- Lid geworden
- 11 okt 2002
- Topic Starter
En wat vind je dan van 2-1-4? Snel het positieve deel en langzaam het negatieve deel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Nee dat klopt niet, en dat is al eens bewezen in een onderzoek.Originally posted by Esperantisto
Sorry, sorry 3XL ik wou je niet beledigen,maar het lijkt vaak alsof mensen meer op het gewicht gefocust zijn dan op een correcte uitvoering.. Maar over de correcte uitvoering zijn de meningen verdeeld.
Slo-mo lijkt me wel beter om blessures te voorkomen.
Echter, ik hoef niet per se te groeien, ik wil gewoon sterker worden en dan lijkt een slo-mo beweging me beter.. al kan ik daar niet direct een vinger op leggen. Hoe langzamer des te langer de stress/belasting duurt, dus des te meer compensatiegroei, toch?
Zelf doe ik X-1-2 soms X-1-3 maar langer echt niet. De X staat voor de tijd die je nodig hebt om de beweging correct en gecontroleerd uit te voeren met een voor jou zo zwaar mogelijk gewicht.Originally posted by Esperantisto
En wat vind je dan van 2-1-4? Snel het positieve deel en langzaam het negatieve deel?
Het zijn de 2 uitersten...geen van beiden zijn gewenst.Originally posted by Esperantisto
OK, dus 4 seconden voor de positieve is te langzaam.. maar toch niet zo snel dat ik aan het smokkelen ben door de natuurkundewetten te laten werken ipv mijn spieren..
Of door andere delen van mijn lichaam te betrekken.., zie de hardcore draad waarin iemand dus voor een lateral pulldown er met zijn hele gewicht aan gaat hangen en uiteindelijk helemaal schuin hangt..
Nou het ging meestal vanOriginally posted by wateengedoe2
Ik ben het ermee eens ,dat het tellen van al die secs echt niet te doen is! Het tellen van reps, dat lukt me meestal nog net, soms ook al niet en da's veel gemakkelijker!
ik hoor nu al regelmatig dat ik een oefening te zwaar uitvoer