AndroidHealthClinic

[Hoax] petje in de gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja hoor helemaal oke:yell:
aCLOsDfp28azOmZvcf65PWiIV0uxIBSLXkL4cgqu5ie3uG2sb2RGbaIwQQD29sq-l0w=w300.png
 
Naja beter met petje trainen dan met je mobiel. Is echt erg bij sommige mensen pff.
 
Naja beter met petje trainen dan met je mobiel. Is echt erg bij sommige mensen pff.
Yep, ik bezondigde er mij soms ook aan... Ik heb een home gym en leg hem nu bewust in een andere kamer zodat ik niet de hele tijd afgeleid wordt door meldingen
 
Naja beter met petje trainen dan met je mobiel. Is echt erg bij sommige mensen pff.

Ik haal de muziek van mijn mobiel af aangezien de bagger van Basic Fit ook niet aan te horen is en niemand mij zomaar stoort (inb4 ben al gestoord genoeg)........dus ja mobiel blijft bij mij in de buurt.........
 
Ik haal de muziek van mijn mobiel af aangezien de bagger van Basic Fit ook niet aan te horen is en niemand mij zomaar stoort (inb4 ben al gestoord genoeg)........dus ja mobiel blijft bij mij in de buurt.........

Ik ook. Maar als ik al twee setjes gedaan heb en tegenover mij zit een gozer nog steeds te typen dan zit hij vast geen nummer te zoeken.
 
Ik ook. Maar als ik al twee setjes gedaan heb en tegenover mij zit een gozer nog steeds te typen dan zit hij vast geen nummer te zoeken.

Tja daar heb je een punt. Ik zit of een eigen mix op van minimaal een uur of een goeie podcast van ook minimaal een uur. Irriteer me er ook enorm aan als mensen continu spullen bezet houden en zitten te appn ofzo.
 
Ik train graag zonder pet... of schoenen, sokken, broek, en shirt... Hoe meer je lichaam kan ademen tijdens sport des te langer je het uithoud.
 
Ik train graag zonder pet... of schoenen, sokken, broek, en shirt... Hoe meer je lichaam kan ademen tijdens sport des te langer je het uithoud.

Ik zo een trainings partner!!!
 
Ik train graag zonder pet... of schoenen, sokken, broek, en shirt... Hoe meer je lichaam kan ademen tijdens sport des te langer je het uithoud.
in je blote reet dus??
 
Back
Naar boven