MuscleMeat

Peter R Vries Reportage (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Little Daddy

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
12.101
Waardering
710
Wie heeft het gezien? Een rabobank manager die illigale wapens verhandeld tot kleine wapens tot machine geweren.


Whats next? een aas dealer pakken?


please be safe
 
Op de eerste drie kwartier na gezien, oh broeder. Prachtig hoe hij in z'n huiskamer tussen de kinderspulletjes wapens zit te handelen, en nog even een raketwerper cadeau doet. :roflol:

Dat dit kan in Nederland!
 
Op de eerste drie kwartier na gezien, oh broeder. Prachtig hoe hij in z'n huiskamer tussen de kinderspulletjes wapens zit te handelen, en nog even een raketwerper cadeau doet. :roflol:

Dat dit kan in Nederland!
Nee, het leukste is dat hij ze na 1 dag al verteld dat hij een bank gaat beroven waar hij zelf manager ervan is
 
hij had goeie plannen jammer van die snitch
 
Toffe uitzending weer! Ik mag die Peter wel:)
 
Dit land heeft de grootste doorvoer havens voor alle wapens. Vanuit Nederland gaat het alle kanten op.
Je bent wel erg subtiel als je denkt dat dit ergens niet kan gebeuren.
Net als in Irak of Afganistan zal je dingen hier ook tegen komen. Nederland is echt niet heilig hoor. Het ligt op dezelfde aardkloot.

En die manager is echt een loser. Dit is hopelijk wel een grote aanslag op criminelen die hier mee te maken hebben. Die kogels zal altijd iets treffen, het zal je kind maar wezen. Misschien een leuk idee om die loser naar een land te sturen waar oorlog is. Dan kan hij daar misschien pistooltje paultje spelen. Wat een mongool zeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het wel zielig voor die baas, beetje als de ondergang van Scarface
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Say hello to my little friend!
 
Die politie ook gewoon wegrijden terwijl Peter bij het bewijsmateriaal was :roflol:
 
vraag ik me toch serieus af wat je met zo'n machine geweer moet? Als je nou een aanvalsgeweer koopt of een pistool dan heeft het tenminste nog een praktische waarde mits je de verkeerde pad op bent. Maar zo'n ding wtf kan je hiermee? Je kan hem nergens afvuren voor de lol. Je moet hem alleen in je kelder laten staan en aan niemand laten zien, uithalen of wat dan ook. Net alsof je een godsgruwelijk lekker vriendin hebt die je niet mag bangen...
 
Wie heeft het gezien? Een rabobank manager die illigale wapens verhandeld tot kleine wapens tot machine geweren.


Whats next? een aas dealer pakken?


please be safe
Ja want wat potjes pillen en liquids is wel het zelfde als "holleeder praktijken" zoals rond rennen met wapens uit elke denkbare klasse, en je eigen bank met geweld willen overvallen...
 
vraag ik me toch serieus af wat je met zo'n machine geweer moet? Als je nou een aanvalsgeweer koopt of een pistool dan heeft het tenminste nog een praktische waarde mits je de verkeerde pad op bent. Maar zo'n ding wtf kan je hiermee? Je kan hem nergens afvuren voor de lol. Je moet hem alleen in je kelder laten staan en aan niemand laten zien, uithalen of wat dan ook. Net alsof je een godsgruwelijke vriendin hebt die je niet mag bangen...

Nou je kan bijvoorbeeld een bloedbad aanrichten in een winkelcentrum oid.

Wie zegt dat mensen die dingen bij hem alleen voor recreatief gebruik kopen?
 
Heb het niet gezien...
Maar zo'n beetje alle grote banken doen hun grootste investeringen in wapenhandel ofwel bedrijven die wapens maken.
Maar daar trekt niemand z'n mond over open.
 
Nou je kan bijvoorbeeld een bloedbad aanrichten in een winkelcentrum oid.

Wie zegt dat mensen die dingen bij hem alleen voor recreatief gebruik kopen?

hoe zie jij iemand met een machine geweer uit de tweede wereld oorlog die fkng zwaar is en een feed mond heeft waar normaal een tweede persoon naast je ligt om de munitie band recht te houden zodat de geweer niet gaat klemmen hiermee praktisch iets kan uithalen?

Echt top spul voor op je kast en af en toe op een baan mee schieten. Maar aangezien de tweede niet kan. Gewoon waardeloos.
 
Bij Peter staat er vast wel altijd een van de Politie, hij is zelf er ook een geweest.
 
Had het net ook gezien. Goed plan, goed doordacht. Alleen jammer dat hij hem niet kon uitvoeren. :D
 
Ja heb het gezien, wel hard.. die vent zijn leven ziet er ineens een stuk minder leuk uit..
 
Wat ook grappig was dat ze aan het eind het film van Lord of War plaatsen.
Dat film heeft een grote betekenis.
 
Ook mooi hoe die Peter ineens achter hem stond: "Enne Rambo". Zie je hem kijken zovan wtf is dit... en ik ging helemaal kapot hier. :roflol: Ook zo verontwaardigd kijken naar die undercover gasten. Mooie ideeën, maar hij praat veels te veel. Als je zoiets flikt moet je dat alleen doen met mensen die je al iets langer kent, niet na 2 keer afspreken(thuis nogwel).
 
Back
Naar boven