onzinprogrammatje.
 
Die eindredactrice van dat programma was ook zo een teringwijf. Dieuwke Wynia ofzo
 
Ik zeg jou heel eerlijk, Wilfred, Cecile Koekkoek zou ik gewoon doen.
 
Eigenlijk zet Freek hier zich compleet voor schut. Ouwe gek die zijn zure plasje moet plegen, verwijten niet hard maakt en daarbij ook verkeerde informatie eruit floept.
 
Freek is niet meer van deze tijd. Die leeft nog in de Neerlands Hoop tijd ( Bloed aan de paal)
 
Freek is niet meer van deze tijd. Die leeft nog in de Neerlands Hoop tijd ( Bloed aan de paal)
"Jij doet je voor als iemand die iets voor een mens wil betekenen, je gaat over lijken het interesseert je geen fluit. Je wilt een programmaatje maken en nog een keer een trofeetje omhoog houden. Het is gewoon misselijk."
Afbeelding1.png
 
Laatst bewerkt:
Het laatste dat ik vandaag wou zien is de leuter van Freek.
 
Back
Naar boven