MuscleMeat

Gestopt Peter202 Transformation log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter202

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2008
Berichten
632
Waardering
19
De jaarlijkse DBB contest... De perfecte gelegenheid om de draad weer eens op te pakken.
Ongeveer een jaar geleden heb ik besloten om van werk te veranderen. Van een bureau job naar de horeca.
Wat inhoud 13u/dag als kelner werken, ik ben jong, energiek en wou/wil nog altijd een centje bij verdienen.
Maar lichamelijk... 13kg kwijt gespeeld de eerste 8maanden en dit is nu gestabiliseerd :S, wat een ramp. Niet meer gaan sporten, fysiek zware job en een minimaal aan eten per dag wat resulteert in een "Skinny fat Alien body"

Time to change !!

Ik heb besloten er terug in te vliegen en alles anders aan te pakken want dit is het NIET, ik mis het sporten en alles wat er bij hoort.

Ik zag dan vorige week de contents 2014 online staan en laat dit nu de perfecte motivatie zijn !
Ik ga alles op alles zetten voor te tonen wat er mogelijk is in een zo kort mogelijke tijd. De motivatie en de knowledge is er.
So bring it on !!

Ik ben in het bezit van een home gym, deze stond afgebroken in de kelder, maar deze is terug klaar gezet in de garage.
Het in elkaar steken van de gym, het stof van de gewichten vegen, MMM alleen dat al bracht me al terug in de sfeer.

Nu ga ik werken, morgen een dagje vrij en dan post ik mijn begin foto's, foto's van de gym en al de info dat hier nog bij hoort.

Mijn begin stat's :

29jaar
man
1m89
79kg :(
 
Succes! Ben benieuwd wat je in twee maanden kan doen
 
inn succes
 
Bedankt!

Ik ga alles op alles zetten, 2 maanden werken aan mijn lichaam zoals nooit te voren.
Ik hoop ook dat het "spiergeheugen" een beetje mee wilt.
Maar we zullen zien, morgen post ik mijn begin foto's, met veel schaamte, maar vanaf deze online staan kan ik niet
meer terug. Ik zie het alleszins voor 200% zitten!!!
 
Succes en ben benieuwd hoe je erbij staat na je verhaal. Schaamte is sowieso niet nodig toch? Dan kan je de meeste progressie boeken on deze periode.
 
Je bent gestopt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven