MuscleMeat

Peter R. de Vries (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die van de Baarnse moordzaak is wel het kijken waard.
 
Je kids zijn toch altijd bij de opvang zeur niet zo

Niet op zon- en feestdagen en verder heeft mijn vrouw wel een moreelkompas en mag ik geen misbruik maken van mijn vitale baan.
 
valt nog mee dat hij nog geen link heeft gevonden met Geert Wilders ,islamofobie en zielige vluchtelingen op Lesbos
 
peter grossiert in dit soort uitermate domme vergelijkingen,is bij lange na niet zo intelligent als hij zelf denkt
Ik vind ook niet dat er veel rechtvaardiging is voor het ridiculiseren van een godsdienst. :treuren:

 
Jezus... Waar ben ik nu weer terechtgekomen op de Youtubez?


"Police was worrying how to cope with the new fenomeen..."
 
Laatst bewerkt:
Hoogland heeft de moord op Bruinsma altijd ontkend en werd voornamelijk veroordeeld op basis van een verklaring van kroongetuige Steve Brown. Volgens misdaadjournalist Bas van Hout zou Bruinsma echter zijn doodgeschoten door Branco Marianovic, die zou hebben gehandeld uit wraak, omdat Bruinsma zijn broer Alexander Marianovic had vermoord

:yes:
 
Steve snuif Brown lol

Nu op Videoland wat series/docus van John aan het kijken. Nieuwe 2e Aflevering over mocro maffia morgen
 
Ben blij dat die mocros de echte penoze heeft ondergesneeuwd. Klinkt allemaal nostalgisch maar zijn eigenlijk een voor een knuppeltjes.
 
In Italië zie ik het niet meteen gebeuren. Wat een losers zijn we toch ook. :(
 
Denk dat je de Albanese en Roemeense mafia niet kan afvlakken in De Laars.
 
Back
Naar boven