Fitness Seller

Petitie om van powerlifting geen olympische discipline te maken! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ikzelf vind dit geen sport die thuishoort op de olympische spelen, er is immers al het gewichtheffen die het optrekken (deathlift), rechtkomen (squat) en duwen (bench press) bevat.
Penaltyschieten is toch ook geen olympische sport...
Wie is het hiermee eens?
 
Ik ben het hier wel mee eens, anders kunnen wwe van knikkeren ook wel een olympische sport maken. Nee powerlifting hoort thuis in de gym
 
Inderdaad, waarom is het nou nodig al dat gewicht op te kunnen tillen, het gaat er toch maar om groot te worden. Dat is hetgene wat de wijffies interesseert!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zijn wij de enigste die er zo over denken of zijn ze allemaal stiekem bang voor Spike en zijn slotjes ???
 
Waarom zou dit geen olympische sport mogen worden?
Kogelstoten, discuswerpen en speerwerpen bijvoorbeeld zijn toch ook allemaal olympische disciplines. Dat is ook alle 3 gewoon om het verst geraken.
Kijk naar het zwemmen, al die verschillende stylen.....
@oli, als ge 120kg weegt als bodybuilder en ge kunt dan nog geen 200kg deadliften of squatten, wat ben je dan met al uw massa, ge kunt ze even goed aan de haak hanken als er toch niks in zit
;)
 
Originally posted by Spike
oeoeoeoeoeoeo FEAR ME !!! :devil: :devil: :devil:

is het nou nodug om mij hiervoor een negatieve karma te geven :(
 
Ow jij was het niet, mijn excuus. Men heeft het weer voorzien op mij het regent weer negatieve karma's :D
 
Ik was het ook niet. Ik deel geen neg karma uit:cool:
 
maar van jouw verwachtte ik het ook niet :D
 
Back
Naar boven